Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
"lillen och jag ska flytta till Stockholm för att JAG OCH LINNEA ska flytta ihop".... Jävla idiot!! Pappas behov går först hör jag...
Hade han brytt sig det minsta om sin lilla tjejs bästa så skaffar han ett hem åt sig och den lille. Bor in sig själva. Skolar in lillen på sin nya förskola. Mycket omvälvande med en flytt och separation redan som det är för ett barn. Och nu behövs även förskola bytas. Kan han för i helvete tagga ner?! Barn är bara barn ett kort tag. Och de förstår mycket mer än man anar!
Tvi fan nu går det för fort och för långt... Och kan inte Julia och Chrippa enas om att ha hyfsat nära varandra åtminstone? Så lillen kan slippa pendla som en jävla dårfink och ha EN förskola istället för två?! Vad är det här? Hur tänker de sedan inför skolstarten då? Har Chrippa planer på att bara dyka upp som förälder en helg i månaden eller?
Förlåt. Blir upprörd när barn ses som bihang.
Han har nyss träffat en ny tjej som snarare är ett barn själv. Var hon 22? Vad ser hon i en 34 åring? Om de inte vore för att själv kunna bygga upp sina sociala medier vilket hon är i fullgång med. Hon ska redan börja göra egna vloggar på hans kanal (de nämnde hon 2a ggn på kanalen) hon är bara ute efter följare och Chrippa köper hennes kärlek med dyra presenter och nu resor.
Min brorsa fick barn med en tjej 30 mil bort såfort barnet kom så flyttade han dit även fast det tagit slut med mamman. Han flytta dit för att barnet skulle växa upp med båda föräldrar på samma ställe och med en närvarande far. Chrippa gör tvärtom, tänker bara på sina egna behov och drar ifrån ungen från sena trygga punkt och sin mamma. Så sjukt så man tappar ord. Förhållandet med 20 åringen kommer vara slut inom ett år. Ska han flytta någonannanstans då? Sorgligt o se hur han bara blåser på utan nägon tanke på någon annan