2023-08-08, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavrogin
Första snedsteget av dumpen. Gubben åkte dit för att träffa en 27-åring. Efter att ha tackat nej till en träff med en äckligt påstridig fiskare. Att samtalet glider in på sex må vara honom förlåtet.

Straffet han kommer få står inte i proportion till det (eventuellt) lilla snedsteg han tagit.
Galet, visar lite att Sjöberg och Sara inte är skarpaste knivarna. Han gör fel och straffet blir en dödsdom!
Citera
2023-08-08, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Hade jag varit honom så hade jag inte låtit detta bara glida undan fötterna på mig.

I många fall tycker jag att uthängningarna kan vara väldigt bra, dels för att belysa problemet, men också för att man kanske som närstående får en större och bättre inblick i hur en person är egentligen.

Men den här jävla kotten går inte att jämföra med snubben i skogen som diskuterades precis innan ny gädda dök upp. Här tycks de ha baitat honom med en 25-åring för att kunna konfrontera honom för vad han har skrivit till en 14-åring.

Ja, och han verkar inte vara någon ond människa. Jag får verkligen inte känslan av att han skulle gått över gränsen i verkligheten.
Citera
2023-08-08, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doubleblast
Du förstår i alla fall att det finns olika straff för olika brott, även om de kan involvera i princip samma saker?

Kan du då förstå att det 266 gjort inte är i paritet med resten av gäddorna? Poängen är att det måste finnas en tröskel för att få sitt liv förstört även i den här frågan, precis som i alla andra saker.

Jag fattar vad du menar och du kanske har rätt. Håller med att han inte är i paritet med dom andra gäddorna och att dom sänkte tröskeln rejält här. Men det jag gillar med dumpen är att det är svart eller vitt och inget daltande. Man drar alla över en och samma kam.
Citera
2023-08-08, 20:28
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Fast nu sa han ju att han inte hade något intresse av någon som var 14 + att han visste om att det hade varit olagligt. Skulle verkligen en pedofil resonera på det där sättet?
Flera har gjort det. Men bara för att du säger att du inte är pedofil så betyder inte det att du inte är det.
Citera
2023-08-08, 20:28
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbelibus
Skulle vara intressant om han polis anmäler Dumpen… Dom sumpar hans liv för han chattade om vad han gillar… Undra hur långt han kan komma?🤔🤔

Va tror ni andra??
Han har inte en chans med en polisanmälning. Vad skulle han anmäla dom för? Han har ju sexchattat med vad han trodde var en 14 åring. Uthängningen säger ju inte något annat.
Citera
2023-08-08, 20:29
Medlem
Har swishat och stöttat Dumpen men är det här det nya, att locka till träff med 27-åringar, så är jag inte med längre.

Skärpning, Sara och Patrik. Det finns gott om as där ute och den här senaste (neandertalaren) är uppenbarligen inte ett av dem.
Citera
2023-08-08, 20:29
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Jo, håller med att han borde avslutat samtalet direkt. Men att skriva det han skrev och få livet förstört känns inte rätt. Det kan vara en dödsdom han fått och kanske tar livet av sig för att skrivit könsord men en "14-åring" som skriver grövre än honom. De är inte så han får en tankeställare, hans liv blir förstört!
Man skriver inte så till barn om man har levt i över ett sekel på jordklotet. Brukar du göra det?
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Ja, och han verkar inte vara någon ond människa. Jag får verkligen inte känslan av att han skulle gått över gränsen i verkligheten.
Han pratade på samma sätt som gäddor och är en duktig skådespelare. Eller skojar du bara lite till på kvällskvisten?
Citera
2023-08-08, 20:31
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Flera har gjort det. Men bara för att du säger att du inte är pedofil så betyder inte det att du inte är det.
Flera har gjort vadå? Ge gärna ett exempel på någon som har råkat ut för samma baitande som denna jäveln blev.

Nä, givetvis inte, men jag förstår inte varför man skulle träffa en 27-åring om man attraheras av 14-åringar. Har du någon förklaring på det eller?
Citera
2023-08-08, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemligt543
Han ville inte träffa 14 åringen, dom gjorde en ny profil som var 27 år för att träffa honom. Så chilla lite du.

Han sexchattar med en 14 åring vilket bevisar hans äckliga dragning till barn.
Så chilla du med
Citera
2023-08-08, 20:33
Medlem
Negerkyssars avatar
Bögen i detta sammanhang har ju skrivit han gillar suga och knulla till någon han trodde var en kille som var homosexuell eller bisexuell som han ändå inte ville träffa men tyckte man kunde skriva till för han var med på QX sidan? , sen dyker Putte och Sara upp via en annan fejkmatch och gapar på kvarteret att han gillar suga och knulla killar sen hänger de dessutom ut honom så att häxjakten av folk runt om i landet kan förstöra hans liv än mer?

Vilka hjältar, de kan verkligen påstå de skyddar barnen
Citera
2023-08-08, 20:34
Medlem
Negerkyssars avatar
Citat:
Flera har gjort vadå? Ge gärna ett exempel på någon som har råkat ut för samma baitande som denna jäveln blev.

Nä, givetvis inte, men jag förstår inte varför man skulle träffa en 27-åring om man attraheras av 14-åringar. Har du någon förklaring på det eller?

finns flera på dumpen.se du hade en gamling de stämde träff på samma vis med inne i ett köpcentra
Citera
2023-08-08, 20:36
Medlem
LeCastles avatar
Citat:

Börja med att läsa chattloggarna och sluta låtsas att det här är den första gäddan du ser.

Det är hur många som helst som har sagt att de vet att det är olagligt skriftligt, men ändå väljer de att bestämma sexträffar. That’s gäddor for you. Så varför är du så neurotiskt defensiv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in