2023-08-08, 19:00
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Nu har det kommit fler prints under senaste gäddan. Men tycker inte att det förändrar någonting. Det kan tyckas märkligt att man sexchattar med någon som säger sig vara 14 år, men tycker inte att denna fikusen spelar i samma liga som de som faktiskt förtjänat att hamna på dumpen.

Jag håller med att denna uthängning var på gränsen då underlaget var såpass milt och konsekvenserna är förödande. Några få ordväxlingar med en påstådd 14åring. Jag antar att de väljer att hänga ut honom då han jobbar som lärare och handbollstränare.

Nu blir han uthängd som både pedofil och bög. Enligt facebook så verkar han ju haft fru och barn men är nu skild.

Edit: Han verkar vara gymnasielärare så då handlar det inte om mindre barn. Handbollslaget han tränar verkar främst vara vuxna.
Senast redigerad av 122OrtKrigaren 2023-08-08 kl. 19:06.
Citera
2023-08-08, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaZgulz
Har du ens läst loggen?
Snackar man på det sättet med ett barn så ska man fan åka dit. Även om han inte avsett att träffa just denna 14-åringen. Han säger ju dessutom i videon att han chattar med andra minderåriga.

Dessa är sannolikt barn på riktigt. Hade han inte åkt dit hade detta fortsatt. Samtidigt som han får husera fritt i skolverksamhet och som ungdomsledare.

Sluta försvara detta ditt jävla fitthål!

Ungdomsledare i handboll? Verka vara seniorlag han tränat.
Citera
2023-08-08, 19:12
Medlem
Citat:
Ja, det är väl rätt jävla tydligt att jag har gjort det, frågan är väl om du har gjort det?

Varför åker han och träffar någon fejkbög som är en bra bit över 25 ifall han tycker om småpojkar? Inte logiskt för fem öre.

Nåja, nu är väl flertalet gäddor i en relation och söker underåriga pojkar, så de kan ha sexuellt umgänge med vuxna men fortfarande ha en dragning till barn.
Citera
2023-08-08, 19:16
Medlem
Inte en kommentar på Dumpens sida…. Antagligen många följare som inte är på Dumpens sida i detta fall…
Citera
2023-08-08, 19:17
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chemkit
Nåja, nu är väl flertalet gäddor i en relation och söker underåriga pojkar, så de kan ha sexuellt umgänge med vuxna men fortfarande ha en dragning till barn.
Fast nu sa han ju att han inte hade något intresse av någon som var 14 + att han visste om att det hade varit olagligt. Skulle verkligen en pedofil resonera på det där sättet?
Citera
2023-08-08, 19:20
Medlem
Citat:
Det står i denna länken https://www.pcforalla.se/article/1718387/personuppgifter-pa-natet.html
Bra att veta men personuppgifterna är fortfarande offentliga via Skatteverket. Krävs ganska mycket för att de inte ska lämna ut uppgifterna.
Citera
2023-08-08, 19:21
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Bra att veta men personuppgifterna är fortfarande offentliga via Skatteverket. Krävs ganska mycket för att de inte ska lämna ut uppgifterna.
Mjo, det var det jag skrev från första början när den diskussionen startade.
Citera
2023-08-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Jag håller med att denna uthängning var på gränsen då underlaget var såpass milt och konsekvenserna är förödande. Några få ordväxlingar med en påstådd 14åring. Jag antar att de väljer att hänga ut honom då han jobbar som lärare och handbollstränare.

Nu blir han uthängd som både pedofil och bög. Enligt facebook så verkar han ju haft fru och barn men är nu skild.

Edit: Han verkar vara gymnasielärare så då handlar det inte om mindre barn. Handbollslaget han tränar verkar främst vara vuxna.

Håller med. Första gången som jag inte till 100% håller med Dumpen.

Tycker de borde haft mer tålamod, fortsatt fiska och sett om de kunde hitta något värre på denna. Men om detta var allt så tycker jag inte det håller för publikation.
Citera
2023-08-08, 19:29
Medlem
Senaste gäddan 266 skriver vad han gillar men inget om att han vill göra det med 14 åringen. Dessutom inget förslag om att ses.

När en 14 åring på qx skriver vad han gillar och gäddan svarar med vad han gillar så blir det lite halv konstigt att han nu ska hängas ut som våldtäktsmän och pedofil?
Citera
2023-08-08, 19:31
Medlem
Citat:
Mjo, det var det jag skrev från första början när den diskussionen startade.
Håller med, ville bara förtydliga.
Citera
2023-08-08, 19:31
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Senaste gäddan 266 skriver vad han gillar men inget om att han vill göra det med 14 åringen. Dessutom inget förslag om att ses.

När en 14 åring på qx skriver vad han gillar och gäddan svarar med vad han gillar så blir det lite halv konstigt att han nu ska hängas ut som våldtäktsmän och pedofil?

Han pratar om vuxenansvar. Det är att inte ha någon sexuell kommunikation med ett barn, även om barnet ställer frågor. Det står inget på dumpen om att han är våldtäktsman och pedofil. Lärare och handbollstränare står det att han är.
Citera
2023-08-08, 19:32
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Snubben kommer få hela sitt liv förstört för att han besvarade en fråga av sexuell natur från en "14-åring".

Kommer Dumpen fortfarande hävda att de inte framkallar pöbelmentalitet? Hoppas han åker hem till Patrik i Göteborg och ger honom en känga.

Han skriver att han är nervös för att träffa en 14-åring. Han är ju uppenbart intresserad men vågar inte träffas, han vet vad det kan få för konsekvenser.

Det är nog större risk att han faktiskt åker och träffar tonåringar nu när hans liv är "förstört" och han inte har lika mycket att förlora längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in