Citat:
Har läst Fup-en jag också. Jag gillar verkligen inte GM pga grejer han gjort tidigare, och att välja att bära och använda kniv mot annan person är i sig oförlåtligt.
MEN, situationen uppstår helt pga BO:s agerande, hot och ensidig misshandel och förnedring av GM. BO:s kompis som filmar misshandeln verkar vara en feg jävel också, som skyller ifrån sig ansvaret på BO.
Om man som BO och hans kompisar verkar ha haft viss vana att hota, råna, misshandla och även filma dessa situationer så kan vem som helst förstå att det någon gång kan sluta riktigt illa för någon.
Tragiskt allting. Helt onödig situation och konfrontation.
MEN, situationen uppstår helt pga BO:s agerande, hot och ensidig misshandel och förnedring av GM. BO:s kompis som filmar misshandeln verkar vara en feg jävel också, som skyller ifrån sig ansvaret på BO.
Om man som BO och hans kompisar verkar ha haft viss vana att hota, råna, misshandla och även filma dessa situationer så kan vem som helst förstå att det någon gång kan sluta riktigt illa för någon.
Tragiskt allting. Helt onödig situation och konfrontation.
Många saker hade kunnat göras annorlunda, så att utsagot blev något annat. Mycket trist att ett liv gick förlorat och allt pga ren idioti egentligen från allas håll och beteenden. Omogna, vidriga och pissiga ungar som inte bör få lära sig en rejäl läxa i vad som sker när man försöker leka allan ballan.
Därav menar jag att föräldrarna ska öppna sina j**** ögon och läsa igenom fupen 40 gånger om, ta tag i sina hjärndöda ungar och markera att deras beteende inte accepteras och det är dags att sköta sig illa kvickt.
Ska bli jäkligt intressant att se,läsa, höra vad resterande får för konsekvenser och hur föräldrarna kommer agera för att ungarna ska bli skötsamma och vettigt folk annars slutar de upp på kåken hela bunten eller blir omhändertagna.
Ungen som hängde med BO och filmade..vafan är det för en hjärndöd unge? Hur och när har han lärt sig att förnedring är ok?
BO verkar ha härjat runt en längre tid och ha ett beteende som är det mest bisarra. Om föräldrarna hade varit minsta involverade så hade de tagit tag i han och styrt upp det där aggressiva beteendet och läxat upp han för länge sen.
Tro mig, Hammarby Sjöstad är inte ett stort ställe så för en förälder att få reda på vad ens barn håller på med i krokarna är inte svårt.
Men intresset från föräldrarna verkar vara lågt och de bör på ett sätt också hållas ansvariga för deras ungars beteende som ränner runt och sprider skräck och skit i området.
Dags att sopa upp området och ta hand om era barn!
Sen blir jag lite fundersam på varför de inte spinner vidare på att en nämner att J skulle sagt något i stilen "döda han" och att det inte är första gången hon säger detta. Utan att det skett vid flera tillfällen till andra.
Gräv gärna vidare i det och se om hon var en drivande faktor i det hela. Hon skyddar gärna en brottsling och har till och med mage att ha en vidrig attityd i ett förhörsrum?!?!? Så denna sessa är nog inte helt oskyldig.