2023-08-10, 00:31
Medlem
wendy1s avatar
Rakel Spektakel Mirakel vill Ida och Arvid att dottern ska heta. Dock ej godkänt av skatteverket, så blir utan Spektakel fattar jag det som.
Citera
2023-08-10, 01:32
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Rakel Spektakel Mirakel vill Ida och Arvid att dottern ska heta. Dock ej godkänt av skatteverket, så blir utan Spektakel fattar jag det som.
Tur att det finns ett Skatteverk som kan rädda det arma barnet från de ansvarslösa föräldrarna. Kan inte Ida och Arvid ta egna knäppa namn istället för att lasta sånt på dottern? Ida kan väl lägga till Vodka och Arvid kan lägga till Smygbög.
Citera
2023-08-10, 14:06
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Tur att det finns ett Skatteverk som kan rädda det arma barnet från de ansvarslösa föräldrarna. Kan inte Ida och Arvid ta egna knäppa namn istället för att lasta sånt på dottern? Ida kan väl lägga till Vodka och Arvid kan lägga till Smygbög.

Hahaha, Sprit-Kerstin och Kapten Klänning. I ordens positiva bemärkelser. Allt för att nån ska prata om dom igen, rampljuset slocknade så klart fort och det hjälpte inte att ha ett barn så nu försöker dom skaffa Sverker Underverker så fort som möjligt. Dom kanske kan vika ut sig när Ida är gravid, som par, i nån svensk utvikningstidning om det finns såna nuförtiden. Jävla psykfall.
Citera
2023-08-10, 15:43
Medlem
Citat:

Nästa unge ska nog heta kusin vitamin Gardin
Citera
2023-08-10, 17:49
Medlem
farlings avatar
Jag trodde att det var ett skämt först.
Vill de PÅ RIKTIGT att barnet ska heta Rakel Spektakel Mirakel?
Herregud....
Citera
2023-08-10, 17:50
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Nästa unge ska nog heta kusin vitamin Gardin

Haha, den var kul
Citera
2023-08-10, 23:08
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

De gör vad som helst för att få uppmärksamhet, och de är allmänt störiga och konstiga. Ibland kan man faktiskt förstå varför deltagarna i det progammet har haft det så svårt att träffa någon på egen hand.

Tur att Skatteverket satte stopp för detta, i alla fall.
Citera
2023-08-10, 23:43
Medlem
Tervulls avatar
Är inte förvånad. Dom är inte helt 100 någon av dessa två. Trodde dock bättre om Ida men hela hennes hjärnkapacitet verkar ha försvunnit. Eller så hade hon ingen innan heller. Bara det att jämfört med Arvid framstod hon som väldigt bra i kontrast mot han som man upplevde som totalt kass. Smygbög? Jag är helt säker på det. Hans besatthet kring egentid kan inte vara något annat än att han behöver lite dolme då och då.
Citera
2023-08-10, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Är inte förvånad. Dom är inte helt 100 någon av dessa två. Trodde dock bättre om Ida men hela hennes hjärnkapacitet verkar ha försvunnit. Eller så hade hon ingen innan heller. Bara det att jämfört med Arvid framstod hon som väldigt bra i kontrast mot han som man upplevde som totalt kass. Smygbög? Jag är helt säker på det. Hans besatthet kring egentid kan inte vara något annat än att han behöver lite dolme då och då.

Är också helt säker. Förvånar mig inte ett dugg om Arvid dyker upp om 10 år och pratar ut om sin inre resa och har bytt till kvinnonamn. Inget stämmer med honom.
Citera
2023-08-11, 00:54
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Hahaha, Sprit-Kerstin och Kapten Klänning. I ordens positiva bemärkelser. Allt för att nån ska prata om dom igen, rampljuset slocknade så klart fort och det hjälpte inte att ha ett barn så nu försöker dom skaffa Sverker Underverker så fort som möjligt. Dom kanske kan vika ut sig när Ida är gravid, som par, i nån svensk utvikningstidning om det finns såna nuförtiden. Jävla psykfall.
Ger mig fan på att de snart dyker upp i nån pod om svårigheter att bli gravid med andra barnet - medan Ida i hemlighet käkar p-piller. Allt för att stanna i rampljuset. När de mjölkat den spenen torr är det dags för Sverker Underverker och sååååå många lyckönskningar på Insta och ”Äntligen, fina ni!” från feministpsykologen. Brr…
Citera
2023-08-11, 08:21
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Försöker de på riktigt skaffa en till, eller är det en gissning? Jag har inte följt dem så mycket efter serien.
Citera
2023-08-11, 20:07
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Försöker de på riktigt skaffa en till, eller är det en gissning? Jag har inte följt dem så mycket efter serien.
Nej men gud, jag följer dom inte alls. Däremot kom denna namnbytesartikel upp på Aftonbladets hemsida. Har sett fler artiklar med dom utan att klicka men läste just denna där dom verkligen gick in på att dom försökt skaffa nummer 2 sedan födseln i princip. Det är garanterat Arvid, det är han som pratar mest om det. Ida bara följer honom som ett fån. Vad har hon varit med om innan som skapat en sån här abnorm osjälvständighet?! Ja, skitsamma…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in