2023-08-08, 20:37
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkyssar
finns flera på dumpen.se du hade en gamling de stämde träff på samma vis med inne i ett köpcentra
Okej, men kan du vara lite specifik kanske? För nu skriver du precis som den andra kotten gjorde.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doubleblast
Hade inte försvarat om det var så som du skriver, men han for ju för att träffa en 27-åring och inte "barnet".

Ok.
Men han sexchattar med ett barn.
Redan där har han gått över gränsen .
Han är trots allt ett äckel
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Man skriver inte så till barn om man har levt i över ett sekel på jordklotet.

Han såg lite gammal ut men över ett sekel var väl att ta i?
Citera
2023-08-08, 20:38
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Börja med att läsa chattloggarna och sluta låtsas att det här är den första gäddan du ser.

Det är hur många som helst som har sagt att de vet att det är olagligt skriftligt, men ändå väljer de att bestämma sexträffar. Så varför är du så neurotiskt defensiv?
Jag har redan gjort det för femtielfte gången, vad exakt är det som jag har missat menar du?

Bla bla bla, är du en jävla bot på repeat eller? Kan du vara lite mer specifik eller? För att detta är ett diskussionsforum och du och jag är uppenbarligen oense om en fråga som berör trådens ämne. Ska jag behöva förklara för dig vad ett diskussionsforum är också?
Citera
2023-08-08, 20:39
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkyssar
Du får gå igenom dumpen.se något du säkert gör väldigt ofta sett till dina flashbacks inlägg, då vet du nog precis vilken gamling det gäller.
Haha okej, vad har det ena med det andra att göra?

Du kanske inte ska lägga tid på att ge dig in i diskussioner? Du verkar inte kunna backa upp dina påståenden.
Citera
2023-08-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival
Du tycker tydligen att det är ok att sexchatta med barn och berätta vad man vill göra.
IQ amöba 🤮
Nä, det tycker jag inte. Men du tycker det är förenat med dödsstraff eller få livet förstört för alltid? Och han berättar vad han gillar, inte vad han vill göra med barnet och på QX som någon påpekat, det gör alla på QX. Jag har noll koll, hänger inte där.
Citera
2023-08-08, 20:40
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doubleblast
Han såg lite gammal ut men över ett sekel var väl att ta i?
Korrigerade. Ett halvt sekel skulle det stå.
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Jag har redan gjort det för femtielfte gången, vad exakt är det som jag har missat menar du?

Bla bla bla, är du en jävla bot på repeat eller? Kan du vara lite mer specifik eller? För att detta är ett diskussionsforum och du och jag är uppenbarligen oense om en fråga som berör trådens ämne. Ska jag behöva förklara för dig vad ett diskussionsforum är också?
Ni börjar tappa det helt va.
Jag besvarade din fråga men fröken Göteborg blev lite skitnödig tror jag.
Du nämnde att man skulle åka dit och slå Patrik så det låter som att det är betydelsefullt för dig.
Senast redigerad av LeCastle 2023-08-08 kl. 20:42.
Citera
2023-08-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Trumph är big-bajs. Du gillar den här läraren förstår jag.

Nej, jag tycker det var dumt att fortsätta chatten. Men han förtjänar inte få livet förstört för det.

Antitrumpistiska kommentarer är inte okej. Lägg ner det där tramset, det är inte 2018 längre.
Citera
2023-08-08, 20:42
Medlem
Negerkyssars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Men snälla nån. Det jag ser är en vuxen homogaybögsexuell man som har ett förtroligt samtal med någon som utger sig för att vara en homogaybögsexuell 14-åring. På samma sätt som en mamma kan snacka sex med sin tonårsdotter typ. Han gör ju klart var gränsen går.

Jag älskade uthängningen av 265. Men med 266 så har dumpen gått över gränsen för vad som känns moraliskt rätt. De har förstört livet för en gubbe som inte gjort särskilt mycket fel. Visst, det var fel att inte styra bort det grövsta sexsnacket. Men förtjänar han verkligen sitt öde? Jag tycker inte det.

hade gubben velat träffa 14 åringen hade det varit en helt annan grej, den som bluffade att den var en 14 åring hade troligen fått igenom det om den fortsatt vara påstridig att den verkligen ville träffa denna gråhårige bögen och denna bögen hade troligen nappat till slut, precis som när de konfronterade gammelbögen som hade trasigt knä och bestämde träff utanför huset.
Citera
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Han kanske kan anmäla dem för att de offentligt kallar honom för neandertalare? Får man göra det?
Låter som ett långskott att göra det. Lite som att kalla någon idiot offentligt. Tror inte att det håller i domstol och knappast till ett åtal.
Citera
Medlem
#266 är dumpens största misstag hittils. inget snack om den saken.
Citera
2023-08-08, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Senaste gäddan 266 skriver vad han gillar men inget om att han vill göra det med 14 åringen. Dessutom inget förslag om att ses.

När en 14 åring på qx skriver vad han gillar och gäddan svarar med vad han gillar så blir det lite halv konstigt att han nu ska hängas ut som våldtäktsmän och pedofil?

Du tycker det är ett normalt beteende att som äldre skriva det han gör med en 14-åring?
Förmodar du själv inte har barn, vad hade du gjort själv om det framkommit att Din 14-åriga son fick ett sånt här meddelande från en man.

Gränsen e sååååå nådd när man bara får för sig att skriva som han gör till ett barn. Fan vet hur många han verkligen gjort detta med

Du hade tyckt det va synd att han blev uthängd på Dumpen eller?
Senast redigerad av Rallyjonny 2023-08-08 kl. 20:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in