Citat:
Ursprungligen postat av
TottemHorse
Vilken trevlig ton du har. Verkligen konstigt att de blockade din sakliga kritik över en app de inte har någonting med att göra. Testa skriva en arg lapp istället?
Jag var synnerligen korrekt i min kommentar. Men man kan notera att absolut ingenstans på sidor som Dumpen kontrollerar, varken deras hemsida eller Facebook, finns ett enda spår av kritiska kommentarer. Metoden har använts av många genom historien. Man tystar kritiker i stället för att bemöta dem.
Problemet med Dumpen är stt man tar lagen i egna händer och gömmer sig bakom ett utgivningsbevis. Och för vara säkra på att ställa till familjetragedier kontaktar man den uthängdes partner. Man kan fundera på varför.
Sara Nilsson sålde sex till män för att skaffa pengar till sitt pundande. Och nu kommer hämnden för att hon började knarka. Vilket givetvis var hennes eget fel.
Dessutom kan man fundera på varför de hittills inte hängt ut en enda kvinnlig pedofil. Det finns gott om dem. Men Sara vill inte det. Hon vill fortsätta att hata män.
De har hittills tre liv på sitt samvete. Jag har inte mycket till övers för folk som.vill ligga med minderåriga, men samtidigt har firma Nilsson & Sjöberg hittat ett kryp med vilket de hänger ut icke dömda, kontaktar deras partners och bidrar till att de uthängda blir misshandlade. Vill man fiska efter folk som letar underåriga att ha sex med så är det i sak inga problem, MEN när man anser sig ha tillräckligt på fötterna ska det i stället lännas över till Polis. Annars har vi snart ett samhälle med en pöbeljustis som med egna metoder ser toll att icke önskvärda antingen tar livet av sig eller misshandlas till döds av drevet. Är det ett sådant samhälle du vill ha ?