2020-07-07, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molonk
Artikel i GP idag om Vuxenkul

https://www.gp.se/nyheter/gp-granska...gen-1.26200172

Är ju en betalsida så du får gärna berätta lite vad som står där.
Citera
2022-09-09, 07:21
Medlem
chipds avatar
Någon som vet hur "kvaliteten" brukar vara där? Brukar det finnas några donnor på plats?
Citera
2022-10-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deepzone
Ska dit med min tjej till helgen ;-)

Coolt som fn! Brukar ni gå dit?
Citera
2023-07-15, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chipd
Någon som vet hur "kvaliteten" brukar vara där? Brukar det finnas några donnor på plats?

Har du vart där ännu?
Jag är tjej och har fantiserat en del om att besöka porrbio, men är lite fundersam på om det kanske mest är gay killar där?
Citera
2023-07-15, 20:40
Medlem
generalconcretes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamanthaJ
Har du vart där ännu?
Jag är tjej och har fantiserat en del om att besöka porrbio, men är lite fundersam på om det kanske mest är gay killar där?

Säg till när du ska dit, jag är också nyfiken på att besöka Vuxenkul. Aldrig varit där men passerat utanför några gånger. Och nej, jag är ej gay.
Citera
2023-07-15, 20:54
Medlem
Citat:
Har du vart där ännu?

Bi eller gay låter jag vara osagt men gayporrfilmerna duggar tätt där inne. Gubbarna hänger runt gloryholebåset som hungriga pirayor och hoppas att någon ska ta plats och det finns i regel inga brudar där.
Citera
2023-07-15, 21:01
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Bi eller gay låter jag vara osagt men gayporrfilmerna duggar tätt där inne. Gubbarna hänger runt gloryholebåset som hungriga pirayor och hoppas att någon ska ta plats och det finns i regel inga brudar där.

Fan vad gay. Nu har dom öppnat en ny vid Stigs center. Är den lika gay?
Citera
2023-07-16, 00:18
Såna där ställen tas alltid över av bögar och de ytterst få tjejer som nyfiket vill titta in gör det max en gång för att sen bli äcklade och kommer aldrig mer tillbaka.
Citera
2023-08-07, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalconcrete
Säg till när du ska dit, jag är också nyfiken på att besöka Vuxenkul. Aldrig varit där men passerat utanför några gånger. Och nej, jag är ej gay.

Vad fantiserar du om då när det gäller sånt här?
Citera
2023-08-07, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday

Men vet du detta av egen erfarenhet? Har du vart där någon gång?
Citera
2023-08-08, 12:58
Medlem
Citat:
Men vet du detta av egen erfarenhet? Har du vart där någon gång?

har varit där en gång. men hojta till om du ska dit så kan jag bidra till att öka andelen hetromän. Från 0 till 1.
Citera
2023-08-08, 14:07
Medlem
Gå in på porrbio.se och ha lite koll. Ibland skriver par att de ska dit, då kan du ju passa på du med.

Om jag skulle gå dit, så lunchtid 11-13 eller efter 18. De andra tiderna tenderar att vara rätt tomt och mest män, ibland bara äldre män.

Hade du tänkt sitta i en soffa och onanera? Det kommer garanterat sätta sig folk bredvid och vilja ta på dig. Går du in i ett bås väljer du själv mer, du kan t.ex. ha gloryholeluckorna öppna så folk ser dig, och göra vad du vill med de kukar som sticks in. Eller släppa in 1 person du tycker verkar vara OK.
Senast redigerad av blublang 2023-08-08 kl. 14:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in