Citat:
Ursprungligen postat av
fruna
Varför är det pinsamt? Klart Chrippa måste träffa sin flickvän. Julia har ju en ny gubbe själv
som redan umgås med Chloe.
Chrippa har ju samma rätt.
Har du läst någonstans att jag tycker det är okey att Julia träffat någon annan? Självklart måste föräldrar som separerar träffa en ny partner. Men min åsikt är att man utifrån respekt för sina barn kan vänta ett halvår eller så. Så ja, jag tycker det är pinsamt, egoistiskt och pubertalt att visa upp någon som sin nya partner så snart efter att det tog slut. Dessutom, om Julia oxå träffat någon gör hon oxå fel. Två fel blir knappast ett rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
fruna
Welcome to Sweden. Hela landet är sönder.
Jag skrev att jag var besviken på två youtube kanaler. Sverige är ett av världens bästa länder om du frågar mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
fruna
Han kommer inte behöva betala.
Han har själv sagt att dom kommer inte få en krona.
Kommer inte att behöva? Han har i så fall lurat systemet till skulderna förfallit. Det betyder ju inte att ingen behöver betala. Det är nästa låntagare i form av högre räntor. Och det är alla studenter i form av lägre studielån och det är mina skattepengar som går till hans skatteskulder.
Ingen kommer att få en krona? Vem tror han att han är. Kan inte jag få låna 2 miljoner av dig? Snälla jag lovar att aldrig betala tillbaka.
Citat:
Ursprungligen postat av
fruna
Han tjänar riktigt bra pengar och lever livet. Ingen nöd på honom.
Viktigt vi stöttar Chrippa nu alla. Han är den sista roliga kvar vi har. Hans content är viktigt för många.
Ursäkta, tycker inte du oxå att det är rimligt att om någon tjänar mycket pengar betalar tillbaka sina skulder.
Kan du berätta för mig varför man skall stötta någon som inte har någon heder och ära i kroppen? Någon som knarkar, inte betalar för sig.
Jag vet inte vad för liv du tycker att han lever. Han kan inte ens få ett hyreskontrakt eller ett telefon abonnemang. Han är pinnad hos polisen, vilket gör att han ständigt är kollad. Han måste se sig om över axeln hela tiden av rädsla för skattemyndigheten och kronofogden. Han har husrannsakningar hemma hos sig med jämna mellanrum. Och han får fan ha sina kläder och klockor hemma hos någon annan av rädsla för att fogden ska ta prylarna. På vilket sätt är det att leva livet?
Dessutom, den siste roliga på youtube. Tillåt mig småle. Det finns 1000 personer som delar videos som inte uppmärksammas. Jag lovar slutar Chrippa dela klipp i morgon så tar någon hans plats inom en nano sekund. För så funkar det, på tuben och i livet i stort faktiskt. Dessutom är hans bäst före datum nästan passerat. För du tror väl inte att den fanbace han har nu kommer att fortsätta sitta framför youtube? De kommer att plugga skaffa jobb och barn. Och för nästa drös ungar som ska titta på tuben är Chrippa en gubbe.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gummigubben89
Chrippa har C, och Linnea på tågstationen i Mjölby. De är ju inte svårt att räkna ut att nu ska dom två barnen ses.
Hon kam ju knappast vara på väg hem?
Jag vet inte, det var det där kortet han delade på Insta när han och Linnea hånglade dagen innan. Men han kan ha delat ett gammalt kort.
Citat:
Ursprungligen postat av
Odd3lish
Han är inte mördare eller pedofil, tagga ner. Han har skulder (som enbart drabbar honom och hans dotter), sen att han inte betalar skatt är något Skatteverket får hantera. Du behöver inte göra mer än det du gör.
Ja du har då inte speciellt höga krav på människor. Bara de inte är pedofiler är det okey.
Att det finns folk som är värre är en värre är en klen tröst, det finns alltid dom som är värre.
Nej obetalda skulder drabbar oss alla. För någon måste alltid betala.
Och om jag ska ge fan i att han inte betalar skatt. Så ska han ge fan i att gå på mina gator, han kan hosta upp en halv mille för C förlossning för jag vill inte betala något för honom känner jag.