2023-08-07, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Ditt hjon. USA har inte skrivit på någon Barnkonvention. Dom styr världen pappskalle.
”Ditt hjon” kan du vara själv pappskalle.
USA tror möjligtvis att dom styr världen men det gör dom inte.
Inte ens i sitt eget land.
Det finns liknande Dumpen i USA också som dessutom har fler stödjande lagar än i Sverige.
Citera
2023-08-07, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
”Ditt hjon” kan du vara själv pappskalle.
USA tror möjligtvis att dom styr världen men det gör dom inte.
Inte ens i sitt eget land.
Det finns liknande Dumpen i USA också som dessutom har fler stödjande lagar än i Sverige.
Jag funderar på ifall "hjon" är dialektalt, typ Örebro eller något annat gnälligt, eller bara boomer-språk?
USA styr inte världen, det gör Kina som äger USAs statsskuld och skulle kunna sänka dollarn om de ville. Men det är OT.

Kina har inte, vad jag vet, något som motsvarar Dumpen, men det vore intressant att veta. Kanske någon har koll? Avrättar de direkt kanske?
Citera
2023-08-07, 22:13
Medlem
Stina-Linas avatar
[ Ursprungligen postat av Gmd79
Jag har reagerat på det de skrev avseende att de tar avstånd från app:n som hänger ut oskyldigt folk och ifrågasätter om inte Dumpen gör detta mot flertalet s.k. gäddor. ]

Nu blev jag förvånad eftersom en del av det appen sägs förmedla vid sökande är förmedlat just ifrån Dumpen!!!!
Källa SVT
Citera
2023-08-07, 22:28
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina-Lina
[ Ursprungligen postat av Gmd79
Jag har reagerat på det de skrev avseende att de tar avstånd från app:n som hänger ut oskyldigt folk och ifrågasätter om inte Dumpen gör detta mot flertalet s.k. gäddor. ]

Nu blev jag förvånad eftersom en del av det appen sägs förmedla vid sökande är förmedlat just ifrån Dumpen!!!!
Källa SVT

De har lagt in gäddornas nummer på platsen där de konfronterades som de då hämtat från dumpen eller den där "gäddkartan" på Facebook. De ger alltså ingen mer information än det som redan finns på dumpen.

För dömda (oklart då några sägs ha blivit friade) har de lagt ut namn, personnummer och adresser (som kan användas för stt söka upp domslut). Alltså mer information än dumpen lämnar ut om gäddorna.
Citera
2023-08-07, 22:38
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Nu är det på det lilla viset att jag och deras mamma har lärt dem att ta ansvar för sina egna liv, och att de skulle använda Dumpen som vapen när de inte får som de vill har jag väldigt svårt att tro.

Är nog svårt att använda Dumpen som vapen. För många steg den som tipsat inte har kontroll över som leder till konfrontation.

Nyfiken. Vad tror du det finns mest av Problemflickor(maskrosbarn) eller gäddor?
Citera
2023-08-07, 22:43
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Är nog svårt att använda Dumpen som vapen. För många steg den som tipsat inte har kontroll över som leder till konfrontation.

Nyfiken. Vad tror du det finns mest av Problemflickor(maskrosbarn) eller gäddor?

Lätt fråga... Gäddor. Betänk hur många år du är 13-14 år. Betänk sedan hur många år du kan vara gädda.

Fast de flesta gäddor kommer inte i närheten av en tonårsfitta under alla dessa år.
Citera
2023-08-07, 23:04
Medlem
Har noterat att PajasDumpen IP-blockar kritiker. Seriöst folk. Delade ut saklig kritik till Sara Nilsson i anständig ton i en av hennes Twitterinlägg. Och nu när jag skulle skriva en kommentar på dumpen om deras avståndstagande från den nya kartongen som hänger ut både skyldiga och skyldiga dök det upp "Your IP-number has been flagged as Malicious !". Vilka jävla pajasar. En knarkande höjdhoppare i lag med en gammal prostituerad och pundande uteliggare.

