2023-08-09, 13:07
Medlem
Deoxyss avatar
Vet vi vilka gäddor som tog sina liv? Vet att man inte får skriva namn men kanske vilket nummer de hadde?
Citera
2023-08-09, 13:09
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Känns som att folk låter sin homogaybögfobi ta över när det gäller Silverminken. Han ville inte träffa 14-åringen. Sedan snackar de kukar, som homogaybögsexuella snubbar gör. Föreställ er själva att en heterosexuell fjortonåring började prata tuttar med er. Är ni onda om ni hakar på och säger "hehe ja jag gillar också stora pattar"?

Den här gubben är så jävla harmlös jämfört med många av de andra sjuka snubbarna som hängts ut. Tycker ni verkligen han förtjänar samma öde som Mr. X(snubben som fantiserade om att såga av armarna på människor).

Titta på Silverminkens Facebook. Han är en vanlig jävla människa med familj och vänner. Dumpen förstör så jävla mycket för dem, pga något jävligt trivialt.

Barnet berättar om en våldtäkt och svaret blir att det var tufft gjort av dem båda och sen frågar han om snoppen som våldtog honom var stor. Det kommer från en lärare som jobbar med ungdomar. Vart finns medmänskligheten till barnet? Inte någon oro för att pojken ska chatta vidare med äldre och råka träffa på någon som MrX.
Citera
Medlem
Citat:
Känns som att folk låter sin homogaybögfobi ta över när det gäller Silverminken. Han ville inte träffa 14-åringen. Sedan snackar de kukar, som homogaybögsexuella snubbar gör. Föreställ er själva att en heterosexuell fjortonåring började prata tuttar med er. Är ni onda om ni hakar på och säger "hehe ja jag gillar också stora pattar"?

Den här gubben är så jävla harmlös jämfört med många av de andra sjuka snubbarna som hängts ut. Tycker ni verkligen han förtjänar samma öde som Mr. X(snubben som fantiserade om att såga av armarna på människor)?

Titta på Silverminkens Facebook. Han är en vanlig jävla människa med familj och vänner. Dumpen förstör så jävla mycket för dem, pga något jävligt trivialt.

Vissa som hänger i den här tråden följer inte Dumpen med ärligt uppsåt. Ni låtsas vara goda, men egentligen njuter ni bara av att se människor falla. Jag kan lugnt erkänna att jag också njuter, när någon riktigt vidrig jävel åker dit. Men den senaste uthängningen är bara tyken.

Han skriver ju att han vill bli riden av "en trång kille". En omskrivning för barn.
Citera
Medlem
AllHailBoognishs avatar
#266 bör inte ha publicerats, och då tycker jag ändå självklart att det är vidrigt att snuska sig med en 14-åring.

När gäddorna säger ”men det var ju bara en fantasi”, brukar Sara kontra med att gränsen drogs när själva mötet stämdes. Alltså att onlinefantasier inte är tillräckligt för uthängning, men att möte med syfte att fullborda en våldtäkt är det. Rimlig gränsdragning, jag ställer mig helt bakom den.

Den här mannen stämde inte träff med något barn, utan nämnde till och med rakt ut att han var nervös över dess olaglighet. Det är illa att en lärare och tränare har så pass svag moral att olagligheten är det enda som stoppar honom, men så länge det finns en drivkraft för att hålla sig borta så spelar det mindre roll vilken drivkraft det är. Vi kan ju generellt inte veta vilka som sköter sig på grund av lagstiftning, vilka som sköter sig på grund av moral, och vilka som sköter sig på grund av båda anledningar. Och det är heller inte särskilt intressant, så länge de håller sig borta från övergrepp och annan kriminalitet. Vi har ju liksom lagstiftningen på plats av en anledning.

Denna man hade stämt möte med en vuxen människa, och då passar Dumpen på att dyka upp och ta upp ett helt annat ärende som inte har med mötet att göra. Barnet var han ytterst olämplig, men också avvisande emot. Han var tydlig med att han inte hade lust att genomföra något, skickade inga bilder på sig själv, uttryckte inte ens en önskan om att göra något mot barnet. Han ställde frågor han inte borde ha ställt, det är det enda.

Detta får Patrik och Sara stå till svars för. Varför ska denna mans liv raseras på samma sätt som sådana som stämmer träffar för att våldta spädbarn till döds? Helt oacceptabelt!

