#266 bör inte ha publicerats, och då tycker jag ändå självklart att det är vidrigt att snuska sig med en 14-åring.
När gäddorna säger ”men det var ju bara en fantasi”, brukar Sara kontra med att gränsen drogs när själva mötet stämdes. Alltså att onlinefantasier inte är tillräckligt för uthängning, men att möte med syfte att fullborda en våldtäkt är det. Rimlig gränsdragning, jag ställer mig helt bakom den.
Den här mannen stämde inte träff med något barn, utan nämnde till och med rakt ut att han var nervös över dess olaglighet. Det är illa att en lärare och tränare har så pass svag moral att olagligheten är det enda som stoppar honom, men så länge det finns en drivkraft för att hålla sig borta så spelar det mindre roll vilken drivkraft det är. Vi kan ju generellt inte veta vilka som sköter sig på grund av lagstiftning, vilka som sköter sig på grund av moral, och vilka som sköter sig på grund av båda anledningar. Och det är heller inte särskilt intressant, så länge de håller sig borta från övergrepp och annan kriminalitet. Vi har ju liksom lagstiftningen på plats av en anledning.
Denna man hade stämt möte med en vuxen människa, och då passar Dumpen på att dyka upp och ta upp ett helt annat ärende som inte har med mötet att göra. Barnet var han ytterst olämplig, men också avvisande emot. Han var tydlig med att han inte hade lust att genomföra något, skickade inga bilder på sig själv, uttryckte inte ens en önskan om att göra något mot barnet. Han ställde frågor han inte borde ha ställt, det är det enda.
Detta får Patrik och Sara stå till svars för. Varför ska denna mans liv raseras på samma sätt som sådana som stämmer träffar för att våldta spädbarn till döds? Helt oacceptabelt!
#266, om du läser detta, du borde se över möjlighet till rättsliga åtgärder. Du var där för att träffa en 27-åring. Det du skrev till ett barn är verkligen inte respektabelt, men ditt liv ska ändå inte behöva raseras. Dumpen är ute på mycket tunn is med denna uthängning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Agoldenage
Han skriver ju att han vill bli riden av "en trång kille". En omskrivning för barn.
Snarare en omskrivning för någon utan allt för mycket erfarenhet, vilket inte är åldersspecifikt. De flesta är trånga där, oavsett kön. En låg body count är viktigt för mången vuxen. Jag tror honom när han säger att hans yngsta varit 20 år. Det må bara vara juridiken som stoppar honom, men han verkar för nervös och rädd för att bryta mot den lagen. Det var ju därför han stämde möte med en vuxen person och inte med detta fiktiva barn.