Undrar hur länge det tar innan någon lyckas knäcka deras fasad av Utgivningsbevis och allt det där så de kan ställas till svars för vållande till annans död. Att de inte ens klarar saklig kritik är inget annat än ett svaghetstecken som visar att de vet att de lever farligt.
Citera
2023-08-07, 23:08
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Har noterat att PajasDumpen IP-blockar kritiker. Seriöst folk. Delade ut saklig kritik till Sara Nilsson i anständig ton i en av hennes Twitterinlägg. Och nu när jag skulle skriva en kommentar på dumpen om deras avståndstagande från den nya kartongen som hänger ut både skyldiga och skyldiga dök det upp "Your IP-number has been flagged as Malicious !". Vilka jävla pajasar. En knarkande höjdhoppare i lag med en gammal prostituerad och pundande uteliggare.

Undrar hur länge det tar innan någon lyckas knäcka deras fasad av Utgivningsbevis och allt det där så de kan ställas till svars för vållande till annans död. Att de inte ens klarar saklig kritik är inget annat än ett svaghetstecken som visar att de vet att de lever farligt.

Vilken trevlig ton du har. Verkligen konstigt att de blockade din sakliga kritik över en app de inte har någonting med att göra. Testa skriva en arg lapp istället?
Citera
2023-08-07, 23:16
Medlem
Citat:

En gädda kan begå väldigt många brott mot väldigt många barn/unga människor, det går ju inte ens att jämföra..
Citera
2023-08-07, 23:21
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skottgluggar
En gädda kan begå väldigt många brott mot väldigt många barn/unga människor, det går ju inte ens att jämföra..

Vi jämför ingenting. Jag vill veta vad en specifik person har för personlig uppfattning om antal och inte skadan de gör. Fido tror att de är fler gäddor än barn ("problemflickor") och det kan ju tyckas konstigt när flera av gäddorna verkar hänga på kik där majoriteten av användarna är mellan 13 och 25 år.
Citera
2023-08-07, 23:31
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino

Kritikerna består av kränkta pedofiler som sprider farliga budskap. Det är egentligen till er fördel eftersom folk blir ännu mer förbannade.

Antar att du är aktiv på Twitter.
Snackade med en idiot som för pedofilernas och kritiserar dumpen varje dag. Det är egentligen där gäddorna borde hålla till. Det kanske lugnar ner nerverna.

Inget kan knäcka deras fasad. Skulle dina livs största önskningar slå till så kommer det dyka upp andra föreningar innan du hinner säga ”barnsex”.

Pedofiler vill ofta droga ner sina offer så du borde inte ens nämna narkotika under några omständighet. Capish?
Citat:
Vilken trevlig ton du har. Verkligen konstigt att de blockade din sakliga kritik över en app de inte har någonting med att göra. Testa skriva en arg lapp istället?
Vissa vill inte må bra och alla kan inte uppleva kärlek och empati. Därför så får de dumpen att växa ännu mer. Peace on Earth!
Senast redigerad av LeCastle 2023-08-07 kl. 23:37.
Citera
2023-08-07, 23:42
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Vi jämför ingenting. Jag vill veta vad en specifik person har för personlig uppfattning om antal och inte skadan de gör. Fido tror att de är fler gäddor än barn ("problemflickor") och det kan ju tyckas konstigt när flera av gäddorna verkar hänga på kik där majoriteten av användarna är mellan 13 och 25 år.
Fast alla 13 14 åringar är inte aktuella för att ge sig till gubbar, främst de som lossas vara i den åldern och ger sig till gubbar (fiskarna).

Ja men hur många är de, flickorna och pojkarna som kan tänka sig? Redovisa som det passar er!

Dumpen som vet vilka de själva är och antal, skulle kunna redovisa de konton som inte är deras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in