• 1
  • 2
2023-08-12, 20:33
Medlem
Jag har som vit svensk alltid blivit nobbad av vita kvinnor och det är något som gjort att jag levt ensam hela livet. När jag har tänkt igenom detta lite så har jag insett att det finns nog ett fåtal kvinnor i mitt liv som visat lite intresse och då är det alltid icke-vita tjejer. Till exempel när man varit utomlands och fått en blick och kollat in mig. Inget emot icke-vita tjejer men jag vill gärna i framtiden para mig med en europeisk kvinna.

Hur ska jag tänka gällande detta? Jag har ju börjat inse att om jag fortsätter gå efter dessa kvinnor jag attraheras utav så kommer jag fortsätta vara singel hela livet verkar det som.
Citera
2023-08-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Jag har som vit svensk alltid blivit nobbad av vita kvinnor och det är något som gjort att jag levt ensam hela livet. När jag har tänkt igenom detta lite så har jag insett att det finns nog ett fåtal kvinnor i mitt liv som visat lite intresse och då är det alltid icke-vita tjejer. Till exempel när man varit utomlands och fått en blick och kollat in mig. Inget emot icke-vita tjejer men jag vill gärna i framtiden para mig med en europeisk kvinna.

Hur ska jag tänka gällande detta? Jag har ju börjat inse att om jag fortsätter gå efter dessa kvinnor jag attraheras utav så kommer jag fortsätta vara singel hela livet verkar det som.

Nejdå det finns någon för alla. Var hel och ren, inga krav på att vara smal muskulös eller lång, ta hand om din ekonomi så kommer du långt. Brukar säga till mina vänner att lista tre grejer du söker hos en partner du inte kan tumma på och tänk hur du lättast hittar den typen. Ju fler bra samtal med motsatta könet desto närmare är du en lycklig relation, som förhoppningsvis leder till att du inte benämner en djup kärleksrelation som ”parning”.
Citera
2023-08-12, 20:42
Medlem
godboys avatar
Citat:

Med risk för att detta är en trolltråd så ska du ändå få ett råd:

Sök dig öster ut. T ex Polen, Tjeckien, Slovakien, Slovenien har många fina kvinnor. Dock är länderna ganska katolska, vilket jag dock ser som en fördel. Vissa mer än andra. En annan sak i dessa länder är att män är män och kvinnor är kvinnor. Kvinnorna gillar inte politiskt korrekta mes-män vilket Sverige kryllar av. Men är man en man som kan uppvakta en kvinna och ta hand om henne så har du din lycka gjord. Jag gillar damerna därifrån.

Samma med Ukraina och delar av Ryssland också.
Citera
2023-08-12, 20:49
Medlem
Citat:

Är du snygg då? Skala 1-10? Haft flickvän innan? Kan du hålla en konversation tillräckligt länge?

Som kvinna, så har jag alltid enbart varit attraherad av vita killar och kommer aldrig söka mig utomlands. Bäst att stanna inom Norden tycker jag och hoppas på det bästa.

https://youtu.be/1n5nOEJtrYA

Så länge du inte ser ut om killen i videon som faktiskt är svensk hehe, så har du ju en chans iallafall. Tycker dock lite synd om honom, han har dock flickvän idag. Om han kan skaffa flickvän i Sverige så kan du det också. Du är förmodligen i fel stad eller inte ute tillräckligt.
Citera
2023-08-12, 20:49
Medlem
Har du erfarenhet av något mer än en blick då?
Citera
2023-08-12, 21:09
Medlem
Det är väl knappast en nyhet att det som du främst dras till inte svarar på dina närmanden eller din uppmärksamhet. Då blir du besviken eller t.o.m. hatisk mot antingen Den personen eller mot hela könet, särskilt om du upprepade gånger har blivit nobbad, eller helt enkelt inte varit på rätt plats vid rätt tid. Det är faktiskt mycket vanligt att folk inte får som de vill när kommer till relationer. Vissa sätter ribban för högt, är för kräsna för sitt eget bästa eller söker och dras till oseriösa individer helt enkelt. Folk i allmänhet får nog ta ned näsan från skyn, sänka blicken och öka sina chanser. Ingen är Så bra... Man får också ta ett titt på sig själv innan man dömer andra.
Citera
2023-08-12, 21:12
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Med risk för att detta är en trolltråd så ska du ändå få ett råd:

Sök dig öster ut. T ex Polen, Tjeckien, Slovakien, Slovenien har många fina kvinnor. Dock är länderna ganska katolska, vilket jag dock ser som en fördel. Vissa mer än andra. En annan sak i dessa länder är att män är män och kvinnor är kvinnor. Kvinnorna gillar inte politiskt korrekta mes-män vilket Sverige kryllar av. Men är man en man som kan uppvakta en kvinna och ta hand om henne så har du din lycka gjord. Jag gillar damerna därifrån.

