Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
Oj vad det daltas och redogörs för hur oskyldig det lilla lammet Maja är? Era personliga utredningar och antaganden börjar bli to much nu. Ljuger man i förhör i en mordutredning så kan du lita på att man är skyldig. Om nu Maja är så oskyldig så skulle hon talat ur skägget från början istället för att harkla sig genom förhören. Maja är på rätt plats och ska så förbli.
Med den argumentationen är H*anna Davidsson skydlig till mord också,och kanske även J*erry då, som raderade en mass på sin mobil även han (liksom Stefan) inför förhör.
Min tro är däremot att det finns fll där inte skydliga ljuger av olika anledningar. Det kan vara som jag tror i H*anas fall att hon var gaslightad och trodde på Stefan, liksom J*erry, även om han skyllde på raderingar på mobilen av andra skäl.
Jag har aldrig sagt att Maja är ett lamm, eller oskyldig. Hon har gjort oförlåtliga saker, och helt oskyldig till brott är hon verkligen inte.
Det är löjligt att överdriva vad jag skriver och förvränga det till något som jag aldrig har sagt. Lika osaklig som du är mot mig kanske du är när du läser FUP?
Jag har hela tiden sagt att det är möjligt att Maja deltagit på något plan, men det är inte mn huvudtes. Ta gärna fram inlägg där jag skriver att hon är oskyldig som ett lamm.
Barnsligt att som en del hävda att man inte tycker synd om Tove, Toves anhöriga, tycker mer synd om Maja och andra sätt att skuldbelägga de som inte tror som man själv.