Citat:
Ursprungligen postat av
ErlingBrautHaaland
helikoptern verkar köra nonstop i regionen. funkar värmekamera i dessa lägen?
Ja, men beroende på hur bra kameran är, termisk känslighet, upplösning mm så vet man inte vad de ser där uppe. Själv skulle jag chansa och spela björn, dvs gå på alla fyra om jag var jagad och helikoptern snurrade över mig.