2023-08-08, 15:53
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Haha, exakt.

Det är fascinerande att en del användare i den här tråden verkar tro att vilken loser som helst kan skaffa sig ett eget harem av 14-åringar på en eftermiddag. Bland annat så använder man tid på Kik som någon slags försvårande omständighet, ungefär som om det skulle finnas något linjärt samband mellan tid och antal fjortisar i nämnda harem.

Lite retoriskt kan man fråga sig vad priset på samlag hade varit om verkligheten hade sett ut som en del i den här tråden föreställer sig. 2 kronor?

Ja.... Hade det varit så enkelt att hitta 14-åringar så hade det ju varit minst lika enkelt att hitta 15-åringar. Sanningen är väl att båda två är ungefär lite svårt.

Nästan ingen gädda får någonsin det nöjet.
Citera
2023-08-08, 15:54
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Haha, exakt.

Det är fascinerande att en del användare i den här tråden verkar tro att vilken loser som helst kan skaffa sig ett eget harem av 14-åringar på en eftermiddag. Bland annat så använder man tid på Kik som någon slags försvårande omständighet, ungefär som om det skulle finnas något linjärt samband mellan tid och antal fjortisar i nämnda harem.

Lite retoriskt kan man fråga sig vad priset på samlag hade varit om verkligheten hade sett ut som en del i den här tråden föreställer sig. 2 kronor?
Helt fascinerande hur vissa av er tänker.

Nej, det handlar inte om en eftermiddag, det handlar om konton som ofta är flera år gamla. Och ofta inte ens det första kontot som använts. Självklart är det inte lätt att hitta sexkontakter hur som helst, men det sker absolut. De halkar inte in på ett bananskal och råkar träffa Dumpen huxflux. Ingen hyfsat normalbegåvad människa hade sysslat aktivt med någonting i flera års tid om det aldrig gav något tillbaka, begriper ni inte det?

Det är bara att lyssna på barn som blir utsatta via appar som Snapchat och Kik. Till och med Ask.fm eller mer vuxna sajter som Badoo. Några enkla Googlesökningar ger en herrans massa vittnesmål. Ibland sker det genom hot från den vuxnes sida, ibland sker det genom att barnet kräver betalt, men oavsett så sker barnvåldtäkter genom dessa appar och det är ingenting att raljera över.

Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ja.... Hade det varit så enkelt att hitta 14-åringar så hade det ju varit minst lika enkelt att hitta 15-åringar. Sanningen är väl att båda två är ungefär lite svårt.

Nästan ingen gädda får någonsin det nöjet.
Vilket nonsens. Ni behärskar inte ens Google utan går efter era egna hemmasnickrade spekulationer.
Citera
2023-08-08, 15:56
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Vad är egentligen Dumpens problem med den nya appen med peddokartan ? Det enda jag kan se är förlorade inkomster på grund av att nån annan snott deras affärsidé? Nämligen att tjäna storkovan på peddon. De verkar ju ligga i startgroparna för samma typ av tjänst själva.
Återigen sprider du desinformation. Hur står det till med läsförståelsen?

Det är bara att kolla in Dumpens artikel om ämnet för att se att deras största problem är att sajten hänger ut sådana som friats från sina anklagelser, och alltså inte är faktabaserad.
Citera
2023-08-08, 16:07
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Helt fascinerande hur vissa av er tänker.

Nej, det handlar inte om en eftermiddag, det handlar om konton som ofta är flera år gamla. Och ofta inte ens det första kontot som använts. Självklart är det inte lätt att hitta sexkontakter hur som helst, men det sker absolut. De halkar inte in på ett bananskal och råkar träffa Dumpen huxflux. Ingen hyfsat normalbegåvad människa hade sysslat aktivt med någonting i flera års tid om det aldrig gav något tillbaka, begriper ni inte det?

Det är bara att lyssna på barn som blir utsatta via appar som Snapchat och Kik. Till och med Ask.fm eller mer vuxna sajter som Badoo. Några enkla Googlesökningar ger en herrans massa vittnesmål. Ibland sker det genom hot från den vuxnes sida, ibland sker det genom att barnet kräver betalt, men oavsett så sker barnvåldtäkter genom dessa appar och det är ingenting att raljera över.

Vilket nonsens. Ni behärskar inte ens Google utan går efter era egna hemmasnickrade spekulationer.
Bra att du medger att det inte är lätt att hitta sex via Kik. Jag har aldrig anklagat gubbarna för att vara normalbegåvade, så att ingen normal människa skulle lägga åratal på att kamma noll är inget hållbart argument.

Snyfthistorier fick jag nog av redan under incestpaniken på 1980-talet. Om jag vill höra sådana så tittar jag på någon dokumentär om alla de skandaler som anklagelser har lett fram till.
Citera
2023-08-08, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Desinformation igen. Ingenting tyder på att Sara hatar män, och Dumpen har visst hängt ut kvinnliga gäddor. Sen är kvinnliga gäddor betydligt svårare att hitta då de är mer sällsynta överlag, och generellt sett varelser med helt andra intressen och tillvägagångssätt, samt en annan närhet till barn.

Jaha, det var illa. Men nu har väl inte Dumpen monopol på att hänga ut peddon så det kan ju knappast vara deras affärer ?

