2023-08-09, 15:29
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Det första vettiga som postats på uppåt 100 inlägg tror jag, efter att några pedofilkramare spytt ur sig in absurdum att man ska få vara pedofil på nätet!
MAN SKA INTE FÅ VARA PEDOFIL NÅGONSTANS.

Helt sanslöst att en normalt funtad människa finner hans sexchat med barn något annat än fruktansvärd och värd en konfrontation tillika uthängning. Han ska inte yppa ett ord sex med våra barn
Citera
2023-08-09, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang. 266 - Neandertalaren (den som kom på namnet borde skjutas på grund av bristande fantasi)

Jo, till och börja med så tycker jag inte att det är sex-chatt de pysslar med. De pratar om sex lite kort. På Dumpens initiativ. Sen så avbryter han pga åldern.

Visst, men du vet hur det reageras. Det är som mesarna i fjantklubben han var tränare i. De sparkar av bara farten. De är rädda. Skolan kan mycket väl göra samma sak. Skit i rätt och fel, det här är politik. Blir någon kallad för pedofil så är han paria.

Sen verkar han fått lite hjälp av Dumpen att komma ut ur garderoben, förklarar varför det tog slut med exet. Hon var annars snygg för att vara så gammal. De har för övrigt barn som säkert inte kommer att må bra av detta.

Egentligen tycker jag att det är Sävehof som är fega när de slänger ut honom till vargarna.

Som någon skrev har #266 uttryckt sig riktigt vidrigt men han borde inte bli ett fall för cancel culture för det.

Tyvärr så är folk fega och så fort någon gör något fel så tar alla permanent avstånd från personen istället för handlingarna. Den här snubben lär ha sin familj och sina när vänner kvar men resten kommer att ge honom ryggen.
Senast redigerad av Keus 2023-08-09 kl. 16:10.
Citera
2023-08-09, 16:16
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Egentligen tycker jag att det är Sävehof som är fega när de slänger ut honom till vargarna.

Som någon skrev har #266 uttryckt sig riktigt vidrigt men han borde inte bli ett fall för cancel culture för det.

Tyvärr så är folk fega och så fort någon gör något fel så tar alla permanent avstånd från personen istället för handlingarna. Den här snubben lär ha sin familj och sina när vänner kvar men resten kommer att ge honom ryggen.

Ang. 266

Ahhh uttryckte mig lite otydligt. Jag tycker att Sävehof är syltryggar, precis så som du säger.

Ingen aning, om man bortser från att jag inte tror de anhöriga visste att han var bög så tycker jag inte att det borde vara en så stor grej.

Hans kik-konto var enligt loggen inte så gammalt. Verkar som hans förhållande tog slut ganska nyligen också utan att jag vet exakt tidpunkt. Kan det finnas ett samband?

Han verkar ha två barn också.
Citera
2023-08-09, 16:20
Medlem
Keonets avatar
Man kan misstänka att publiceringen av gädda 266 har med den loja attityd IK Sävehof uppvisat när de har försökt lägga locket på.
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
718 vänner i skrivande stund, minskar snart gissar jag.
Det är ett sjukt samhällsklimat vi lever i dessa vänner är minst lika sjuka och perverterade som gäddan själv. Hade det varit att han kommit ut som Sverigedemokrat hade det rasat in hatiska kommentarer och avståndstaganden nu har han bara en lite perversläggning och söker sig aktivt till tonåringar och barn det är inte så allvarligt för regnbågsfolket.
Citera
2023-08-09, 16:36
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shahada
#266 har inte våldtagit något barn eller ens försökt....att vara gay och leva den livsstilen är inte samma som våldta..

vad ska han som lärare agera med en okänd kille på en chat? bästa han kunde göra var stötta som #266 gjorde.. att skuldbelägga barnet att homo var fel hade fått motsatt effekt.. pedagoger vet hur tonåringar tänker till skillnad från Dumpen pöbeln

Än en gång, vad fan chattar en vuxen med minderåriga för överhuvudtaget? Om den vuxne inte är peddo dvs...
Citera
2023-08-09, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Nej, det är enbart ditt eget antagande där.

Det är fan löjligt hur hårt ni kämpar för den här jäveln. Jävla spån hela bunten. Helt makalöst att ni inte kan läsa och förstå den korta konversation som de hade.

Haha. Lika löjligt hur du lägger ner hela ditt liv för att försvara gädda #266
Har du sovit nånting sedan gäddan publicerades.
Vi förstår den korta konversationen.

Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang. 266 - Neandertalaren (den som kom på namnet borde skjutas på grund av bristande fantasi)

Jo, till och börja med så tycker jag inte att det är sex-chatt de pysslar med. De pratar om sex lite kort. På Dumpens initiativ. Sen så avbryter han pga åldern.

Visst, men du vet hur det reageras. Det är som mesarna i fjantklubben han var tränare i. De sparkar av bara farten. De är rädda. Skolan kan mycket väl göra samma sak. Skit i rätt och fel, det här är politik. Blir någon kallad för pedofil så är han paria.

