2023-08-08, 23:19
Medlem
Luftslottet kommer rasera snart, Kommer sluta med att Chrippa får låna pengar av Luggen för att ha råd med falukorv och makaroner när kronkalle knackar på dörren.
Citera
2023-08-08, 23:23
Medlem
Lägger man flera tusen spänn på Nocco och proteinpulver och partajar och härjar får man skylla sig själv att man är skuldsatt över öronen.
Citera
2023-08-08, 23:25
Medlem
Luftiss avatar
Vad är det för klocka ni talar om? Han hade en Datejust sedan innan och sen såg jag tidigare i sommar att han skaffat en GMT II. Har han en tredje Rolle nu?
Citera
2023-08-08, 23:30
Medlem
Tror ni kräftan kommer svara Rask? Chrippa kommer säkert säga att "ingen kan fackiiiiing sänka miiig jag är odödlig och kör mitt race och skiter i alla"
Senast redigerad av bonnkatten12 2023-08-08 kl. 23:33.
Citera
2023-08-08, 23:46
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jepp1234
Äkta kanske? Men är dem köpta för hans pengar är väl den stora frågan hehe
Tror det är fake. Finns riktigt bra kopior nu för tiden.

Om det vore äkta skulle fogden mätt ut klockorna för längesedan med tanke på vilket skuldberg han har.
Citera
2023-08-09, 00:27
Medlem
Kan nån reda ut denna soppa lite snabbt med allt folk till höger och vänster som man inte har en aning om vem de är?

Jocke och Chrippa har jag koll på. Men alla övriga?
Citera
2023-08-09, 00:42
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modokrille
Kan nån reda ut denna soppa lite snabbt med allt folk till höger och vänster som man inte har en aning om vem de är?

Jocke och Chrippa har jag koll på. Men alla övriga?

Julia är Chrippas ex, Chole är deras gemensamma dotter, Linnea är hans nya flickvän och Luggen är hans partypolare.

Rask är en youtuber med egen tråd här i forumet.
Anjo är en youtuber med egen tråd här i forumet.
I senaste videon på Cluee News - ytterligare en youtuber - förklarar han det senaste med Tobias (som tyckte det lät fräckt ge sig själv smeknamnet El Lobbo i vuxen ålden).
Citera
2023-08-09, 00:46
Medlem
HeroicDozes avatar
Kommer bli krig på tuben mellan Chippa och Rask, det här kommer bli underhållande.
Citera
2023-08-09, 00:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Kommer bli krig på tuben mellan Chippa och Rask, det här kommer bli underhållande.

Då gräver Chrippa sin grav djupare för som Rssk sa i videon ska Chrippa hålla käften.
Citera
2023-08-09, 00:57
Medlem
HeroicDozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Då gräver Chrippa sin grav djupare för som Rssk sa i videon ska Chrippa hålla käften.

Man säger inte åt en annan vuxen man att hålla käften. Rask bör vara mer ödmjuk, sen är det ju lät att vara tuff bakom kameran.
Citera
2023-08-09, 01:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Man säger inte åt en annan vuxen man att hålla käften. Rask bör vara mer ödmjuk, sen är det ju lät att vara tuff bakom kameran.

Chrippa kan prata men han kommer inte ha nån trovärdighet då. Städa rent framför egen dörr först.
Citera
2023-08-09, 01:05
Medlem
HeroicDozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Chrippa kan prata men han kommer inte ha nån trovärdighet då. Städa rent framför egen dörr först.

De är två pajaser, den ena har brist på testosteron och den andra trycker i sig testosteron. Kommer bli underhållande att se de tjafsa. Slår man ihop deras högskolepoäng hamnar man fortfarande på 0.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in