2023-08-08, 13:09
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Svara istället för jag ska behöva gå igenom hela tråden

Här är såpbubblan
Citera
2023-08-08, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Svara istället för jag ska behöva gå igenom hela tråden

Vissa idioter som fejkar att Chrippa har en skuld på typ 1.4 miljoner. 1 samtal bekräftade att det är ren påhitt
Citera
2023-08-08, 13:24
Medlem
knark-kungens avatar
Så Chrippa med flera rollar och fula blaffiga kläder som gucci & balenciaga har över en mille I kfm skuldsaldo? Vilken vändning. Där sprack den bubblan
Citera
2023-08-08, 13:25
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Vissa idioter som fejkar att Chrippa har en skuld på typ 1.4 miljoner. 1 samtal bekräftade att det är ren påhitt
Läs tråden innan du kommenterar plz....
Citera
2023-08-08, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Läs tråden innan du kommenterar plz....

Har läst och varit med sen ryktet spred sig.
Jag ifrågasatte idioten som postade varför han ljuger för och gav honom ärlig chans att erkänna, jag skulle ringa och kolla upp detta, vilket jag då gjort…. Testa ring själv så får du det bekräftat?
Citera
2023-08-08, 13:30
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:

Ingen fejkar, förutom du då. Han har skulder, sen är frågan vad omfattningen är och hur han ligger på det med att lösa skulderna såklart, det återstår att se.
Citera
2023-08-08, 13:32
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Jag ifrågasatte idioten som postade varför han ljuger för och gav honom ärlig chans att erkänna, jag skulle ringa och kolla upp detta, vilket jag då gjort…. Testa ring själv så får du det bekräftat?

Varför ifrågasatte du innan du hade ringt? Om om du vet sanningen, varför ringde du?
Citera
2023-08-08, 13:32
Medlem
Citat:

Antingen trollar du eller så frågade du bara efter aktuell KF skuld och inte efter utslag.
Citera
2023-08-08, 13:33
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Och ändå fattar du ingenting? Dags att dra huvudet ur röven då
Citera
2023-08-08, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Varför ifrågasatte du innan du hade ringt? Om om du vet sanningen, varför ringde du?

Kunde se på bilden att det var fejk, vilket jag skrev direkt när jag såg skiten

Har inget emot kritik, det får youtubers tåla, men när man hittar på saker så blir det lite tröttsamt, tycker du inte?
Citera
2023-08-08, 13:42
Avstängd
Jag har nu pratat med KF och det stämmer som lades upp igår dessa 37 runkter avslutade ärenden på ca 1.3 miljoner.

Jag kollade även upp Julia. Hon har drygt 424K som totaltbelopp hos KF och 12 punkter avslutade ärenden.

Skulden på 58K är 10 olika ärenden, tex skatt en på drygt 3K, CSN 13K, infrastrukturavgift med mera.

Jag kommer skicka så jag får hem via post inom ett par dagar så man vet exakt.

Men det stämmer att Chrippa har 58K hos KF plus 1.3 miljoner på väg in och Julia har alltså över 400K hos Kronofogden och 12 ärenden på väg in.

Luftslottet är sprängt
Citera
2023-08-08, 13:45
Medlem
Makalöst. Det är nu förfallet börjar. Anjo, Rask och Chrippa. Vem tappar det först? Tänk er videosen framöver Rask som härskar mot Chrippa om ekonomi, vilken jävla timeline detta har blivit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in