Sen verkar han fått lite hjälp av Dumpen att komma ut ur garderoben, förklarar varför det tog slut med exet. Hon var annars snygg för att vara så gammal. De har för övrigt barn som säkert inte kommer att må bra av detta.

Fido, Fido
Det fetade, läs det för dig själv en gång till och försök förstå hur illa din skrivna text låter i allas våra normala öron låter.
Jag citerar det för dig en gång till.

"tycker jag inte att det är sex-chatt de pysslar med. De pratar om sex lite kort"

Så att prata om sex lite kort är inte sexchat, eller
Hur mycket måste man prata om sex för att det ska vara sexchat.
Och vem bestämmer längden i så fall.
Du eller .
För innehållet är sexchat.
Absolut
Senast redigerad av golfrival 2023-08-09 kl. 16:45.
Citera
2023-08-09, 16:44
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival
Haha. Lika löjligt hur du lägger ner hela ditt liv för att försvara gädda #266
Har du sovit nånting sedan gäddan publicerades.
Vi förstår den korta konversationen.
Jag försvarar honom inte, jag ifrågarsätter OUTNINGEN AV HONOM.

Hur så?

Nej, det gör ni ju uppenbarligen inte. Då kommer man inte med antaganden och lögner i varenda inlägg.
Citera
2023-08-09, 16:48
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus

Men Preventell och impulskontrollen kan säkert hjälpa honom

Så jävla sjukt att de ger honom ett sådant visitkort. När han har fått jobbet uppsagt, vännerna inte längre svarar, hans familj numera "glömmer" bjuda honom på den årliga julmiddagen. Ja, men då finns Preventell och Impulskontrollen där som ett plåster för skottskadan.
Citera
2023-08-09, 16:48
Medlem
Citat:
Jag försvarar honom inte, jag ifrågarsätter OUTNINGEN AV HONOM.

Hur så?

Nej, det gör ni ju uppenbarligen inte. Då kommer man inte med antaganden och lögner i varenda inlägg.
Och vi andra försvarar och tycker outningen är skälig.
Så...
Jag tror inte jag har kommit med några lögner.
Har allt klart för mig.
Men tycker ändå outningen är skälig.
Frågor på det
Citera
2023-08-09, 16:52
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival
Och vi andra försvarar och tycker outningen är skälig.
Så...
Jag tror inte jag har kommit med några lögner.
Har allt klart för mig.
Men tycker ändå outningen är skälig.
Frågor på det
Jaha?

Det är ju bra att du inte gör det. Då kanske man kan ta dig på allvar då alltså?
Citera
2023-08-09, 17:05
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Men Preventell och impulskontrollen kan säkert hjälpa honom

Så jävla sjukt att de ger honom ett sådant visitkort. När han har fått jobbet uppsagt, vännerna inte längre svarar, hans familj numera "glömmer" bjuda honom på den årliga julmiddagen. Ja, men då finns Preventell och Impulskontrollen där som ett plåster för skottskadan.
Nu tycker jag att vi alla ska vända blad och sluta kackla om Silverminkens att vara Gädda eller ej.
Han är numera Gädda #267, Silverminken och alla som följer Dumpen har nu fått lära sig att man ska ta ett vuxenansvar även på nätet.
Ifall man inte gör det så kommer Dumpen och drevet på en ny gädda är i full gång. Det får konsekvenser som är ”mindre” bra.

Heja Dumpen som önskar skydda våra barn som är vår gemensamma framtid.
Dumpen här kommer en Swich 💸 i väntan på #267.
Undrar 💭 vad #267 kan ha hittat på för dumt?
Ifall han läst receptet till Antis lilla huskur kommer han inte bli en ny Gädda, och det kommer spara honom från massa bekymmer.
Huskuren har jag beskrivit tidigare i tråden.
🥂
Har fått frågan via PM ifall det går lika bra med gummihammare? Svaret är att det går lika bra men den måste minst väga 375gram. Då är det ännu viktigare att man snärtar bestämt och använder momentet i hela underarmen. Blånaden på kuken ger med sig efter några dagar, döva smärtan med två Alvedon och en Ipren och 70cl hembränt.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-08-09 kl. 17:21.
Citera
2023-08-09, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Vad skulle vara felaktigt?

Tycker att chatten är för tunn för att utropa pedofil. Ska allmänheten acceptera att två lite tveksamma personer (två gamla knarkare, där den ena inte kunde ta hand om sitt eget barn och där den andra själv har dragning till betydligt yngre tjejer) springer runt och hänger ut folk så krävs mer kött på benen. Har svårt att tro att en 14-åring riskerar att få men av det som skrevs i den chatten och en träff var det väl aldrig tal om. Inga önskemål om bilder heller vad jag minns. Onödigt av 266 absolut men inget att hänga ut för enligt min mening.

Det behöver vara tydligare om dom inte ska få folk emot sig i en viktig sak.
Senast redigerad av buzzerbuzzer 2023-08-09 kl. 17:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in