2023-08-08, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag har nu pratat med KF och det stämmer som lades upp igår dessa 37 runkter avslutade ärenden på ca 1.3 miljoner.

Jag kollade även upp Julia. Hon har drygt 424K som totaltbelopp hos KF och 12 punkter avslutade ärenden.

Skulden på 58K är 10 olika ärenden, tex skatt en på drygt 3K, CSN 13K, infrastrukturavgift med mera.

Jag kommer skicka så jag får hem via post inom ett par dagar så man vet exakt.

Men det stämmer att Chrippa har 58K hos KF plus 1.3 miljoner på väg in och Julia har alltså över 400K hos Kronofogden och 12 ärenden på väg in.

Luftslottet är sprängt

😂😂😂😂😂
Ni ger er aldrig va? På riktigt? Vad får er att sluta hitta på? Ska jag spela in när jag ringer och frågar för att bevisa att ni ljuger? Säg till så gör jag det mer än gärna
Citera
2023-08-08, 13:46
Medlem
Kuk, fitta, knulla, hora, listan kan göras lång på orden han väljer o vräka ur sig precis när ”lillen” är bredvid
Citera
2023-08-08, 13:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
😂😂😂😂😂
Ni ger er aldrig va? På riktigt? Vad får er att sluta hitta på? Ska jag spela in när jag ringer och frågar för att bevisa att ni ljuger? Säg till så gör jag det mer än gärna

Gör det!!!!!!!!!!

Det är fritt fram att ringa och kolla.
Citera
Medlem
Citat:
😂😂😂😂😂

Gör gärna det så alla kan bli underhållna över din idioti.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jepp1234
De var skrivet med glimten i ögat, det där med skulderna får vi väl se vem som har rätt om.

Ingen fara 😘

Jag är beredd att ringa & spela in för att få ett slut på detta skräp… Tänker dock inte fråga ang Julia, hon vill jag inte dra in i soppan.
Citera
2023-08-08, 13:49
Avstängd
Citat:
Ingen fara 😘

Jag är beredd att ringa & spela in för att få ett slut på detta skräp… Tänker dock inte fråga ang Julia, hon vill jag inte dra in i soppan.

Jo du frågar efter Julia också!

Du hade fel och nu skämmer du bara ut dej ännu mer!

Listan som skickades igår stämmer till 100 %.
Citera
2023-08-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rand0mdud3
Gör gärna det så alla kan bli underhållna över din idioti.

Japp… Att sitta och ljuga ihop, hur efterblivet är inte det?

Märker du hur enkelt det är? Endast du och 1 till som påstår sig ha ringt. Vad är planen? 😂

Vad sker sen efter mitt samtal, kommer ni fortsätta hitta på annat? Att han mutat någon på KF att inte komma ut med info? 😂😂😂
Citera
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Jag har nu pratat med KF och det stämmer som lades upp igår dessa 37 runkter avslutade ärenden på ca 1.3 miljoner.

Jag kollade även upp Julia. Hon har drygt 424K som totaltbelopp hos KF och 12 punkter avslutade ärenden.

Skulden på 58K är 10 olika ärenden, tex skatt en på drygt 3K, CSN 13K, infrastrukturavgift med mera.

Jag kommer skicka så jag får hem via post inom ett par dagar så man vet exakt.

Men det stämmer att Chrippa har 58K hos KF plus 1.3 miljoner på väg in och Julia har alltså över 400K hos Kronofogden och 12 ärenden på väg in.

Luftslottet är sprängt

Skulder tillsammans på över 1,7 miljoner och äger inget, hur fan är detta ens möjligt?
Citera
Medlem
Citat:
Jo du frågar efter Julia också!

Du hade fel och nu skämmer du bara ut dej ännu mer!

Listan som skickades igår stämmer till 100 %.

Jag kommer fråga om Christoffer Berg, då det var om honom det skrevs om och ryktades om, eller hur?!
Citera
2023-08-08, 13:52
Avstängd
Citat:
Japp… Att sitta och ljuga ihop, hur efterblivet är inte det?

Märker du hur enkelt det är? Endast du och 1 till som påstår sig ha ringt. Vad är planen? 😂

Vad sker sen efter mitt samtal, kommer ni fortsätta hitta på annat? Att han mutat någon på KF att inte komma ut med info? 😂😂😂

Det är fritt fram för vem som helst att ringa KF. Behöver bara personnummer. Går att få 4 sista med inlogg på https://www.upplysning.se/
Citera
2023-08-08, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Skulder tillsammans på över 1,7 miljoner och äger inget, hur fan är detta ens möjligt?

Ja, man kan ju undra hur han ens kunnat få ta så många lån? Fan, till och med Komplett och Elgiganten tar ju kreditupplysning när man köper ett jävla USB-minne online.
Citera
2023-08-08, 13:54
Medlem
Citat:
Det är fritt fram för vem som helst att ringa KF. Behöver bara personnummer. Går att få 4 sista med inlogg på https://www.upplysning.se/

Precis det jag menar… Ändå sitter idioter och skriver ”vi får se om det stämmer” NEJ! Lyft på luren och ring själva så får man reda på sanningen….

Ärligt talat, vi båda kan nu ljuga, och antingen tror man på mig eller dig, istället för att ringa själv. Är inte det jävligt skumt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in