2023-08-12, 20:47
Bannlyst
https://streamable.com/b81par

FYFAN VAD CHRIPPA ÄR BÄST
KUNG !!! hahahahahahahahahahahahaa
Citera
2023-08-12, 20:47
Medlem
Uppenbart att han läser tråden och är upprörd över det men försöker tona ner det rejält här. Hade vi pratat om här att han suger på poker hade han pratat om poker i sin videos. Så jävla genomskinligt.
Senast redigerad av 400Ben 2023-08-12 kl. 20:50.
Citera
2023-08-12, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
"lillen och jag ska flytta till Stockholm för att JAG OCH LINNEA ska flytta ihop".... Jävla idiot!! Pappas behov går först hör jag...

Hade han brytt sig det minsta om sin lilla tjejs bästa så skaffar han ett hem åt sig och den lille. Bor in sig själva. Skolar in lillen på sin nya förskola. Mycket omvälvande med en flytt och separation redan som det är för ett barn. Och nu behövs även förskola bytas. Kan han för i helvete tagga ner?! Barn är bara barn ett kort tag. Och de förstår mycket mer än man anar!

Tvi fan nu går det för fort och för långt... Och kan inte Julia och Chrippa enas om att ha hyfsat nära varandra åtminstone? Så lillen kan slippa pendla som en jävla dårfink och ha EN förskola istället för två?! Vad är det här? Hur tänker de sedan inför skolstarten då? Har Chrippa planer på att bara dyka upp som förälder en helg i månaden eller?

Förlåt. Blir upprörd när barn ses som bihang.

Han har nyss träffat en ny tjej som snarare är ett barn själv. Var hon 22? Vad ser hon i en 34 åring? Om de inte vore för att själv kunna bygga upp sina sociala medier vilket hon är i fullgång med. Hon ska redan börja göra egna vloggar på hans kanal (de nämnde hon 2a ggn på kanalen) hon är bara ute efter följare och Chrippa köper hennes kärlek med dyra presenter och nu resor.
Min brorsa fick barn med en tjej 30 mil bort såfort barnet kom så flyttade han dit även fast det tagit slut med mamman. Han flytta dit för att barnet skulle växa upp med båda föräldrar på samma ställe och med en närvarande far. Chrippa gör tvärtom, tänker bara på sina egna behov och drar ifrån ungen från sena trygga punkt och sin mamma. Så sjukt så man tappar ord. Förhållandet med 20 åringen kommer vara slut inom ett år. Ska han flytta någonannanstans då? Sorgligt o se hur han bara blåser på utan nägon tanke på någon annan
Citera
2023-08-12, 20:49
Medlem
I sin senaste video pratar han om personlig utveckling. Nåt han verkligen behöver.

Ska bli intressant att se om han pissar på Rask nåt mer. Varit tyst om honom sen skulderna kom upp!
Citera
2023-08-12, 20:51
Medlem
FredligHerre23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
I sin senaste video pratar han om personlig utveckling. Nåt han verkligen behöver.

Ska bli intressant att se om han pissar på Rask nåt mer. Varit tyst om honom sen skulderna kom upp!
Är det 100% att dessa skulder är obetalda? Men hörde något om 1.3 miljoner men det lät så sjukt att jag än idag inte riktigt vet om det är sant
Citera
2023-08-12, 20:52
Bannlyst
Sjukt snygg hans nya tjej Linnea. WOW
https://streamable.com/l4h7uy

En 10a av 10a. En dröm.
Så¨jävla glad för Chrippas skull. Men även Linneas. Dom passar så fint ihop.
Önskar dom allt det bästa. Vet dom får fin framtid.
Citera
2023-08-12, 20:53
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cecham
Han har nyss träffat en ny tjej som snarare är ett barn själv. Var hon 22? Vad ser hon i en 34 åring? Om de inte vore för att själv kunna bygga upp sina sociala medier vilket hon är i fullgång med. Hon ska redan börja göra egna vloggar på hans kanal (de nämnde hon 2a ggn på kanalen) hon är bara ute efter följare och Chrippa köper hennes kärlek med dyra presenter och nu resor.
Min brorsa fick barn med en tjej 30 mil bort såfort barnet kom så flyttade han dit även fast det tagit slut med mamman. Han flytta dit för att barnet skulle växa upp med båda föräldrar på samma ställe och med en närvarande far. Chrippa gör tvärtom, tänker bara på sina egna behov och drar ifrån ungen från sena trygga punkt och sin mamma. Så sjukt så man tappar ord. Förhållandet med 20 åringen kommer vara slut inom ett år. Ska han flytta någonannanstans då? Sorgligt o se hur han bara blåser på utan nägon tanke på någon annan

Härligt att höra att det finns så vettiga människor därute, era föräldrar har lyckats

Jag hade själv aldrig i helvete kunnat bo på annan ort än mina barn. När de flaxar iväg själva sedan har jag inget val. Men de är bara små ett tag och livet är skört. Så vad pysslar vissa med.. Sorgligt att se. Och de kommer helt klart ångra sig senare. Ja, kan lika gärna vara slut mellan dem innan jul...
Citera
2023-08-12, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredligHerre23
Är det 100% att dessa skulder är obetalda? Men hörde något om 1.3 miljoner men det lät så sjukt att jag än idag inte riktigt vet om det är sant

Jag vet inte om det är obetalt idag eller grundsumma men det bör vara obetalt idag. Grundsumman är ju rätt irrelevant för KF.
Citera
2023-08-12, 20:55
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Spela roll om andra. Du skrev uttryckligen att bara rika förlorade pengar vilket är ett hjärndött påstående, uppenbarligen hade du inte koll på att kronofogdemyndigheten är statligt.
Hur förlorar skattebetalare pengar för att Krono driver in skulder?
Citera
2023-08-12, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fruna
Sjukt snygg hans nya tjej Linnea. WOW
https://streamable.com/l4h7uy

En 10a av 10a. En dröm.
Så¨jävla glad för Chrippas skull. Men även Linneas. Dom passar så fint ihop.
Önskar dom allt det bästa. Vet dom får fin framtid.

Hans nyaste video. Kul att han släpper nytt helatiden nu.
https://youtu.be/Uciy2Z4SRiM
Citera
2023-08-12, 20:58
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Chrippa säger att allt är perfekt utan att han bor med Linnea för att 1 min senare prata om att livet går upp och ner och det är motgångar ibland.

Jävla stolpskott!

Ja det lät som att han tyckte att motgångarna i livet var att han tvingas vara ifrån Linnea några dagar i veckan... Menar han allvar..?
Citera
2023-08-12, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cecham

Vill bara tillägga att de började prata när hon var 16 och han 27. Normalt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in