2023-08-08, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Du är ganska underhållande själv faktisk. Vem ska Chrippa anlita en hitman på? Tjänstemannen på kronofogden? De 37 handläggarna som hanterar ärendena hos de förtag han är skyldig pengar?

Jag brukar protestera vilt när någon kallar mig feminist. Men om feminist betyder göra rätt för sig och betala sina skulder. Så kör i vinn.

Och Cach är inte kung. Vilket årtionde lever du i. Du kan fan inte betala med kontanter någonstans. Vad tänker du att Chrippa ska göra med the chas? Han kan inte åka tåg, knappast tanka bilen, men visst det kanske finnns en pizza i Degerdala som tar kontanter. Där kan han ju vara kingen. Dingling Ding Ding här glider kingen in.

Han kan få kort av mig eller sina vänner. Oroa inte för honom.

Jag menar att feminism är vad Julia sysslar med på sina Lives.

Cash är alltid king, och dom är lätta få in på banken om man har kontakter.
Men se upp med SEK. Ingen vill ha SEK. Det är skrotvaluta. Se till ha Euro och Gröna dollars.
Hitman betalar du med kontanter eller Crypto normalt.

Men att idag har det blivit så sjukt i sverige att dom gör det mot avbetalning även.
Du behöver inte ha cash nu. Du ger dom när du har om två , tre månader ? Fattar du inte vad jag skrev ? Jag vet att min skrift är usel. Har folk som skriver åt mig ireal. Jag signar endast.

Låt oss dra det såhär. En hit kostar 200lax. Hussein får det på krita. Hit utfört.
Han kan betala sen 2-3månader senare. Så illa har det blivit i Sverige idag.

Men om du har 500tusen cash. Då kommer Hussein bli skottad själv. Cash is king jajamen.
Senast redigerad av booosss 2023-08-08 kl. 01:44.
Citera
2023-08-08, 01:41
Medlem
Citat:
Aha, fattade inte tugget😊.
Han har ju gnytt i videos på att han inte har några samarbetet. Han är inte riktigt konsekvent i sina uttalanden.

Angående samarbeten gnällde han på Bröderna Berg att ingen gjorde samarbeten med de för de ej var PK.

Sedan sade han att han inte ville göra samarbeten.

Sen gör han några få samarbeten.

Sen svarar han mig i denna tråd att han inte behöver göra samarbeten, han klarar sig ändå.

Är han hos KF så är det ju nattsvart.

Men jag ser fram emot hans försvarstal på Tuben då.

"Allt hör inte hemma på Internet"

"Saker blir inte som man trott i livet"

"Mina skulder är min ensak"

Någon måste ta reda på om han fick sparken från BT. För enligt honom själv slutade han.
Citera
2023-08-08, 01:45
Medlem
Citat:
Fast om alla vet att han har 1,4 miljoner i skulder hos kronis. Kommer ingen att tycka att hans liv är fett längre. Linjen mellan fet och patetisk är för länge sedan passerad då.

Precis, riktigt patetiskt om han har över 1 miljon och lever livet så här.

Fan helt plötsligt blir mitt liv då så jävla mycket bättre än hans.
Citera
2023-08-08, 01:53
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Han kan få kort av mig eller sina vänner. Oroa inte för honom.

Jag menar att feminism är vad Julia sysslar med på sina Lives.

Cash är alltid king, och dom är lätta få in på banken om man har kontakter.
Men se upp med SEK. Ingen vill ha SEK. Det är skrotvaluta. Se till ha Euro och Gröna dollars.
Hitman betalar du med kontanter eller Crypto normalt.

Men att idag har det blivit så sjukt i sverige att dom gör det mot avbetalning även.
Du behöver inte ha cash nu. Du ger dom när du har om två , tre månader ? Fattar du inte vad jag skrev ? Jag vet att min skrift är usel. Har folk som skriver åt mig ireal. Jag signar endast.

Låt oss dra det såhär. En hit kostar 200lax. Hussein får det på krita. Hit utfört.
Han kan betala sen 2-3månader senare. Så illa har det blivit i Sverige idag.

Men om du har 500tusen cash. Då kommer Hussein bli skottad själv. Cash is king jajamen.
Du och jag lever på olika planeter. Jag behöver inga hitmans. Jag tycker vidare att man ska göra rätt för sig. Om man är skyldig någon pengar så betalar man.

Jag vill tjäna vita pengar, det jag får ut i lön räcker för att jag ska kunna leva det liv jag vill och då är jag nöjd. Jag tycker det är smutsigt att mygla in deg på ett konto som inte finns eller ialllafall inte i mitt namn. Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag hade något flashigt och syra visste jag hade skulder.
Citera
2023-08-08, 02:05
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Nja ni vanliga svensson tror ju det. Men så är det inte alls.
Du behöver inte oroa för chrippa. Han kommer skina ännu mer nu.

Kronis i sverige är ett pinsamt skämt faktiskt.
Annat i USA när dom kommer beväpnade hem, där är det ingen lek. Därför fick Golof dra fort.
Jag är fan så mycket hellre än Svensson, än att leva med ett kriminell tanke mönster. Kanske jag hade tyckt ditt snack och dina åsikter var lite häftiga när jag var 17. Då förstod jag inte bättre nämligen.

Men nu när jag ör vuxen. Och trygg och säker så imponeras jag föga.

