2023-08-09, 17:23
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Han e typ 35 noll ålder för målvakt,deras Prime ålder .

Tror fortfarande han e etta i dk
37 år, enligt Wiki.
Citat:
Hur fan får du jag sagt villa blir 2 din nöt?
Beklagar, läste bara lite snabbt innan jag citerade dig.

Men jag tror dock att det ska hända väldigt mkt för att Villa ska klara av att ta hem 72p.
Citera
2023-08-09, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Mark Flekken, Freiburg
https://www.transfermarkt.com/mark-flekken/profil/spieler/125714
Va han Freiburg första målis i fjol kan de va bra ersättare,såg en del matcher med Freiburg i fjol och deras målvakt va ofta bra.
Citera
2023-08-09, 17:24
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Aston Villa 72
Trevligt att någon följer de extra noga, tippat som en dark horse av många. Läser gärna hur urvalet av klubb gjordes
Citera
2023-08-09, 17:29
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Va han Freiburg första målis i fjol kan de va bra ersättare,såg en del matcher med Freiburg i fjol och deras målvakt va ofta bra.
Han har stått 80 matcher i Bundesliga enligt transfermarkt, ej kollat antal minuter. Flekken stod i Tr-match mot Aston Villa som slutade 3-3
Citera
2023-08-09, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
37 år, enligt Wiki.

Beklagar, läste bara lite snabbt innan jag citerade dig.

Men jag tror dock att det ska hända väldigt mkt för att Villa ska klara av att ta hem 72p.
Fortfarande en bra ålder för målvakt,han har även klarat sig utan allvarliga skador genom karriären,har några år kvar tror jag.

Vet de fan ,villa såg oförskämt bra ut halva förra säsongen och enligt media och de klipp man sett har vill sett ännu bättre ut på försäsongen ,tror de kan få ihop dessa poäng,men sen som sagt,innan fönstret är stängt e dumt säga nåt,de kan tappa nån avgörande spelare.
Citera
2023-08-09, 17:34
Medlem
Citat:
Trevligt att någon följer de extra noga, tippat som en dark horse av många. Läser gärna hur urvalet av klubb gjordes
Det började faktiskt redan förra säsongen,såg några matcher i slutet av säsongen och tyckte verkligen de spela kul boll.
Och haft ett öga under försäsongen på de,och tycker de har förtjänat mitt öga på dem detta år
Citera
2023-08-09, 17:35
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
jag tror faktiskt att West Ham kan bli säsongens överraskning, att de kan hamna allt från 4-6 plats, trots att de har tappat Declan Rice till oss.
Vore intressant att höra vad du baserar det på.
Citera
2023-08-09, 17:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Vore intressant att höra vad du baserar det på.
Vad jag baserar det på, är inget annat än ren killgissning. That’s it
Citera
2023-08-09, 17:48
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Det började faktiskt redan förra säsongen,såg några matcher i slutet av säsongen och tyckte verkligen de spela kul boll.
Och haft ett öga under försäsongen på de,och tycker de har förtjänat mitt öga på dem detta år
Härligt, alla sätt är bra 😅

Newcastle borta i premiären blir något att bita i.
Citera
2023-08-09, 17:57
Medlem
Drickbacks avatar
Här är statistik som kan förklara varför Arsenal köpte Raya som 1:e eller 2:e målvakt.

https://www.givemesport.com/david-raya-to-arsenal-comparing-brentford-goalkeepers-stats-to-aaron-ramsdales/

Tycker Ramsdale är Arsenal’s sämsta lagdel och ska klubben ta nästa steg behöver en ny målvakt ta vid. (Personlig åsikt)
Citera
2023-08-09, 18:00
Medlem
Citat:
Härligt, alla sätt är bra 😅

Newcastle borta i premiären blir något att bita i.
Yes Newcastle har sett riktigt bra ut med,men följde de förra året och vet redan de kommer va med i toppen om inget katastrof sker,de har värvat riktigt fint med
Citera
2023-08-09, 18:02
Medlem
Skarparattarns avatar
Veliz är presenterad! Nu jävlar kör vi!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in