Citat:
Ursprungligen postat av
Merrybum
Du är ganska underhållande själv faktisk. Vem ska Chrippa anlita en hitman på? Tjänstemannen på kronofogden? De 37 handläggarna som hanterar ärendena hos de förtag han är skyldig pengar?
Jag brukar protestera vilt när någon kallar mig feminist. Men om feminist betyder göra rätt för sig och betala sina skulder. Så kör i vinn.
Och Cach är inte kung. Vilket årtionde lever du i. Du kan fan inte betala med kontanter någonstans. Vad tänker du att Chrippa ska göra med the chas? Han kan inte åka tåg, knappast tanka bilen, men visst det kanske finnns en pizza i Degerdala som tar kontanter. Där kan han ju vara kingen. Dingling Ding Ding här glider kingen in.
Han kan få kort av mig eller sina vänner. Oroa inte för honom.
Jag menar att feminism är vad Julia sysslar med på sina Lives.
Cash är alltid king, och dom är lätta få in på banken om man har kontakter.
Men se upp med SEK. Ingen vill ha SEK. Det är skrotvaluta. Se till ha Euro och Gröna dollars.
Hitman betalar du med kontanter eller Crypto normalt.
Men att idag har det blivit så sjukt i sverige att dom gör det mot avbetalning även.
Du behöver inte ha cash nu. Du ger dom när du har om två , tre månader ? Fattar du inte vad jag skrev ? Jag vet att min skrift är usel. Har folk som skriver åt mig ireal. Jag signar endast.
Låt oss dra det såhär. En hit kostar 200lax. Hussein får det på krita. Hit utfört.
Han kan betala sen 2-3månader senare. Så illa har det blivit i Sverige idag.
Men om du har 500tusen cash. Då kommer Hussein bli skottad själv. Cash is king jajamen.