Dessutom är du helt ologisk. Du kan inte både tycka det är tufft att amerikanska polisen är beväpnande när de kommer hemtillbehör folk i Chrippas situation. Och tycka att Chrippa är häftig som skiter i sina skulder.

Oroa dig inte föresten, om fogden kommer till Chrippa så har de polisen med sig. Så då kommer beväpnade u Sverige oxå.
Citera
2023-08-08, 06:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Hur stor är chansen att Christofer är natty, tror ni? Han säger ju jämt att han är naturlig men hans kropp skriker ju steroider. Den där typen av ballonguppsvällda och ådriga muskler är extremt svårt att få utan tillsats av testosteron.

Han verkar ju inte dra sig för att bruka narkotika i övrigt, varför skulle han helt plötsligt säga nej till steroider?

Han går på 250mg testo i veckan året om, vilket gör att man ligger en bra bit över de normala referensintervallet, gissar på att han även inte tar en AI, vilket gör att hans östrogen är över normal nivå som då leder till att hans kropp lägger på sig en del vattenvikt vilket man kan se på hans fysik.
Citera
2023-08-08, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jkk22
Han går på 250mg testo i veckan året om, vilket gör att man ligger en bra bit över de normala referensintervallet, gissar på att han även inte tar en AI, vilket gör att hans östrogen är över normal nivå som då leder till att hans kropp lägger på sig en del vattenvikt vilket man kan se på hans fysik.

Åh fan, då har han börjat erkänna det efter att ha förnekat i en himla massa år.

Makes sense, det går inte att ha hans fysik året runt och lägga på sig muskler samtidigt om man kör natty.
Citera
2023-08-08, 07:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Åh fan, då har han börjat erkänna det efter att ha förnekat i en himla massa år.

Makes sense, det går inte att ha hans fysik året runt och lägga på sig muskler samtidigt om man kör natty.

oFAN, DU går på allt mytomaner skriver?

Det är lika sant som att du då går på 500mg testo i veckan, det dubbla.
Är det sant?

Be om bevis, källor
PLEASE

250mg är nästan TRT.

alla tar minst 500mg för att få minsta effekt var 4-5dag, men flesta tar 1000mg
Riktiga kroppsbyggarna 3000mg veckan. 250mg i veckan gör att man har bra värde som liknar ett bra naturligt. Inget för bygga direkt mkt med.
Senast redigerad av booosss 2023-08-08 kl. 07:30.
Citera
2023-08-08, 07:28
Medlem
Odd3lishs avatar
En tanke som slog mig är att om man har så många ärenden hos KF så har det gått en LÅNG tid, jag vet själv när min bästa vän satte sig i skiten så drog vissa inkassobolag tillbaka skulderna när de insåg hur många ärenden de låg hos KF då de kan fortsätta plocka ränta istället för de vet att risken är liten att något händer hos KF. Då är min tanke att han kanske fick löneutmätning och slutade därför på sitt kneg för han inte kände att det var värt att knega för 13-14 k ut i månaden?

Detta är ju inga nya skulder precis, och KF har garanterat börjat mäta ut lönen.
Citera
2023-08-08, 07:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
En tanke som slog mig är att om man har så många ärenden hos KF så har det gått en LÅNG tid, jag vet själv när min bästa vän satte sig i skiten så drog vissa inkassobolag tillbaka skulderna när de insåg hur många ärenden de låg hos KF då de kan fortsätta plocka ränta istället för de vet att risken är liten att något händer hos KF. Då är min tanke att han kanske fick löneutmätning och slutade därför på sitt kneg för han inte kände att det var värt att knega för 13-14 k ut i månaden?

Detta är ju inga nya skulder precis, och KF har garanterat börjat mäta ut lönen.

Innan var det droger, nu är det detta.
Men hursom, gnegar jobb är till WT endast, det räcker ingenstans.
Dom månadslönerna räcker för en vecka om man vill leva gott.

Helt rätt Chrippa lämnade blåbyxorna. Sverige är piss land. Snart flyttar han utomlands.
Och gör smarta business numera via Spanien. Så en riktig glidare gör.
Han är inte dum han.
Citera
2023-08-08, 07:39
Avslutad
Citat:
oFAN, DU går på allt mytomaner skriver?

Det är lika sant som att du då går på 500mg testo i veckan, det dubbla.
Är det sant?

Be om bevis, källor
PLEASE

250mg är nästan TRT.

alla tar minst 500mg för att få minsta effekt var 4-5dag, men flesta tar 1000mg
Riktiga kroppsbyggarna 3000mg veckan. 250mg i veckan gör att man har bra värde som liknar ett bra naturligt. Inget för bygga direkt mkt med.

Förmodligen så har Chrippa kört några riktiga test cycles och sen så cruisar han på TRT dos för att bibehålla fysiken han har idag.

Vilka nivåer man har på 250mg test varierar från person till person, vissa kan ha extremt höga testo nivåer på 250mg test, andra har lägre nivåer på den dosen. Men en sak är säker, 250mg test ger en extrem fördel jämfört med natty test levels.

https://ibb.co/Px1XmhY
Citera
2023-08-08, 07:49
Medlem
B´stards avatar
Slutade han på Toyota för att KF tog från hans lön? Youtubepengarna kan han väl fiffla ut via någon bulvan antar jag.

1.3 mille (+eventuella skulder som inte gått till KF) kommer ta ett tag att betala tillbaka.

Rask, Anjo och Chrippa sitter alltså fast hos KF, de borde kanske starta en podcast...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in