2023-08-07, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaspunk
Roligt att han erkänner i videon, att han gör detta bara för att betala av skulden och hoppas på att folk ska titta på hans videos och sponsra och titta på reklamen osv. Vilket jävla skämt han är, men bra att han säger det öppet så folk fattar varför han gör det han gör.

Han är riktigt fucking jobbig, hade svårt att inte vilja stänga av videon.

Ja, så jävla osmakligt. Blir verkligen äcklad av att höra hans röst. Läspar/spottar på något riktigt vidrigt sätt så fort han öppnar käften.

Härligt att han säger rakt ut att han ser det som en bankomat och att vi nu kan betala av hans skulder tillsammans.

Hoppas ingen kollar på skiten.
Citera
2023-08-07, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det märkte jag också.
Han behöver ny brud utan betalningsanmärkningar och odömd så hon kan hälsa på.
Helst med egen lägenhet.
Han la verkligen ut annonsen också.
Önskemål om utseende, helt oblygt.
Alla nyblivna stackars 18 åringar kommer go wild.
Stackars Alva inser snart att det inte är så illa att ha ett jobb trots allt.
Hon är pensionär i hans ögon nu.

Ja, det är den. Hon är för gammal och smutsig nu. Trots att hon försökte förändra sig totalt. Arma människa. Sorgligt slut. Sorgligt att Alex levt i en relation som han inte ville leva i. Med någon som dör för honom.

Sorgligt att den snubben inte hade större pungkulor innan han hoppade på sitt sista 1 års race. Och dumpade henne då. Inte göra allt för att hon skulle dra. Tvinga henne till att bli muslim, och sen pundare. Bara för att hon skulle få nog och dumpa honom. Hon blev allt han inte ville. I hopp om att få leva med sin obsession.

Detta är som ett dåligt filmmanus…
Citera
2023-08-07, 23:22
Medlem
SkitSnackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Ja, så jävla osmakligt. Blir verkligen äcklad av att höra hans röst. Läspar/spottar på något riktigt vidrigt sätt så fort han öppnar käften.

Härligt att han säger rakt ut att han ser det som en bankomat och att vi nu kan betala av hans skulder tillsammans.

Du verkar ju uppenbart ha kollat själv?
Citera
2023-08-07, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitSnacka
Du verkar ju uppenbart ha kollat själv?

Ja? För att få höra hur han bortförklara allting den här gången men det räcker bra så. Speciellt när man hör hans intentioner.

Totalt obegripligt hur man kan tycka han är underhållande. Man måste verkligen vara 14 år eller efterbliven själv då, alternativt både och.
Citera
2023-08-07, 23:27
Medlem
Negerkucks avatar
Är det någon som tror på att en polis lät honom ringa Facetime på polisens telefon och att polisen även ringde comviq åt honom? HAHAHAHA
Citera
2023-08-07, 23:28
Medlem
Citat:

Jag premierar det till 100%. Det innebär väl att ett brottsoffer (fler?) kommer att få sitt skadestånd? Hur kan det vara någonting dåligt? Att inte ljuga om det, att han behöver pengarna, tycker jag är betydligt mer ärligt än att bomba som så många andra gör om orsaken till att dom är på YT.
Citera
2023-08-07, 23:29
Medlem
SkitSnackas avatar
Citat:
Ja? För att få höra hur han bortförklara allting den här gången men det räcker bra så. Speciellt när man hör hans intentioner.

Totalt obegripligt hur man kan tycka han är underhållande. Man måste verkligen vara 14 år eller efterbliven själv då, alternativt både och.
Ja det håller jag faktiskt med om.. Han är verkligen en kopia av hur min förälder var när jag växte upp. Fyfan..

Men så vill jag minnas att han har papper på att han har antisocial personlighetsstörning (annat ord för psykopat). Och det förklarar saken. Min far hade narcissistisk personlighetsstörning med inslag av antisocial personlighetsstörning.. Riktigt otäckt att tvingas leva så nära inpå den typen av person.
Citera
2023-08-07, 23:32
Medlem
PengHattars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Ja, det är den. Hon är för gammal och smutsig nu. Trots att hon försökte förändra sig totalt. Arma människa. Sorgligt slut. Sorgligt att Alex levt i en relation som han inte ville leva i. Med någon som dör för honom.

Sorgligt att den snubben inte hade större pungkulor innan han hoppade på sitt sista 1 års race. Och dumpade henne då. Inte göra allt för att hon skulle dra. Tvinga henne till att bli muslim, och sen pundare. Bara för att hon skulle få nog och dumpa honom. Hon blev allt han inte ville. I hopp om att få leva med sin obsession.

Detta är som ett dåligt filmmanus…

Tufft att repa sig efter så lång tid av ren och skär självutplåning. Finns lite att jobba med där för henne och jag önskar henne lycka till.
Citera
2023-08-07, 23:35
Medlem
GeleZachas avatar
Kanalen måste ju byta namn till "Alex och Lillen" nu. Det vore en så jävla komisk pik till Alva
Citera
2023-08-07, 23:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Vem fan skulle köpa hennes? Gräddrumpan får fan fler köpare än kalva.

Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Vem fan skulle betala för hennes OF 😂😂😂
En porrfilm med Lokal kanske skulle locka några iofs. De muslimerna passar varandra ganska bra dessutom.
Bokstavligen det enda jag gjorde var att konstatera att så blir nog fallet. Jag la inga som helst personliga värderingar eller prognoser om hur det kommer gå.

Som ni vet så kan vem som helst över 18 skaffa en onlyfans, det finns inga krav på utseende över huvudtaget.
Så länge man är "känd" kommer man dessutom ha högre efterfrågan och därmed mer antal betalande kunder.
Så ja, det kommer vara en hel del som köper. Dock kommer uppenbarligen varken ni två eller jag vara en utav dessa.
Senast redigerad av Fd.Spermie 2023-08-07 kl. 23:41.
Citera
2023-08-07, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Jag premierar det till 100%. Det innebär väl att ett brottsoffer (fler?) kommer att få sitt skadestånd? Hur kan det vara någonting dåligt? Att inte ljuga om det, att han behöver pengarna, tycker jag är betydligt mer ärligt än att bomba som så många andra gör om orsaken till att dom är på YT.

Så du tror alltså att en krona kommer gå till brottsoffer? Gullig tanke! Varför betalades inte hans tidigare 250.000kr hos Fogden av under förra vändan då?
Självklart kommer han inte ge upp en krona, han är en oärlig råtta. Varför tror du att Lillen ska vara delaktig i kanalen nu? Inte är det för hans redigeringskunskaper iaf.
Citera
2023-08-07, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PengHattar
Tufft att repa sig efter så lång tid av ren och skär självutplåning. Finns lite att jobba med där för henne och jag önskar henne lycka till.

Ja, usch ja! Hoppas trots allt att hon väljer att bli stark. Och inte att gå ner sig.

Min mindre klädsamma sida, önskar att hon typ blir ihop med Lokal. Och att dom två spränger YT ihop, medans Lillen och Alex sitter och fickrunkar åt sig själva. Bara för att Alex ska få lite Karma någon jävla gång. Killen har 9 liv och åker på ett bananskal. Stör mig på sånt.

Men - kan inte ta ifrån honom att han är underhållande att följa 🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in