2023-08-08, 12:41
Medlem
Han fyllde 51 i onsdags. Det skrev han i chatten. Han trodde han skulle få något extra av 14-åringen på torsdagen för att han hade fyllat år. Konfrontationen måste ha varit i torsdags 3 aug.
Han fick verkligen en överraskningspresent som han sent ska glömma 🙈😅
Citera
2023-08-08, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GabeRoth
Fallhöjden på #265 är fan Mount Everest-nivå för en icke offentlig person; familj, eget företag, välutbildad, gott om pengar - allt totalt raserat på några timmar.

Verkar för övrigt vara en riktigt sliskig typ.

Googlar man honom får man också upp en person med samma namn som var ledare i ett fotbollslag för 12-åriga flickor 2015. Man kan anta att han har lämnat en del DNA i olika omklädningsrum i Sverige.

50 bast och nästan 10 år på KIK… det är så tragiskt att man inte finner ord.

Fotbollsledaren är en annan person med samma namn. Har avhandlats i tråden tidigare.

Släkten är anrik och en delar av den tillhör definitivt överklassen, men den är tillräckligt stor för att alla inte har koll på varandra. Och de flesta är nog vanlig medelklass.
Citera
2023-08-08, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
När man googlar företagsnamnet sockerpappagäddan har på sin jacka, då hittar jag plötsligt en person till synes utanför familjen vilken ser ut att vara knyten till bolaget. Kan företaget ha en anställd?

Hittar dock inte personen på bolagfakta.

Någon som vet mer?

Snacka om att driften efter småflickor ställer till det för många fler än gäddorna när Dumpen fiskar gädda.
Bolaget har 2 anställda, det är dels gäddan, den andra kan antingen vara hans fru eller någon annan då frun redan har en annan anställning.
Citera
2023-08-08, 13:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Okej, intressant... Gott om intressanta gäddor har det varit ont om på sistone, så det var därför jag undrade. Han hade en jacka på sig med ett företagsnamn, lite förvånad över att Dumpen inte blurrade det, dom har blurrat företagsnamn förut om jag inte minns fel-

Möjligen en miss där. Det var ju gäddans egna lilla företag så bara att googla det namnet för att få fram hans uppgifter.

Möjligen för vet inte riktigt hur de resonerar kring det här med att blurra och klippa bort saker från videos som kan användas för att få reda på vem personen är. Reg nummer tex brukar de dölja men det kan ju helt enkelt bero på att gäddan kan köra en annan oskyldig persons bil. Sedan kommer också videorna inte bara på dumpen.se utan lite överallt att vara tillgängliga i flera år så om gäddan säljer bilen kan ju sedan också en oskyldig då att drabbas.
Citera
2023-08-08, 14:05
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Möjligen en miss där. Det var ju gäddans egna lilla företag så bara att googla det namnet för att få fram hans uppgifter.

Möjligen för vet inte riktigt hur de resonerar kring det här med att blurra och klippa bort saker från videos som kan användas för att få reda på vem personen är. Reg nummer tex brukar de dölja men det kan ju helt enkelt bero på att gäddan kan köra en annan oskyldig persons bil. Sedan kommer också videorna inte bara på dumpen.se utan lite överallt att vara tillgängliga i flera år så om gäddan säljer bilen kan ju sedan också en oskyldig då att drabbas.
Jag kan tänka mig att de misstog logga+namn för ett klädmärke.
Citera
2023-08-08, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Bolaget har 2 anställda, det är dels gäddan, den andra kan antingen vara hans fru eller någon annan då frun redan har en annan anställning.

Den anställde i sockerpappagäddans bolag har en liknande bakgrund som gäddan enligt sitt cv på LinkedIn.

Innan han började jobba med sockerpappagäddan kan han ha varit tekniskt ansvarig för en numera nerbajsad fjällstation vid Sveriges högsta berg om jag fattar cv:t rätt.

Från skit till mer skit.

