2023-08-09, 18:12
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Veliz är presenterad! Nu jävlar kör vi!

Blir han utlånad eller stannar han denna säsongen? Antar att det beror lite på vad som händer med Kane kanske. Spännande spelare iaf!
Citera
2023-08-09, 18:13
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Här är statistik som kan förklara varför Arsenal köpte Raya som 1:e eller 2:e målvakt.

https://www.givemesport.com/david-raya-to-arsenal-comparing-brentford-goalkeepers-stats-to-aaron-ramsdales/

Tycker Ramsdale är Arsenal’s sämsta lagdel och ska klubben ta nästa steg behöver en ny målvakt ta vid. (Personlig åsikt)

Jag älskar karaktären Ramsdale men han är lite för ojämn, men han är precis fyllda 25 så det finns gott om tid att växa upp och bli jämnare.
Raya fyller 28 om en månad ungefär så jag kan tänka mig att närmsta åren så kommer Raya spela majoriteten av matcherna, men inte alla. Sedan försvinner Raya och Ramsdale tar ensam över tronen, då färdig världsmålvakt. *Hoppas hoppas*
Citera
2023-08-09, 18:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Blir han utlånad eller stannar han denna säsongen? Antar att det beror lite på vad som händer med Kane kanske. Spännande spelare iaf!

Jag hoppas han får spela mkt. Inte bra om vi lånar ut honom direkt.

Dominerade i argentinska högsta ligan.
Citera
2023-08-09, 18:24
Medlem
Drickbacks avatar
Reece James tar över som lagkapten i Chelsea.
https://www.chelseafc.com/en/news/article/reece-james-named-chelsea-captain
Citera
2023-08-09, 18:33
Medlem
jontepsgs avatar
O'Neil är väl ett bra tränarval för Wolves? Vad var det som hände i Bournemouth? Kändes som han hade något bra på gång där.
Citera
2023-08-09, 18:34
Medlem
Drickbacks avatar
Blir kort start till premiären för tränaren Gary O’Neil nu officiellt klar för Wolverhampton.

https://www.wolves.co.uk/news/mens-first-team/20230809-gary-o-neil-appointed-new-head-coach/
Citera
2023-08-09, 18:51
Medlem
Drickbacks avatar
Ingen Nunez på dagens träning, hoppas inget allvarligt har hänt så han missar premiären.
Citera
2023-08-09, 19:02
Medlem
Förlorar West Ham Paqueta med ,city jagar,så tror jag West Ham kan få jobbigt denna säsong,tappa Rice och Paqueta e riktigt hårt..
Ward-prowes verkar på g in , Southampton låter han ej spela på lördag för en riskera skador så ej affär blir av.
Citera
2023-08-09, 19:08
Medlem
Drickbacks avatar
Lagt till några inkommande tips.

23/24 känns hett! Hur många poäng krävs för att vinna ligan?

Fundera på frågan och lämna ditt tips senast fre 11/8 20.59.59

Bonusfråga: Hur många poäng tar ditt lag? (Oavsett division)

Tävlande

Skarparattarn
Vinnaren 87
Tottenham tar 75

Free12
Vinnaren 88
West Ham 58

JazzinForBlueJean
Vinnaren 88
WBA 80

Alex P. Keaton
Vinnaren 93
Liverpool 80

Drickback
Vinnaren 91
Liverpool 78

jontepsg
Vinnaren 90
Arsenal 84

HycklarSverige
Vinnaren 89
Arsenal 89

Rouen
Vinnare 88
Manchester United 82

MrBubs
Vinnaren 84
Newcastle 84

Radiopanna
Vinnaren 90
Tottenham 72

EastClintfood
Vinnaren 89
Manchester U 82

Beaver
Vinnaren 88
Arsenal 88

———————

För att hetta upp tävlingen får vinnaren bestämma hur många dagar (0-7) Drickback har skrivförbud fr.o.m dagen efter serien slutar. Hamnar flera på samma poäng kommer bonusfrågan avgöra (komma närmast, ännu lika avgör lotten)

Ursäkta att du kommer få läsa detta editerade inlägg några gånger till innan deadline.
Senast redigerad av Drickback 2023-08-09 kl. 19:28.
Citera
2023-08-09, 19:16
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Förlorar West Ham Paqueta med ,city jagar,så tror jag West Ham kan få jobbigt denna säsong,tappa Rice och Paqueta e riktigt hårt..
Ward-prowes verkar på g in , Southampton låter han ej spela på lördag för en riskera skador så ej affär blir av.

Paqueta funkade ju inte jättebra i WH förra säsongen men blev väl bättre i slutet, om jag minns rätt? Får dom över 70m pund så bör dom ju kunna hitta en spelare som funkar bättre. Sen är det aldrig positivt att sälja en startspelare 4 dagar före säsongsstart.

Och har Pep insett att Kova inte är rätt spelare för att ersätta Gundo så istället panikköper han Paqueta?
Citera
2023-08-09, 19:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
O'Neil är väl ett bra tränarval för Wolves? Vad var det som hände i Bournemouth? Kändes som han hade något bra på gång där.
Fan, trodde först att det var Martin O’Neil som du syftade på

Men visst, Gary O’Neil kan fort visa sig att bli ett bra val för Wolves.
Citera
2023-08-09, 19:26
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Fan, trodde först att det var Martin O’Neil som du syftade på

Men visst, Gary O’Neil kan fort visa sig att bli ett bra val för Wolves.
Du som är så kunnig borde veta att Martin O'Neill stavar med två L och inte blanda ihop honom med någon som stavar med ett L :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in