#266, om du läser detta, du borde se över möjlighet till rättsliga åtgärder. Du var där för att träffa en 27-åring. Det du skrev till ett barn är verkligen inte respektabelt, men ditt liv ska ändå inte behöva raseras. Dumpen är ute på mycket tunn is med denna uthängning.

Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Han skriver ju att han vill bli riden av "en trång kille". En omskrivning för barn.
Snarare en omskrivning för någon utan allt för mycket erfarenhet, vilket inte är åldersspecifikt. De flesta är trånga där, oavsett kön. En låg body count är viktigt för mången vuxen. Jag tror honom när han säger att hans yngsta varit 20 år. Det må bara vara juridiken som stoppar honom, men han verkar för nervös och rädd för att bryta mot den lagen. Det var ju därför han stämde möte med en vuxen person och inte med detta fiktiva barn.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2023-08-09 kl. 13:15.
Citera
2023-08-09, 13:12
Medlem
Citat:

Den här gubben är så jävla harmlös jämfört med många av de andra sjuka snubbarna som hängts ut. Tycker ni verkligen han förtjänar samma öde som Mr. X(snubben som fantiserade om att såga av armarna på människor).

Han hade den bilden utåt tidigare. Dumpen grävde upp gäddan och gav oss en ny bild av anonymitetens nätrunkare som pratar grovt med barn.

Du vill alltså att det ska finnas en skala över hur farliga gäddorna möjligen kan vara för barn?

Läge att skapa en ny tråd?

Den stora föreningen har sagt sitt. Gädda 266 passar inte deras värdegrund. Utan Dumpen hade han kunnat smyga vidare i vassen.

Har gädda 266 jobbet kvar?
Citera
2023-08-09, 13:12
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:

Den här gubben är så jävla harmlös jämfört med många av de andra sjuka snubbarna som hängts ut. Tycker ni verkligen han förtjänar samma öde som Mr. X(snubben som fantiserade om att såga av armarna på människor)?

Vissa som hänger i den här tråden följer inte Dumpen med ärligt uppsåt. Ni låtsas vara goda, men egentligen njuter ni bara av att se människor falla. Jag kan lugnt erkänna att jag också njuter, när någon riktigt vidrig jävel åker dit. Men den senaste uthängningen är bara tyken.
En sak Mr.Biden som du tämligen kan vara säker på är att denne harmlösa silvermink får du inte knulla i röven.
Citera
2023-08-09, 13:13
Medlem
Shahadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
😂😂😂 Nej, det är inte pedagogik - det är gränslöst sexchattande med barn.
om det varit gränslöst gay chat hade det skickats massa kuk bilder och filmer där de runkar så de sprutar överallt.. kan säga det där var ingenting i hbtq sammanhang.. en gay visar upp kuken som en hetro visar upp sin t-shirt..

sluta va homofob!!! #266 är ingen dålig människa bara för han är gay.. är emot hbtq men här gick dumpen över gränsen!?!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shahada
Det är dokumenterat att kvinnan i #253 var med på en planerad våldtäkt mot barn...är det värre chatta sex än våldta i verkligheten? bara en känslostyrd sinnessjuk häxa skyddar kvinnor som är med på våldtäkter av barn..

https://dumpen.se/2023/07/10/husbilssugen-napp-253-helsingborg/

Det där får du nog utveckla. Hur vet vi att hon i bilen planerat att våldta ett barn?
Citera
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkivadFalukorv
Många som tycker det är olämpligt med publiceringen av #266 och att hans liv blir förstört.

Om det finns grader av fel och övertramp som jag själv håller med om borde ju anhöriga, arbetsgivare etc tänka likadant? Om inte? Ja då kanske en publicering och att hans liv går åt helvete ändå är rätt.

Ang. 266 - Neandertalaren (den som kom på namnet borde skjutas på grund av bristande fantasi)

Jo, till och börja med så tycker jag inte att det är sex-chatt de pysslar med. De pratar om sex lite kort. På Dumpens initiativ. Sen så avbryter han pga åldern.

Visst, men du vet hur det reageras. Det är som mesarna i fjantklubben han var tränare i. De sparkar av bara farten. De är rädda. Skolan kan mycket väl göra samma sak. Skit i rätt och fel, det här är politik. Blir någon kallad för pedofil så är han paria.

