Citat:
Om jag inte minns fel, så hämtade polisen in honom på förhör angående folkbokföringsbrott. Det vill säga att han var skriven hos sina föräldrar men bodde i Mjölby med Julia. Sen 2018 är det olagligt att inte vara skriven där man bor. Kan faktiskt ge 2 års fängelse. Men där var han skriven på innan då dom fick husrannsakan i Mjölby. Varför plötsligt efter det står Julia och luffaren skrivna på samma adress?
Föräldrarna var kanske rädda att nästa husrannsakan skulle bli deras hem?
Vem vet?
Han har 2 brödrar som ställer väl upp med sina adresser för han har hjälpt dom så mycket eller?
Alla vet att han har inte rent mjöl i påsen så därför vill dom inte ha problem inte ens hans stora fans skara 😂😂😂
Föräldrarna var kanske rädda att nästa husrannsakan skulle bli deras hem?
Vem vet?
Han har 2 brödrar som ställer väl upp med sina adresser för han har hjälpt dom så mycket eller?
Alla vet att han har inte rent mjöl i påsen så därför vill dom inte ha problem inte ens hans stora fans skara 😂😂😂
Det var väl i och med det han fick skriva sig i lägenheten hos Julia. Och då kunde polisen göra husrannsakan där. Han är nog pinnad hos polisen, de har full koll på vart han bor. Så så länge han faktiskt inte bor hos sina föräldrar tror jag inte någon husrannsakan kommer att ske där.
Med nya folkbokföringslagen kan han inte skriva sig hos sina bröder om han inte bor där.
Faktiskt ser jag lite illa. Och ibland när jag är på jobbet och egentligen inte har tid för tråden så går jag Iallafall och då händer det att jag läser fort och slarvigt. Sorry om jag missuppfattade dig.