Citat:
Ursprungligen postat av
pumahunter
Jag tror inte matchen kommer visas på CMore eftersom den inte spelas på Court Rogers(som jag antar CMore sänder ifrån) utan Centre Court, så det blir till att leta upp en alternativ stream, men kl. 18:30 ska Caroline Wozniacki göra efterlängtad comeback och spela öppningsmatch i Kanada mot Kimberly Birrell. Dagens överlägsna höjdpunkt. Inget annat i dagens tablå nedan är viktigare.
Så ingen missar det, streamen på CMore bytte från Court Rogers till Centre Court efter föregående match och visar nu Wozniacki-matchen ifall nån vill se den. Är osäker på om det var CMore som bytte källa eller om det var WTA som bytte match i feeden.
Caroline är en mycket beundransvärd sympatisk kvinna som förtjänar all framgång och man hejar fullt sunt på henne i ur och skur. Har väldigt orättvist drabbats av kronisk sjukdom som förstör lederna innan hon ens var 30 och tvingas därmed ta cellgifts-medicin i resten av livet. Fött två barn, men är nu tillbaka.
Har inte varit så glad åt något i tennis någonsin vad jag kan komma på, även om det var väldigt rolig när hon slutligen vann sin enda grand slam i Australien, vilket hon missade under dom 71 veckorna hon var rankad som 1'a i världen, jag grät när dom spelade
Sweet Caroline och hela publiken sjöng med för fulla muggar.

Den låten har sedermera fått en stark effekt på mig, innan dess var den inte lika speciell, om än alltid en väldigt bra låt.
Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Alldeles lagom motstånd i form av omeriterade Birrell som är rankad 115 och växlar mellan WTA- och ITF-touren.
6-2 i första, en bra start på dagen för vår nordiska tennis-gudinna. Jag hoppas du kollar annars får du på moppo nästa gång jag har dig ensam i ett mörkt rum.
Edit: 5-2 i andra, Wozniacki returnerar för matchen.
Edit2: Jag hinner nog inte med nån mer edit på denna match.
Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Kul när idrott berör.
Idrott ska beröra, annars är det inte lika mycket värt att utöva eller kolla.
Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Haha, du vet ju att jag är både fattig och tekniskt oduglig, så jag får nöja mig med herrtennis på Eurosport. Men det går ju att följa resultaten ändå.
En vanlig jäkla browser och en piratsajt. Har du inga barn eller barnbarn som kan hjälpa dig koppla ihop något? Jag har igång en piratstram i 60fps i min FireTV från LiveTV.SX utöver CMore-streamen.