2023-08-09, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Hahaha herregud. Gangster, X-faktor med mera. Du har aldrig träffat någon i ditt liv som är/har endera hör jag. Ingen tittar heller på Alex för att han är gangster, det skeppet har seglat för länge sedan. Även kidsen ser rakt igenom det idag. Hade kunnat betta enorma summor pengar på vart Alex och hans kanal är om ett år men det är uppenbart att du inte har några att sätta emot. För med det intellektet har du inte tagit dig långt.

Varför går du till personangrepp? Sjukt låg nivå.

Var det inte du som satt på något behandlingshem för övrigt? Skulle gärna se dina ”enorma summor”

Jag tror Alex kommer slå stort igen om han håller igång kanalen som förut. Tror dock han kommer trilla dit igen och förstöra allt tyvärr. Han tror nog att YT alltid finns där som plan B när det krisar vilket tragiskt nog kommer vara en stor orsak till nästa återfall.
Citera
2023-08-09, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Om han fortsätter vara clean kommer han fortsätta kunna har karriär på youtube men han måste hitta en ny nische. Kommer ihåg innan han tog återfall osv att hans views börja droppa för han hade samma skit om och om igen. Han skulle åka runt och besöka olika länder, fängelser bra idé kanske men något annat också. Och han måste hitta en sidekick som är pålitlig, icke kriminell och karismatisk. Fan va mycket skit folk snackar i denna tråd om att han inte kommer fortsätta pga av brutna löften osv, tror ni på riktigt folk bryr sig om sånt bara för att ni gör det?

Om han fortsätter skapa intressant content kommer folk att kolla på honom men han måste fixa idéer snabbt när järnet är varmt. Om jag var kreatör skulle jag sammarbeta med honom och ge honom bra idéer, hans sidekick måste bytas ut tyvärr.

Håller med! Bara han har en bra sidekick, osäker på Lillen. kanske nån till erfaren som han kan bolla ideer med. Och bara han håller sig på banan kan han bli bland dom största.

Att han åker in och ut ur fängelse gör inte att han blir mindre intressant.
Citera
2023-08-09, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Varför går du till personangrepp? Sjukt låg nivå.

Var det inte du som satt på något behandlingshem för övrigt? Skulle gärna se dina ”enorma summor”

Jag tror Alex kommer slå stort igen om han håller igång kanalen som förut. Tror dock han kommer trilla dit igen och förstöra allt tyvärr. Han tror nog att YT alltid finns där som plan B när det krisar vilket tragiskt nog kommer vara en stor orsak till nästa återfall.

Han går ju på personangrepp när han inte kan ge ett svar.
Jupp han kommer slå. Tror tyvärr också som dig att det är stor risk för återfall i droger. Det blir svårt om han inte bryter med vänner som håller på.
Citera
2023-08-09, 23:40
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormkruka
Håller med! Bara han har en bra sidekick, osäker på Lillen. kanske nån till erfaren som han kan bolla ideer med. Och bara han håller sig på banan kan han bli bland dom största.

Att han åker in och ut ur fängelse gör inte att han blir mindre intressant.

Lillen och Alex kommer knarka till det så fort dom får chansen 2 knarkare som ska umgås dagligen och göra content kommer trigga i gång begäret,särskilt under en ide torka..Alex kommer köra you tube grejen tills han släpps från vården sedan blir det fullt ös på knarket igen.

Vad har han att leva för när han släpps från vården ?

