Citat:
Nej vi vet ingenting egentligen. Därför får man pussla med det man har. Många här har skrivet att Luggen är langare. Och utifrån min erfarenhet så umgås inte många som inte gillar droger med langare. Både Chrippa och Luggen talar oxå ganska öppet om att de då och då använder droger ibland, jag tänker att, bara det väcker polisens intresse. Kanske i synnerhet för att Chrippa är stor på sociala medier och har en fan bace som är barn och unga. Galna summor pengar bara där.
Mycket som framkommer i tråden, men vissa saker känns lite överdrivna. Dock så är jag med på att Chrippa har skulder och det verkar inte bekomma honom något nämnvärt i dagsläget vilket är underligt.
Sen att han skulle vara knarklangare och annat som påstås känns lite som överdrivna rykten och svartmålning.
Men men, jag kan ha fel.
Mycket som framkommer i tråden, men vissa saker känns lite överdrivna. Dock så är jag med på att Chrippa har skulder och det verkar inte bekomma honom något nämnvärt i dagsläget vilket är underligt.
Sen att han skulle vara knarklangare och annat som påstås känns lite som överdrivna rykten och svartmålning.
Men men, jag kan ha fel.
Sen har vi vad Chrippa själv sagt. Att han blev anhållen och förhörd för folkbokföringsbrott, och det vet vi är ett brott polisen använder på grovt krimenella eller om någon annan myndighet ber om det. Chrippa har sagt att det var husransakan hemma hos honom. Vi kan välja att tro att det är som Chrippa säger. Att han blir trakasserad av snuten utan fog, eller så kan vi tänka att snuten har fog för det de gör. Personligen tror jag det senare är mest troligt.
Han talar ofta om hur mycket pengar han tjänar. Vi vet att han har en skatteskuld. Han säger att han skattar 50%. Men han har ingen firma i Sverige och därför är det väldigt oklart hur han skattar dessa 50%. För i och med att han själv säger att han skattar så högt, faller ju tanken om att han skattar i Spanien. Vi hans och luggens helt oklara bolag där.
Så, visst. Vi vet inte vad i detta som stämmer. Men det är ändå inte hittepå antaganden.