Samma med Ukraina och delar av Ryssland också.

När jag testade Tinder i Prag fick jag typ bara misstänkta porrbottar som matchningar, men de 3-4 jag pratade med kändes genuina, och hon jag träffade var i alla fall 4real.

Jag fick förvisso toknobben efteråt, men Östeuropa erbjuder många, nya, spännande möjligheter, helt klart
Citera
2023-08-12, 21:14
Medlem
Citat:

Testa att flirta med en tjej som ligger på din nivå. Om du själv inte är en tiopoängare så funkar det inte att stöta på kontorets snyggaste tjej.
Citera
2023-08-12, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyanit
Nejdå det finns någon för alla. Var hel och ren, inga krav på att vara smal muskulös eller lång, ta hand om din ekonomi så kommer du långt. Brukar säga till mina vänner att lista tre grejer du söker hos en partner du inte kan tumma på och tänk hur du lättast hittar den typen. Ju fler bra samtal med motsatta könet desto närmare är du en lycklig relation, som förhoppningsvis leder till att du inte benämner en djup kärleksrelation som ”parning”.
Jag söker en tjej så lång eller muskulös är inget jag är intresserad utav.

Citat:
Ursprungligen postat av cmzy
Är du snygg då? Skala 1-10? Haft flickvän innan? Kan du hålla en konversation tillräckligt länge?

Som kvinna, så har jag alltid enbart varit attraherad av vita killar och kommer aldrig söka mig utomlands. Bäst att stanna inom Norden tycker jag och hoppas på det bästa.

https://youtu.be/1n5nOEJtrYA

Så länge du inte ser ut om killen i videon som faktiskt är svensk hehe, så har du ju en chans iallafall. Tycker dock lite synd om honom, han har dock flickvän idag. Om han kan skaffa flickvän i Sverige så kan du det också. Du är förmodligen i fel stad eller inte ute tillräckligt.
Nej jag är inte snygg. Jag skulle väl ranka mig själv en femma högst. Aldrig haft flickvän. Ja jag kan hålla en konversation. Nej jag ser ju bättre ut än honom men har mina utseendeproblem tyvärr.

Jag börjar känna mig åldersstressad för att jag är 40 om några år och aldrig haft flickvän eller varit på en riktig dejt.
Citera
2023-08-12, 21:49
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
När jag testade Tinder i Prag fick jag typ bara misstänkta porrbottar som matchningar, men de 3-4 jag pratade med kändes genuina, och hon jag träffade var i alla fall 4real.

Jag fick förvisso toknobben efteråt, men Östeuropa erbjuder många, nya, spännande möjligheter, helt klart
Tinder är skit. Kan tänka mig att diverse horor använder appen. Det bästa är att träffa IRL, men det har jag alltid tyckt och det är det som funkat bäst för mig i alla länder.
Citera
2023-08-12, 21:55
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Tinder är skit. Kan tänka mig att diverse horor använder appen. Det bästa är att träffa IRL, men det har jag alltid tyckt och det är det som funkat bäst för mig i alla länder.

Jag håller med om allt, men hur många män har stake nog att prata med en tjusig dam, utan sin smart-sköld?
Citera
2023-08-12, 22:06
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Jag håller med om allt, men hur många män har stake nog att prata med en tjusig dam, utan sin smart-sköld?
Nu låter jag nog lite elak, med det är inte min avsikt;
Bara gå fram och prata om det är lämpligt. Är du dessutom utlänning (vit skall dock tilläggas) så har du viss bonus. Skandinaver gillas ofta av kvinnor därifrån, precis som många av oss gillar slaviska kvinnor. Ibland kan det bara vara att man får kontakt på puben, ibland kan det till och med vara på stan, även om det inte är lika vanligt. Nyckeln till det hela är att våga, vara avslappnad, och sen kunna ta en diss. De flesta samtal blir just bara samtal. Man ska inte vara ute efter att knulla eller ha en relation det första man gör, utan bara vara lite nyfiken. Sen vinner man alltid på att vara artig. Man ska ju absolut inte vara påflugen och naggande, man märker rätt snart om någon vill prata eller ej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in