- skuldsatt 1 miljon hos kronofogden
- Privata knarkskulder
- Hemlös
- Noll förtroende av vänner/familj
- Ett ex (Alva) som säljer fittan för piller och ladd

Samt en misslyckad youtube kanal inte en chans att hans kanal kommer kunna leva kvar, kollar man vad som är populärt i dag så är det livestreamers som håller på att ta över hela vågen i media..att han skulle åka runt på fängelse så finns det flertal kanaler som redan har gjort detta och den trenden är över precis som vloggar tom podcaster har börjat avta ..ska man lyckas idag inom media bör man försöka skapa ett recept baserat på Ninja,Hasnabi,Andrew Tate,Adin ross,Moistcritical,Mr Beast,kai cenat och Akademiks .
Senast redigerad av gronagubben 2023-08-10 kl. 00:09.
Citera
2023-08-09, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormkruka
Du verkar inte förstå vad som får folk att titta på honom. Han är en gangster med karisma. Lycka till med att hitta nån svensk youtube inom den här kategorin. Visst att han åker ut och in eller har återfall. Det är en del av honom. Det är hans x faktor. Om han håller sig på banan så kommer han att lyckas. Han har det som behövs. Droger och fängelse som riskerar att förstöra. Kolla tillbaka här om ett år lilla ärthjärna.

Gangster med karisma hahahah e du bränd eller killen e pundare och mytoman.
Citera
2023-08-10, 02:09
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Om han fortsätter vara clean kommer han fortsätta kunna har karriär på youtube men han måste hitta en ny nische. Kommer ihåg innan han tog återfall osv att hans views börja droppa för han hade samma skit om och om igen. Han skulle åka runt och besöka olika länder, fängelser bra idé kanske men något annat också. Och han måste hitta en sidekick som är pålitlig, icke kriminell och karismatisk. Fan va mycket skit folk snackar i denna tråd om att han inte kommer fortsätta pga av brutna löften osv, tror ni på riktigt folk bryr sig om sånt bara för att ni gör det?

Om han fortsätter skapa intressant content kommer folk att kolla på honom men han måste fixa idéer snabbt när järnet är varmt. Om jag var kreatör skulle jag sammarbeta med honom och ge honom bra idéer, hans sidekick måste bytas ut tyvärr.
Kanske en annan Alex nu utan paddan som klarar sig ifrån återfall. Att Alex punda var paddans sätt att låsa fast Alex eftersom han var beroende av henne om han missbruka.
Citera
2023-08-10, 04:08
Medlem
bellesbluess avatar
Det är underhållande att se att Alex och Kalva har börjat härja i tråden. Fortsätt så. Ni är artista. Men Alex gör rätt för dig
Citera
2023-08-10, 06:35
Avslutad
Vore inte en hit att intervjua folk i svenska fängelser, om det är content han är ute efter bör han åka till Bolivia 🇧🇴 eller Colombia 🇨🇴 & intervjua folk där.
Citera
2023-08-10, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Vore inte en hit att intervjua folk i svenska fängelser, om det är content han är ute efter bör han åka till Bolivia 🇧🇴 eller Colombia 🇨🇴 & intervjua folk där.

Det är ju helt osannolikt att han ens skulle kunna få någon form av besökstillstånd till en svensk anstalt dom närmaste 5 åren åtminstone.
Ända sättet för honom att komma in dit är genom att "veva" eller liknande 💯

Förövrigt tycker jag att hans och Lillens kanal ska döpas till "Buksvågrar Emellan" 🥳
Citera
2023-08-10, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777

Berätta för mig hur Alex skulle intervjua folk i svenska fängelsen till att börja med?
Är ganska så strikta regler omkring besök på kåkarna i Sverige tro det eller ej.
Så ska dom inte brevväxla är det loppet nog kört.

Sen tanken på Alex i Colombia eller Bolivia 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Senast redigerad av Bluntzillo 2023-08-10 kl. 06:53.
Citera
2023-08-10, 07:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Berätta för mig hur Alex skulle intervjua folk i svenska fängelsen till att börja med?
Är ganska så strikta regler omkring besök på kåkarna i Sverige tro det eller ej.

Vem vet snubben sa själv i en intervju på dialogiskt att han skulle göra nått i Mexiko 🇲🇽
Citera
2023-08-10, 09:41
Medlem
JoeMama1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo

Aldrig någonsin att han skulle kunna åka dit utan att börja dra kola hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in