2023-08-08, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Hela pridetåget borde hängas ut, de sexualiserar barn utklädda till trans, bögar och lebb och ingen bryr sig. Känns som ett rent hatdrev dumpen håller på med just nu. Jag rättfärdigar inte senaste bögen, men texten var inte så grov med tanke på att det var 14-åringen som drev på med sex-snacket och vilja träffas. En normal vuxen hade avslutat chatten. Men som sagt tuffkärlek att förstöra hans liv för könsord.

Otroligt att försvara hans gärningar. Vilken förälder vill ha honom som tränare eller lärare för sina barn?

Vuxenansvaret brast när kuken och driften skulle ha sitt. Men tränare och lärare för barn känns väl inte ok?

Han får söka jobb och hobbys långt från barn i min bok.

Men visst skämdes han väl ganska ordentligt?

Varför tror ni?
Citera
2023-08-08, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Otroligt att försvara hans gärningar. Vilken förälder vill ha honom som tränare eller lärare för sina barn?

Vuxenansvaret brast när kuken och driften skulle ha sitt. Men tränare och lärare för barn känns väl inte ok?

Han får söka jobb och hobbys långt från barn i min bok.

Men visst skämdes han väl ganska ordentligt?

Varför tror ni?
Shit 43 år, trodde han var 58 typ
Det finns grader i helvetet också. Jag försvarar inte honom, men hårt straff för gärningen. Jag menar han får samma straff som de äkligaste gäddorna som uppenbarligen vill våldta barn. Lite som att ha samma straff oberoende av brottet. Oppps, du misshandlade en person, du får livstid. Du gjorde en Breivik, du får livstid. Du knarkade, du får livstid.
Capiche?
Senast redigerad av bridge 2023-08-08 kl. 18:36.
Citera
2023-08-08, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samirbakarkaka
Jag har noterat att gäddorna är relativt korta till längden. Inte jättemånga som verkar vara längre än medellängden. De flesta damer gillar herrar som är långa och ståtliga. Kan vara en större faktor än många tror till varför dessa snubbar söker sig till oerfarna och nyfikna småtjejer. De är korta helt enkelt, och söker sig till flickor utan utvecklade personliga preferenser. Bara en tanke.
Varför skulle de söka sig till småtjejer? Det finns vuxna kvinnor som är korta.

Det med längden och sexualitet är intressant. För länge sedan läste jag att transsexuella (shemales) är kortare än det manliga genomsnittet. Jag tror sexualitet kan till viss del avläsas på en persons utseende. Till exempel fenomenet gayface.
Citera
2023-08-08, 18:30
Medlem
https://lawline.se/answers/vilka-forutsattningar-maste-vara-uppfyllda-for-att-brottet-grooming-ska-foreligga

Är det ens en groomare som hängs ut i senaste?
Citera
2023-08-08, 18:33
Medlem
Saman.Toofaks avatar
Samhällslärare
Förnamn känd Wallenberg eller första namnet i den norska duon Xxxxxx & Martinus
Efternamn = Engelsk översättning av svenska ordet jigg + 1 + aktuell biofilm -oppen
Citera
2023-08-08, 18:33
Medlem
4608s avatar
Nu har det kommit fler prints under senaste gäddan. Men tycker inte att det förändrar någonting. Det kan tyckas märkligt att man sexchattar med någon som säger sig vara 14 år, men tycker inte att denna fikusen spelar i samma liga som de som faktiskt förtjänat att hamna på dumpen.
Citera
2023-08-08, 18:36
Medlem
"you either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain"

Jag har gått från att stödja dumpen till att tycka att det borde läggas ner i och med senaste gäddan. Det är uppenbarligen för mycket makt för några random stolpskott att hantera och nu har det kulminerat i att sensationssökandet gått före sunt förnuft. Vad är nästa steg? Någon stängde inte chatten inom 2 minuter av att få veta att det är en 14-åring? Någon skrev ingenting men anmälde inte heller att det var en minderårig?

Lågvattenmärke och ett bevis att detta koncept inte fungerar, tyvärr.
Citera
2023-08-08, 18:37
Medlem
https://savehof.se/klubbinformation/
Citera
2023-08-08, 18:47
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj

Har hittills älskat dumpen och deras arbete men idag vände det. Denna man har absolut inte gjort samma sak som andra gäddorna och han har nästan enbart besvarat chatten som egentligen inte drevs av en 14 åring. Han förtjänade inte det här! Gäddan har ju inte initierat träff eller knappt sexchatt, enbart besvarat med samma mynt.
Har du inte läst loggen? Isåfall har du sett vad han har skrivit.
Citera
2023-08-08, 18:49
Medlem
4608s avatar
Snubben kommer få hela sitt liv förstört för att han besvarade en fråga av sexuell natur från en "14-åring".

Kommer Dumpen fortfarande hävda att de inte framkallar pöbelmentalitet? Hoppas han åker hem till Patrik i Göteborg och ger honom en känga.
Citera
2023-08-08, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Snubben kommer få hela sitt liv förstört för att han besvarade en fråga av sexuell natur från en "14-åring".

Kommer Dumpen fortfarande hävda att de inte framkallar pöbelmentalitet? Hoppas han åker hem till Patrik i Göteborg och ger honom en känga.

Har du ens läst loggen?
Snackar man på det sättet med ett barn så ska man fan åka dit. Även om han inte avsett att träffa just denna 14-åringen. Han säger ju dessutom i videon att han chattar med andra minderåriga.

Dessa är sannolikt barn på riktigt. Hade han inte åkt dit hade detta fortsatt. Samtidigt som han får husera fritt i skolverksamhet och som ungdomsledare.

Sluta försvara detta ditt jävla fitthål!
Citera
2023-08-08, 18:56
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZgulz
Har du ens läst loggen?
Snackar man på det sättet med ett barn så ska man fan åka dit. Även om han inte avsett att träffa just denna 14-åringen. Han säger ju dessutom i videon att han chattar med andra minderåriga.

Dessa är sannolikt barn på riktigt. Hade han inte åkt dit hade detta fortsatt. Samtidigt som han får husera fritt i skolverksamhet och som ungdomsledare.

Sluta försvara detta ditt jävla fitthål!
Ja, det är väl rätt jävla tydligt att jag har gjort det, frågan är väl om du har gjort det?

Varför åker han och träffar någon fejkbög som är en bra bit över 25 ifall han tycker om småpojkar? Inte logiskt för fem öre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in