Citat:
Ursprungligen postat av
TottemHorse
Jag har inte sett något som pekar på att anhörigas barn ska drabbas av uthändningarna. Jag har sett att en gädda blivit misshandlad och flera har fått lämna sin anställning. Inget av det har dumpen beslutat. Det är en konsekvens som kan bli när någon gör fel. Det går ut över fel personer. Arga Snickarens barn får kanske höra tråkigheter som deras pappa. Martin Timells barn fick nog höra lite om deras pappa också. Det är bara mina spekulationer och jag har ingenting att styrka det med. Vill ändå tro att eftersom jag inte hört något så förstår majoriteten av människor att anhöriga inte är inblandade och att barnen ska hållar utanför. Trakasserier ska polisanmälas. Tycker att bilderna av kön ska censureras också.
Det är fullt rimligt att anta att barnen drabbas av uthängningarna. De stänger ju tex ner sina facebooksidor pga den massiva mobbingen och skammen. Hela skolan vet om det samma dag det publiceras. Detta måste du ju förstå.
Gäddorna är inte kändisar och ligger inte i allmänhetens intresse, skev jämförelse.
Jag anser att själva uthängningen gör mer skada än nytta. Du anser att det är tvärt om. Varför?
Varför tycker du att kukbilderna ska censureras?