2023-08-09, 10:46
Medlem
Shahadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det är skillnad på rådgivande samtal som anpassar sig till barnets ålder och vad en kåt gädda presterar, förstår du inte det?
fast #266 var inte kåt på barnet, han är utbildad lärare och är pedagogisk... alla behöriga lärare pratar och lär ut sex pedagiskt till barn ... de lär sig bättre om man pratar pedagogiskt.. men vanlig pöbeln förstår inte pedagogik och akademiska utbildningar
Citera
2023-08-09, 10:49
Medlem
Shahadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Underbart av Dumpen att fiska upp och locka ut översexuella snuskhumrar som sexchattar med barn, eller det de tror är barn.

Bra taktik!

Av de flesta reaktioner att döma, är det inte ok att sexchatta med barn. Det vore spännande att höra alla försvarares synpunkter i varför detta ska vara ok? Det finns en annan tråd på FB för det.
det är ok som #266 gjorde att vara kompis och pedagogisk och lära ut sexualkunskap... han hade inget eget intresse av knulla gay killen... men pöbel feminister och homofober hoppar på #266 bara för han är homosexuell och gillar lära ut sex till barn som är del av skolans uppdrag... #266 gjorde samma han gör på Skolan
Citera
2023-08-09, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatte1
Her verkligen tyckt dumpen gjort ett bra jobb, men den sista är inte bra. Här går de långt över gränsen för vad som är ok. Synd om stackarn som får livet förstört, det känns som dumpen blivit allt mer aggressiva och desperata av hat som jag helt och hållet håller med om när de flesta är fruktansvärda individer som verkligen ska hängas ut, men som sagt denna sista killen är inte ok

Jo han är ok att hänga ut om du vill ha ett samhälle där barn kan lita på vuxna.
Citera
2023-08-09, 10:55
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christheliz
Om du hade lyckats lösa rebusen hade du förstått att det är fan inget enkelt namn. Men du får mer än gärna göra en enklare istället för att gnälla. Fråga nån med lite högre IQ om hjälp.

Jag bryr mig inte ens om att läsa dessa rebusar, men om du har problem med IQ så förstår jag att du inte kan knåpa ihop den enklast möjliga rebusen… chiffer vore ett sätt, precis det jag föreslog i min post. Det klarar säkert även du 🙂
Senast redigerad av Apanluktardiesel 2023-08-09 kl. 10:59. Anledning: Ändring
Citera
2023-08-09, 10:56
Medlem
Citat:
Rebus på gädda #266
Förnamnet är samma som en känd kock med rötterna i från Burma.
Två första bokstäverna i efternamnet: Gammal folkdans av engelskt ursprung, vanligen i 6/8- eller 9/8-takt. Bokstav tre och fyra är en växt som heter Juniperus communis på latin. Sista delen är hem på isländska.

Blev det inte lite fel där? Tre första bokstäverna i efternamnet får jag det till. Bokstav fyra och fem....

Nog är det väl så det ska vara?

Enkel rebus. Gärna lite svårare! 😁
Citera
2023-08-09, 10:57
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Underbart av Dumpen att fiska upp och locka ut översexuella snuskhumrar som sexchattar med barn, eller det de tror är barn.

Bra taktik!

Av de flesta reaktioner att döma, är det inte ok att sexchatta med barn. Det vore spännande att höra alla försvarares synpunkter i varför detta ska vara ok? Det finns en annan tråd på FB för det.

Ingen försvarar sexchattande med barn. Det är själva uthängningen i det här fallet som debatteras.
Citera
2023-08-09, 10:58
Medlem
Det här måste handla om gädda #266
https://sverigesradio.se/artikel/idrottsledare-slutar-anklagas-for-sexchatt-med-minderarig
Citera
2023-08-09, 11:07
Medlem
Går in och kikar på #266:s facebook, 80% av fotona är antingen barn i hans famn, hur han är omgiven av barn eller på enskilda barn.

Minst sagt lite märkliga val av foton för en ensamstående man men i det här fallet misstänker jag tyvärr att han har ägnat sig länge åt perversiteterna.
Citera
2023-08-09, 11:08
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Om du hade lyckats lösa rebusen hade du förstått att det är fan inget enkelt namn. Men du får mer än gärna göra en enklare istället för att gnälla. Fråga nån med lite högre IQ om hjälp.

NBSLVT KJHFOIFJN varje bokstav är förskjutet ett steg i alfabetet… frågor på det?
Citera
2023-08-09, 11:09
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Ingen försvarar sexchattande med barn. Det är själva uthängningen i det här fallet som debatteras.

(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt det är vad andra tråden är till för
Citera
2023-08-09, 11:12
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Går in och kikar på #266:s facebook, 80% av fotona är antingen barn i hans famn, hur han är omgiven av barn eller på enskilda barn.

Minst sagt lite märkliga val av foton för en ensamstående man men i det här fallet misstänker jag tyvärr att han har ägnat sig länge åt perversiteterna.

718 vänner i skrivande stund, minskar snart gissar jag.
Citera
2023-08-09, 11:13
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UtrotaHebefili
Det här måste handla om gädda #266
https://sverigesradio.se/artikel/idrottsledare-slutar-anklagas-for-sexchatt-med-minderarig

"Hen" slutar, det handlar alltså om en transa och inte om mannen från dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in