2023-08-08, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Jaha, det var illa. Men nu har väl inte Dumpen monopol på att hänga ut peddon så det kan ju knappast vara deras affärer ?

Däremot har ju Dumpen själva startat hela cirkusen så det är inget att gnälla över. Däremot ska eventuella nya misshandelsfall eller självmord som sker på felaktiga grunder bokföras på Dumpens konto. Att de skulle få konkurrens av lycksökare borde de insett.

Det råder väl fri konkurrens för att tjäna pengar på peddon ? Sjöberg har ju till och med ett aktiebolag för att kunna göra big business på peddointäkter.

Även om han nu sitter i Thailand och gottar sig för anhängarnas Swish-pengar. Han kanske drar några linor i lugn och ro med. Han är ju redan kolavan.

Dumpen leker med människoliv för Swishpengar. Och nu har de precis som väntat tappat kontrollen. Stort grattis...

Leker med människors liv?

Tjänar man mera pengar om man har ett AB?

Det är bara ni pedddosar som tycker och känner så!

99 % av befolkningen blir glada när ni blir avslöjade
Citera
2023-08-08, 17:04
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Nyttan är nog pengarna för appägaren. Tror den kostar 49 spänn. 20 000 nedladni gar är en miljon det är nog där svaret ligger. Snaskig info om folk säljer.

(FB) Ny app hänger ut sexbrottslingar – Bryter mot lagen enligt jurist
Citera
2023-08-08, 17:18
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Inte riktigt så. Hon sålde fitta och mun till den som ville. En vattentät affärsidé som hon utnyttjade till max eftersom hon aldrig kunde åka dit. Det var det bara torsken som gjorde.

Självklart ska även sälj av sex kriminaliseras av samma skäl.

Skulle även lösa problemet med trafficking från öst.

Ser ingen koppling till dumpen i det du skriver. Sara sålde sin kropp förut. Ok, nu vet vi det. Dags att gå vidare? Letar du efter en tråd om prostitution?

(FB) Eskortservice och prostitution leta där
Citera
2023-08-08, 17:19
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det skulle vara intressant med belägg för att ett peddo i genomsnitt får till det mer än en gång under sin livstid. Själv skulle jag gissa på ett antal som ligger nära noll.
Pedofiler våldtar barn. Du kan kolla i den nya appen och granska dina idoler.

Jag tror gäddorna finns med. Där de konfronterades alltså.
Citera
2023-08-08, 17:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Jag vill trycka på- påpeka den påverkan själva Dumpen har på barnen, det är känt att nyheter om krig påverkar många barn negativt, i fall mycket negativt. Barnen känner till Dumpen i större grad än vad vuxna gör, det har det skrivits om bl. a. här. Och det gör sannolikt en del barn oroliga och rädda. Det gör att många barn påverkas, och det är av ondo.

Barnen förstår inte heller varför vuxna söker just dem barnen, och det kan påverka deras preferenser, och deras tankar om vad vuxna är. Det finns en anledning att det finns censur angående barn, där man anger en ålder som man bör ha uppnått för att som exempel se en viss typ av film.
Citera
2023-08-08, 17:32
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag vill trycka på- påpeka den påverkan själva Dumpen har på barnen, det är känt att nyheter om krig påverkar många barn negativt, i fall mycket negativt. Barnen känner till Dumpen i större grad än vad vuxna gör, det har det skrivits om bl. a. här. Och det gör sannolikt en del barn oroliga och rädda. Det gör att många barn påverkas, och det är av ondo.

Barnen förstår inte heller varför vuxna söker just dem barnen, och det kan påverka deras preferenser, och deras tankar om vad vuxna är. Det finns en anledning att det finns censur angående barn, där man anger en ålder som man bör ha uppnått för att som exempel se en viss typ av film.

Faror ska inte censureras för barn. Världen är farlig och barn måste få verktyg att navigera sig fram tryggt. Känner barn oro för något så ska de prata om det. Barn får lära sig om samtycke tidigt i skolan. Den är en del av läroplanen (Se stopp min kropp och Lgr22). Att dumpen ska försvinna för att barn känner till det löser alltså inte problemet till barnens fördel.