Sen verkar han fått lite hjälp av Dumpen att komma ut ur garderoben, förklarar varför det tog slut med exet. Hon var annars snygg för att vara så gammal. De har för övrigt barn som säkert inte kommer att må bra av detta.
Citera
2023-08-09, 13:14
Avstängd
Adelaides avatar
Citat:

Fast tycker du verkligen att det är okej att en vuxen man, som dessutom jobbar som lärare, skriver att han gillar en go kuk, bara att ge, doggy osv till en 14-åring?
Citera
2023-08-09, 13:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
#266 bör inte ha publicerats, och då tycker jag ändå självklart att det är vidrigt att snuska sig med en 14-åring.

När gäddorna säger ”men det var ju bara en fantasi”, brukar Sara kontra med att gränsen drogs när själva mötet stämdes. Alltså att onlinefantasier inte är tillräckligt för uthängning, men att möte med syfte att fullborda en våldtäkt är det. Rimlig gränsdragning, jag ställer mig helt bakom den.

Den här mannen stämde inte träff med något barn, utan nämnde till och med rakt ut att han var nervös över dess olaglighet. Det är illa att en lärare och tränare har så pass svag moral att olagligheten är det enda som stoppar honom, men så länge det finns en drivkraft för att hålla sig borta så spelar det mindre roll vilken drivkraft det är. Vi kan ju generellt inte veta vilka som sköter sig på grund av lagstiftning, vilka som sköter sig på grund av moral, och vilka som sköter sig på grund av båda anledningar. Och det är heller inte särskilt intressant, så länge de håller sig borta från övergrepp och annan kriminalitet. Vi har ju liksom lagstiftningen på plats av en anledning.

Denna man hade stämt möte med en vuxen människa, och då passar Dumpen på att dyka upp och ta upp ett helt annat ärende som inte har med mötet att göra. Barnet var han ytterst olämplig, men också avvisande emot. Han var tydlig med att han inte hade lust att genomföra något, skickade inga bilder på sig själv, uttryckte inte ens en önskan om att göra något mot barnet. Han ställde frågor han inte borde ha ställt, det är det enda.

Detta får Patrik och Sara stå till svars för. Varför ska denna mans liv raseras på samma sätt som sådana som stämmer träffar för att våldta spädbarn till döds? Helt oacceptabelt!

#266, om du läser detta, du borde se över möjlighet till rättsliga åtgärder. Du var där för att träffa en 27-åring. Det du skrev till ett barn är verkligen inte respektabelt, men ditt liv ska ändå inte behöva raseras. Dumpen är ute på mycket tunn is med denna uthängning.

Snarare en omskrivning för någon utan allt för mycket erfarenhet, vilket inte är åldersspecifikt. De flesta är trånga där, oavsett kön. En låg body count är viktigt för mången vuxen. Jag tror honom när han säger att hans yngsta varit 20 år. Det må bara vara juridiken som stoppar honom, men han verkar för nervös och rädd för att bryta mot den lagen. Det var ju därför han stämde möte med en vuxen person och inte med detta fiktiva barn.

Eh jo, hans liv skall raseras.
Citera
2023-08-09, 13:19
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrdelfin
Eh jo, hans liv skall raseras.
Det får stå för dig. Jag står fast vid att denna uthängning är ett unikum i Dumpens publicistiska historia, och inte på positivt sätt.

Han groomade inte barnet, han sade sig inte vilja ha sex med barnet, han stämde inte träff med barnet, han befann på platsen för att träffa en fullvuxen människa. Det han gjorde var fortfarande allt annat än okej, men Dumpen bör hålla sig till försök av våldtäkt, annars är det en jävligt tunn lina de balanserar på.

Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Fast tycker du verkligen att det är okej att en vuxen man, som dessutom jobbar som lärare, skriver att han gillar en go kuk, bara att ge, doggy osv till en 14-åring?
Verkligen inte OK, för att besvara en fråga som inte ställdes till mig. Men i det här fallet tycker jag det hade räckt att kontakta arbetsgivare för att se till att mannen inte får jobba med barn. Känner inte till civilstatus, men att eventuellt kontakta närstående för att förklara detta svek och varför han kommer förlora jobbet. Så får han stå sitt kast.

Att hänga ut inför hela Sverige och se till att han får leva med allmänhetens hat, hot, risk för misshandel, svårt att få jobb och boende någon annanstans, möjligen bara ha snaran kvar att vända sig till. Det ser inte jag som befogat i det här fallet.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2023-08-09 kl. 13:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in