2023-08-12, 20:05
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Så starstrucked som hon ser ut, så är det väl J*cke hon har siktat in sig på 😂
Ja hon kanske tänker sig spela ut Jonna nu. Bevisligen låter hon sig inte hindras av att någon har barn.
Citat:
Ursprungligen postat av Maxxet
Han sa i sin senaste video att hon skulle döpa den till chrippafitness. På instagram finns redan den men hemsidan är inte tagen
Han sa oxå att man kunde ställa frågor om sex. Då svartnade det lite för ögonen på mig.
Citera
2023-08-12, 20:09
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Jävla träskalle...Kronofogdemyndigheten är en statlig myndighet, nu när han är ett ärende där så kostar han oss alla pengar.
Jag hoppas verkligen han delar en video där han tydligt deklarerar att han är rik som ett troll men inte tänker betala några skulder. Det lär göra många förbannande både myndigheter och vanligt folk.
Citera
2023-08-12, 20:11
Medlem
Chrippa säger att allt är perfekt utan att han bor med Linnea för att 1 min senare prata om att livet går upp och ner och det är motgångar ibland.

Jävla stolpskott!
Citera
2023-08-12, 20:13
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det spelar väl ingen roll om det handlar om fika eller filmkvällar eller besök hos brorsan eller övernattning ... små barn har inte så mycket hum om det där med hur vuxen relationer ser ut.
Självklart inte, men barn i C:s ålder vet att det som var som vanligt var när mamma och pappa bodde ihop. Och C vet att nu är det inte så. Jag vet inte om du umgåtts med barn i C:s ålder. Men visst har dom ett jävla hum om det är en kompis till pappa. Eller om pappa pussar på någon.
Citera
2023-08-12, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Chrippa säger att allt är perfekt utan att han bor med Linnea för att 1 min senare prata om att livet går upp och ner och det är motgångar ibland.

Jävla stolpskott!

Kolla aldrig bakåt, bara framåt. Ja vi vet att han aldrig någonsin lär sig av misstag eller reflekterar.
Citera
2023-08-12, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Borde man inte ha en ny lägenhet innan man säger upp den man har?

Man kan ju tycka det.
Citera
2023-08-12, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben

Jävla stolpskott!

Största Incel stolpskottet är du som är gammal och saknar flickvän samt jobb.
Och vill ha Pundar Alva som flickvän. Gaaalning

Chrippa har en jävligt fin tjej nu. Märks hur avundsjuka alla Incels är nu

Linnea och Chrippa blir sambos. Fint boende i Sthlm.
Sen flyttar dom utomlands där Chrippa har närmare 1miljon redan till hus.
Han har sparat pengar där i snart ett års tid.
Bara på Memmo gjorde han över 200k ganska nyligen. Han kom tvåa där ni som inte har koll.
Alla pengarna bara därifrån gick utomlands, och är i säkert förvar.
Han drar in över 700k på Memmo om året om det går som det gjort.
Snart är han på Danjals nya tjänst.

Finns en gubbe ifrån Shoppingvaruhus som tjänade 700k på Memmo.
Glömt hans namn nu.

Chrippa har det mycket bättre ställt än ni hatare utan ett skit.
Senast redigerad av fruna 2023-08-12 kl. 20:33.
Citera
2023-08-12, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Självklart inte, men barn i C:s ålder vet att det som var som vanligt var när mamma och pappa bodde ihop. Och C vet att nu är det inte så. Jag vet inte om du umgåtts med barn i C:s ålder. Men visst har dom ett jävla hum om det är en kompis till pappa. Eller om pappa pussar på någon.

Du är singel utan barn misstänker jag. Stämmer det?

Rask är stort svin som levt på farfar Alf. Och manipulerat honom.
Rask har svikit även sin egen far till egen fördel.
Rask har även behandlat sin sambo riktigt vidrigt. Pratat skit om henne. Hon har fått göra allt.
Rask förtjänar duktigt med stryk
Citera
2023-08-12, 20:38
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruna
Men ojdu. Även hon som äger DUMPEN hade massor på krono. Men folk betalade det via insamling.
Det här är så ointressant. Då extremt många vanliga Svensson hamnat på Krono senaste två åren.
Sjuk ökning. Fokusera på annat. Jag kommer inte skriva mer om skulder som har med Ocker företag
och göra.

Chrippa pekar fingret. Så diskutera annat. Ödsla ingen tid mer på det snacket.
Byt ämne. Tråkigt spamma om samma sak, det räcker nu

Spela roll om andra. Du skrev uttryckligen att bara rika förlorade pengar vilket är ett hjärndött påstående, uppenbarligen hade du inte koll på att kronofogdemyndigheten är statligt.
Citera
2023-08-12, 20:41
Medlem
MrsLibras avatar
"lillen och jag ska flytta till Stockholm för att JAG OCH LINNEA ska flytta ihop".... Jävla idiot!! Pappas behov går först hör jag...

Hade han brytt sig det minsta om sin lilla tjejs bästa så skaffar han ett hem åt sig och den lille. Bor in sig själva. Skolar in lillen på sin nya förskola. Mycket omvälvande med en flytt och separation redan som det är för ett barn. Och nu behövs även förskola bytas. Kan han för i helvete tagga ner?! Barn är bara barn ett kort tag. Och de förstår mycket mer än man anar!

Tvi fan nu går det för fort och för långt... Och kan inte Julia och Chrippa enas om att ha hyfsat nära varandra åtminstone? Så lillen kan slippa pendla som en jävla dårfink och ha EN förskola istället för två?! Vad är det här? Hur tänker de sedan inför skolstarten då? Har Chrippa planer på att bara dyka upp som förälder en helg i månaden eller?

Förlåt. Blir upprörd när barn ses som bihang.
Citera
2023-08-12, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
"lillen och jag ska flytta till Stockholm för att JAG OCH LINNEA ska flytta ihop".... Jävla idiot!! Pappas behov går först hör jag...

Hade han brytt sig det minsta om sin lilla tjejs bästa så skaffar han ett hem åt sig och den lille. Bor in sig själva. Skolar in lillen på sin nya förskola. Mycket omvälvande med en flytt och separation redan som det är för ett barn. Och nu behövs även förskola bytas. Kan han för i helvete tagga ner?! Barn är bara barn ett kort tag. Och de förstår mycket mer än man anar!

Tvi fan nu går det för fort och för långt... Och kan inte Julia och Chrippa enas om att ha hyfsat nära varandra åtminstone? Så lillen kan slippa pendla som en jävla dårfink och ha EN förskola istället för två?! Vad är det här? Hur tänker de sedan inför skolstarten då? Har Chrippa planer på att bara dyka upp som förälder en helg i månaden eller?

Förlåt. Blir upprörd när barn ses som bihang.

Snälla rara. Lugna ner dig nu.
Har du inte egna barn?
Citera
2023-08-12, 20:46
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruna
Du är singel utan barn misstänker jag. Stämmer det?

Rask är stort svin som levt på farfar Alf. Och manipulerat honom.
Rask har svikit även sin egen far till egen fördel.
Rask har även behandlat sin sambo riktigt vidrigt. Pratat skit om henne. Hon har fått göra allt.
Rask förtjänar duktigt med stryk

Verkar ju vara du som inte har barn, eller vet vilka behov de har!
Bara för att Rask är en röv så kan inte fler vara det, eller vad menar du ens?

Du verkar vara lika i det blå som C själv är just nu... Synd om lillen. Hoppas han vaknar. Du med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in