"Skolan har ett ansvar för att eleverna återkommande under skolgången får möta frågor som rör sexualitet, samtycke och relationer. Utbildningen ska därigenom främja alla elevers hälsa och välbefinnande samt stärka deras förutsättningar att göra medvetna och självständiga val. Skolan ska bidra till att eleverna utvecklar förståelse för egna och andras rättigheter och förmedla betydelsen av att sexualitet och relationer präglas av samtycke." (Lgr22, s.8)
Senast redigerad av TottemHorse 2023-08-08 kl. 17:40.
Citera
2023-08-08, 17:38
Medlem
LeCastles avatar
Citat:

Hört liknande ord från en gädda. Nån som har våldtagit/kontaktat barn i sexuellt syfte.
Att du framställer fina människor som värre än pedofiler = Din autism.
Citera
2023-08-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Leker med människors liv?

Tjänar man mera pengar om man har ett AB?

Det är bara ni pedddosar som tycker och känner så!

99 % av befolkningen blir glada när ni blir avslöjade

Har också svårt för de där som försvarar de uthängda på Dumpen. 🤔
Citera
2023-08-08, 17:39
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Faror ska inte censureras för barn. Världen är farlig och barn måste få verktyg att navigera sig fram tryggt. Känner barn oro för något så ska de prata om det. Barn får lära sig om samtycke tidigt i skolan. Den är en del av läroplanen (Se stopp min kropp och Lgr22). Att dumpen ska försvinna för att barn känner till det löser alltså inte problemet till barnens fördel.
Man ska lära barn om trafiken, man ska inte göra barn rädda för trafiken, rädda barn springer över övergångstället och ökar sina risker. Läsa och diskutera Dumpen med sina jämnåriga är ingen bra utbildning.

Tyvärr diskuterar inte barn och vuxna Dumpen med varandra, så informationen kommer från sina kompisar som inte kan analysera och sätta in det i sitt sammanhang. De får intrycket att en stor mängd vuxna vill våldta dem.
Citera
2023-08-08, 17:41
Medlem
Citat:
Jaha, det var illa. Men nu har väl inte Dumpen monopol på att hänga ut peddon så det kan ju knappast vara deras affärer ?

Däremot har ju Dumpen själva startat hela cirkusen så det är inget att gnälla över. Däremot ska eventuella nya misshandelsfall eller självmord som sker på felaktiga grunder bokföras på Dumpens konto. Att de skulle få konkurrens av lycksökare borde de insett.

Det råder väl fri konkurrens för att tjäna pengar på peddon ? Sjöberg har ju till och med ett aktiebolag för att kunna göra big business på peddointäkter.

Även om han nu sitter i Thailand och gottar sig för anhängarnas Swish-pengar. Han kanske drar några linor i lugn och ro med. Han är ju redan kolavan.

Dumpen leker med människoliv för Swishpengar. Och nu har de precis som väntat tappat kontrollen. Stort grattis...

Det är väl ändå pedofilerna som leker med människoliv...?

Jag skulle iofs vilja veta hur många gäddor som inte kommer till de planerade sexträffarna!

De som gör det dock, SKA hängas ut för de har tagit sexchattamdet till nästa steg.
Citera
2023-08-08, 17:44
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Man ska lära barn om trafiken, man ska inte göra barn rädda för trafiken, rädda barn springer över övergångstället och ökar sina risker. Läsa och diskutera Dumpen med sina jämnåriga är ingen bra utbildning.

Tyvärr diskuterar inte barn och vuxna Dumpen med varandra, så informationen kommer från sina kompisar som inte kan analysera och sätta in det i sitt sammanhang. De får intrycket att en stor mängd vuxna vill våldta dem.

Att skrämma är inte detsamma som att utbilda. Dumpen är ingen pedagogisk sida dit barn ska vända sig för att hitta information. Det finns flera hemsidor online där barn inte hör hemma. Det går att prata om vad dumpen tar upp utan att det handlar om just vad dumpen är. Jag tog mig friheten och klistrade in stycket om det från läroplanen i mitt tidigare svar. Jag har inte sett några tecken på att dumpen skrämmer barn mer än historierna om "fula gubbar" gjort.
Citera
2023-08-08, 17:45
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Pedofiler våldtar barn. Du kan kolla i den nya appen och granska dina idoler.

Jag tror gäddorna finns med. Där de konfronterades alltså.
Du menar appen vars skapare inte visste att det existerar domar där åtalet ogillas? Samma app som till och med Dumpen är kritiska emot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in