Däremot har ju Dumpen själva startat hela cirkusen så det är inget att gnälla över. Däremot ska eventuella nya misshandelsfall eller självmord som sker på felaktiga grunder bokföras på Dumpens konto. Att de skulle få konkurrens av lycksökare borde de insett.

Det råder väl fri konkurrens för att tjäna pengar på peddon ? Sjöberg har ju till och med ett aktiebolag för att kunna göra big business på peddointäkter.

Även om han nu sitter i Thailand och gottar sig för anhängarnas Swish-pengar. Han kanske drar några linor i lugn och ro med. Han är ju redan kolavan.

Dumpen leker med människoliv för Swishpengar. Och nu har de precis som väntat tappat kontrollen. Stort grattis...
Citera
2023-08-08, 16:27
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Bra att du medger att det inte är lätt att hitta sex via Kik. Jag har aldrig anklagat gubbarna för att vara normalbegåvade, så att ingen normal människa skulle lägga åratal på att kamma noll är inget hållbart argument.

Snyfthistorier fick jag nog av redan under incestpaniken på 1980-talet. Om jag vill höra sådana så tittar jag på någon dokumentär om alla de skandaler som anklagelser har lett fram till.
De flesta gäddorna är normalbegåvade. Vissa sitter på boende och jag kan tänka mig att de skulle kunna lägga ner mycket arbete på ingenting, men är man normal nog att skaffa kneg, hus och familj är man också normal nog att fatta att intensiv jakt ska löna sig. Det räcker inte att bortförklara det som en sjuklig besatthet, det är något de vill uppleva, och hade det lönat sig mer att sticka till Thailand och bluffa familjen med ”jobbresa” hade de gjort det istället. Dessutom skryter gäddorna gärna om sina tidiga bravader i pedofilgrupperna, du menar att det är hittepå?

Att du är ointresserad av barns redogörelser av övergrepp och avfärdar det som ”snyfthistorier”, medan du hellre lyssnar på historier om falska anklagelser, säger det mesta om varför du tror att det dessa övergrepp nästan aldrig förekommer. Du är ensidig och lider av konfirmeringsbias. Inte ett särskilt intelligent förhållningssätt, men det förklarar din snedvridna ståndpunkt. Jag kommer från en bakgrund där jag sett de grymmaste av människoöden mitt framför mina ögon, och jag vet att du är helt ute och cyklar.
Citera
2023-08-08, 16:33
Medlem
Blackwidow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag tror tvärt om.
Att Dumpenmotståndarna har svårt att få till ett liv med det innehåll som du ger som exempel här.
Att man då känner sej ledsen och bitter är inte konstigt . Att man i denna situation har lätt för att identifiera sej med gäddorna och deras "elände" gör det enklare att tycka synd om dessa.
Knappast. Bara kolla på följarna på Facebook vad det är för tragiska figurer. Har en del facebookvänner som följer Dumpen och gemensamma nämnare är lågavlönade, lågutbildade, lite trasiga och allmänt bittra på livet.
Citera
2023-08-08, 16:37
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackwidow666
Knappast. Bara kolla på följarna på Facebook vad det är för tragiska figurer. Har en del facebookvänner som följer Dumpen och gemensamma nämnare är lågavlönade, lågutbildade, lite trasiga och allmänt bittra på livet.

Aldrig varit på dumpens facebook och verkligen inte läst så många kommentarer att jag kan göra ett ställningstagande. Fint av dig att du är vän med dem ändå. Låter som ni har mycket annat gemensamt, förutom åsikterna om dumpen.
Citera
2023-08-08, 16:38
Medlem
Citat:
Naturligtvis vet jag det. Men det är inte det saken handlar om.

Sara knullade för pengar i många år för att fixa pengar till sitt älskade knark. Hon visste att sexköp är förbjudet men provocerade fram mängder med brott eftersom hon själv skyddades av att sälj av sex är tillåtet. Men det har du inga problem med ?

Vi pratar nog om en manshatare av rang. Vilket styrks av att hon hittills inte hängt ut en enda kvinnlig pedofil...
Kan riktigt se torskarna framför mig som gråter i rätten och pekar på Sara -”Det var hon som provocerade fram brottet
Citera
2023-08-08, 16:45
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Mitt tankeexempel kanske var otydligt, jag omformulerar: Din bror konfronteras av dumpen och familjen informeras. Dumpen frågar er, vill ni att vi hänger ut honom med bild? Vad svarar du?

Jag svarar att lagt kort ligger. Vill min bror försöka begå brott mot barn kommer jag inte lyfta ett finger för att dölja det. Jag kommer aldrig stå bakom någon form av brott eller försök till brott. Speciellt inte när barn är inblandade.
Citera
2023-08-08, 16:48
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Vad är egentligen Dumpens problem med den nya appen med peddokartan ? Det enda jag kan se är förlorade inkomster på grund av att nån annan snott deras affärsidé? Nämligen att tjäna storkovan på peddon. De verkar ju ligga i startgroparna för samma typ av tjänst själva.

Den visar var gäddor konfronterades. Ser inte vad det gör för nytta, finns redan en gäddkarta på Facebook för det. Har läst att den även tar med personer som friats i domstol. Appen skriver ut namn, adress och personnummer.
Citera
2023-08-08, 16:55
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:

Det handlar inte om det är lätt eller svårt att våldta barn. Problemet är antalet som försöker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in