Vad förbannad den anställde ska vara. Hoppas att han och gäddfamiljen får hjälp och klarar sig bra.
Citera
2023-08-08, 14:09
Medlem
-Firben-s avatar
Vem är gädda nr #197 aka MellanHanden Vissefjärda?
https://dumpen.se/2023/03/06/mellanhanden-napp-197-vissefjarda/

Någon som kan ge rebus?
Citera
2023-08-08, 15:17
Medlem
Insperatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Firben-
Vem är gädda nr #197 aka MellanHanden Vissefjärda?
https://dumpen.se/2023/03/06/mellanhanden-napp-197-vissefjarda/

Någon som kan ge rebus?

Satan vilken obehaglig chattlogg! Känns som en svensk Peter Scully... tur att han bara var mellanhand!
Citera
2023-08-08, 16:02
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insperatus
Satan vilken obehaglig chattlogg! Känns som en svensk Peter Scully... tur att han bara var mellanhand!
Bara valet av mötesplats tyder ju på vilken jävla obehaglig jävel han är.

Mitt ute i skogen, en regning kväll i februari eller mars.

Rebus på honom?

EDIT: Hittade rebusen i detta inlägget (FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Senast redigerad av 4608 2023-08-08 kl. 16:07.
Citera
2023-08-08, 16:14
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Bara valet av mötesplats tyder ju på vilken jävla obehaglig jävel han är.

Mitt ute i skogen, en regning kväll i februari eller mars.

Rebus på honom?
Från början hette han synonym till ”man” i förstanamn och som Fredrik Backmans sura gubbe porträtterad av Rolf Lassgård i andranamn. Motsatsen till ”full” i förnamn, och som Astrid Lindgrens propellerburne sagofigur i efternamn. Bostadsorten var/är samma som efternamnet på hon som sjunger ”Gabriellas sång”, fast omvänt så ändelsen kommer först.

Sedan bytte han både förnamn och mellannamn. Det nya förnamnet är samma som en viss Toretto i Fast & Furious. Minns tyvärr inte nya mellannamnen, men de var också udda och märkvärdiga. Efternamnet förblev detsamma.

Men nu kan han inte längre hittas genom googlesökning, och han har inte tagit bort sig, så det måste vara skyddade uppgifter som gäller.

EDIT: Såg nu att du hittade min förra rebus, men infon är som sagt inte mycket till hjälp längre, tyvärr
Senast redigerad av AllHailBoognish 2023-08-08 kl. 16:40.
Citera
2023-08-08, 16:21
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Från början hette han motsatsen till ”full” i förnamn, och som Astrid Lindgrens propellerburne sagofigur i efternamn. Synonym till man i förstanamn och som Fredrik Backmans sura gubbe porträtterad av Rolf Lassgård i andranamn. Bostadsorten var/är samma som efternamnet på hon som sjunger ”Gabriellas sång”, fast omvänt så ändelsen kommer först.

Sedan bytte han både förnamn och mellannamn. Det nya förnamnet är samma som en viss Toretto i Fast & Furious. Minns tyvärr inte nya mellannamnet, men det var också något udda och märkvärdigt. Efternamnet detsamma.

Men nu kan han inte längre hittas genom googlesökning, och han har inte tagit bort sig, så det måste vara skyddade uppgifter som gäller.

EDIT: Såg nu att du hittade min förra rebus, men infon är som sagt inte mycket till hjälp längre, tyvärr
Aha okej, tack för uppdateringen ändå. Är det så jävla enkelt att få skyddade uppgifter alltså? Jag trodde det krävdes väldigt mycket för att få det.
Citera
2023-08-08, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Aha okej, tack för uppdateringen ändå. Är det så jävla enkelt att få skyddade uppgifter alltså? Jag trodde det krävdes väldigt mycket för att få det.

Behöver inte vara skyddade uppgifter.

Byta namn och flytta - sen kan man se till att man tas bort från tjänster som Eniro, hitta.se och mrkoll osv.

Det GÅR fortfarande att vara ganska anonym i Sverige utan att ha skyddade uppgifter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in