2023-08-08, 17:32
Medlem
KaninHitlers avatar
Den här senaste vettefan om han förtjänar det här. Okej okej okej....visst snuskade han sig med vad han trodde var en 14 årig bög men det verkar vara Dumpen som driver på mest där. Och han sade nej till att träffas, det gjorde han bara med en 27 årig fejkbög. Den här bögen tycker jag inte alls förtjänar att få sitt liv förstört.

Hård uthängning trots allt. Känns väldigt hårt.
Citera
2023-08-08, 17:36
Medlem
MyOwnMatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Den här senaste vettefan om han förtjänar det här. Okej okej okej....visst snuskade han sig med vad han trodde var en 14 årig bög men det verkar vara Dumpen som driver på mest där. Och han sade nej till att träffas, det gjorde han bara med en 27 årig fejkbög. Den här bögen tycker jag inte alls förtjänar att få sitt liv förstört.
Fattar du inte att man är barn när man är 14? Lägg inte skulden på dumpen.se för att pedofiler jagar offer.

Jag hyllar dumpen.se alla dagar i veckan!
Citera
2023-08-08, 17:40
Medlem
Den senaste vithåriga gäddan i vit t-shirt är alltså både lärare och idrottsledare?

Inte bra att chatta kuksugning och påsättning med det man tror är en 14-åring.

Ny hobby och byte av jobb rekommenderas.

Men jävlar vad han har ångest!

En ny "det går åt helvete med"-gädda.

Misslyckades totalt med att vara den vuxne i rummet.

Rebus?
Citera
2023-08-08, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doubleblast
Denna var ju helt sjuk av dumpen att gå ut med. Det måste få finnas grader i helvetet och någon sorts rimlighetsprincip bakom uthängningarna. En person som uppenbarligen vägrar träffa barn ska nu förtjäna uthängning också? För att han skrev några snuskiga ord till en påstridig 14-åring som beskriver sina gruppsexträffar? Seriöst, så jävla dåligt. Denna måste plockas ner.

Fy fan för att ha den som lärare eller idrottslärare till barnen.

Tycker du att det är ok att sexchatta med barn???

Fy fan.
Citera
2023-08-08, 17:45
Medlem
Den senaste är väl lite väl hårt.
Dumpen drivande här.
Börjar de få slut på gäddor eller kör de på lite böghat nu? Har du någonsin haft en kvinna?
Citera
2023-08-08, 17:53
Medlem
Fittmagnetens avatar
#266 visst, går lite över gränsen med att snacka sex med ett barn. Men tycker nog inte att han förtjänar att bli uthängd med samma slutresultat som de andra som hittills hamnat på Dumpen. Han vill varken träffas eller är speciellt drivande i konversationen.
Citera
2023-08-08, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbelibus
Lågt av Dumpen att hänga ut denna snubbe som sa nej till träff…. Inte speciellt lång tråd heller…

Gubben hade väl sexchattat med fler men inte bestämt träff?

Om alla hans chefer och närstående tycker att det ok att sexchatta med barn, då händer väl inte mer än att han får lite mediatid på Dumpen?
Citera
2023-08-08, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
#266 visst, går lite över gränsen med att snacka sex med ett barn. Men tycker nog inte att han förtjänar att bli uthängd med samma slutresultat som de andra som hittills hamnat på Dumpen. Han vill varken träffas eller är speciellt drivande i konversationen.

Självklart ska vuxna ta sitt sitt ansvar och INTE sexchatta med det dom tror är ett barn.

Frågan är varför gäddan skäms så fruktansvärt om detta inte är åt helvete i vårt samhälle?

Ge oss en rebus på äcklet.
Citera
2023-08-08, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gubben hade väl sexchattat med fler men inte bestämt träff?

Om alla hans chefer och närstående tycker att det ok att sexchatta med barn, då händer väl inte mer än att han får lite mediatid på Dumpen?

Helt rätt! Dumpen har inte förvrängt något, om han nu är oskyldig så kommer inte mycket hända jämfört med andra uthängningar.

Hans arbetsplats är troligen också vänster- och prideinfesterad så han har all chans i världen att komma undan med sina bögerier.
Senast redigerad av BJURLOCK 2023-08-08 kl. 18:13.
Citera
2023-08-08, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BJURLOCK
Helt rätt! Dumpen har inte förvrängt något, om han nu är oskyldig så kommer inte mycket hända jämfört med andra uthängningar.

Hans arbetsplats är troligen också vänster- och prideinfesterat så han har all chans i världen att komma undan med sina bögerier.

Det ryktas om att han tränar barn/ungdomar i Sävehof.
Kanske någon som inte vill ha en tränare med den läggningen där?

Men vad vet jag?
Citera
2023-08-08, 18:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Den senaste vithåriga gäddan i vit t-shirt är alltså både lärare och idrottsledare?

Inte bra att chatta kuksugning och påsättning med det man tror är en 14-åring.

Ny hobby och byte av jobb rekommenderas.

Men jävlar vad han har ångest!

En ny "det går åt helvete med"-gädda.

Misslyckades totalt med att vara den vuxne i rummet.

Rebus?
Har precis gjort en sökning på regnummer på den svarta Seat-bilen i bakgrunden, men den verkar inte ha relevans med gäddan. Den ägs av en 28-årig kvinna som är sambo med en 31-årig man. Och gädda 266 tycker jag ser ut att vara inom ca 45-55 årsåldern om jag ska gissa grovt.

Har utifrån adressen på bilägaren försökt spana vidare på google maps och Ratsit/Mrkoll men hittar inget ännu.
Citera
2023-08-08, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Har precis gjort en sökning på regnummer på den svarta Seat-bilen i bakgrunden, men den verkar inte ha relevans med gäddan. Den ägs av en 28-årig kvinna som är sambo med en 31-årig man. Och gädda 266 tycker jag ser ut att vara inom ca 45-55 årsåldern om jag ska gissa grovt.

Har utifrån adressen på bilägaren försökt spana vidare på google maps och Ratsit/Mrkoll men hittar inget ännu.

Han är tränare i Sävehof handboll Ungdom. Men det är fler än 100 st...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in