2023-08-07, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Fast när Malou frågade om han knarkat såg han uppenbart besvärad ut av frågan och svarade att han ”provat”. Utan att utveckla.

Finns på YouTube.

Har sett det, men tror det är ganska sant. Jag känner hundratals människor i samma krets som honom och det har aldrig viskats ett ord om att han knarkar, och det är en extremt skvallrig krets. Jag kan ha fel, men tror det är jätteliten chans. Om jag satt med honom, Blixten och hela det gänget och ville röka en joint, så skulle jag inte nämna det för någon där. Bli dyngrak på en flaska bättre single malt, däremot, det är redigt och ärligt och Cheddarjoe-svenskt
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-08-07 kl. 20:39.
Citera
2023-08-07, 20:31
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Har vi kanske inte rent av en ny typ av brottsrubricering att införa; Öfvergårderi, det vill säga snatteri i samband med självscanning.
Där satt den!
Citera
2023-08-07, 20:40
Medlem
Som en hårdkokt deckare av Raymond Chandler det här:

Väktaren: "Då ringer jag butikschefen och säger att vi har honom ..." Vilken känsla av triumf han kände där och då och senare på kvällen när allt hade klaffat. Han var nu hela Värmdös hjälte, någon att räkna med, i alla fall för ett tag. Innan han skulle somna på kvällen helt bubblig av Champangen som handlare bjudit på kom dock en bitterljuv känsla över honom: När man fällt sådant storvilt, vad finns mer här i världen att uträtta? Har jag gjort mitt nu och allt som återstår för mig är halvmesyrer? Fuck, tänkte han, det måste varit så här Björn Borg känt när han lade raketen på hyllan. Shit, tänkte han, lika fort som man blir hjälte, lika fort är man tillbaka att vara en av de dödliga. Han gick upp ur sängen utan att väcka tjejen, gick ut i köket och sköljde ned den där bubbliga känslan med sin gamla vanliga Jack Daniels och ljudet av sommarregnet som piskade mot köksfönstret
Citera
2023-08-07, 20:42
Medlem
Konfucius2s avatar
Merparten av er som skriver är komplett idioter. Ni gottar er i att Anders Ö är fälld för en skitgrej.

Vore bättre om staten pysslade med att sätta ditt de riktiga kriminella i samhället. Hur många ouppklarade mord har vi inte.

Nu slår sig åklagaren på bröstet för att han lyckats fälla arge snickaren

Ha missade scanna in 3 köttbit. Wow! Värre i Svensson liv än mord

Fan vad många i detta land är efterblivna.
Citera
2023-08-07, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
#€%&&&invandrare! (%&€€ invandrare! !!€#"!!! Allt är invandrarnas fel!!!#%&&%€Det var invandrare som tvingade AÖ€%%&// öööö&/%%(%!!!!uugghh!!! arrggghh!!!!
.
Citera
2023-08-07, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Merparten av er som skriver är komplett idioter. Ni gottar er i att Anders Ö är fälld för en skitgrej.

Vore bättre om staten pysslade med att sätta ditt de riktiga kriminella i samhället. Hur många ouppklarade mord har vi inte.

Nu slår sig åklagaren på bröstet för att han lyckats fälla arge snickaren

Ha missade scanna in 3 köttbit. Wow! Värre i Svensson liv än mord

Fan vad många i detta land är efterblivna.

Ja, nej, vi som inte är yrkeskriminella, låt oss härja fritt! Men du vet kanske inte att de brott som utförs som utförs av "de riktigt kriminella" är en rätt stor del av de brott som begås och kostar samhället?
Citera
2023-08-07, 20:45
Medlem
På Maxi Ica Värmdö utanför Stockholm arbetar mellan 170 och 180 personer. Vd Pelle Paulsson cyklar mycket på fritiden och blev genast intresserad när han hörde talas om förmånscyklar.
https://chef.se/sponsrat/formanscykel-ger-gladare-medarbetare/
Citera
2023-08-07, 20:47
Medlem
Pelle Paulsson fick äntligen tag i arga snickaren Anders efter 10 år.
Citera
2023-08-07, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillenEklund
På Maxi Ica Värmdö utanför Stockholm arbetar mellan 170 och 180 personer. Vd Pelle Paulsson cyklar mycket på fritiden och blev genast intresserad när han hörde talas om förmånscyklar.
https://chef.se/sponsrat/formanscykel-ger-gladare-medarbetare/

Ger ett rätt seriöst intryck

https://www.facebook.com/watch/?v=365900454365517
Citera
2023-08-07, 20:48
Medlem
Pelle, porta arga snickaren för alltid!
Citera
2023-08-07, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Varför skulle han vilja vara känd? Jag och de flesta andra på denna jord, gissar jag, vill hellre vara rika än kända.

Men hallå, jag menar fattig+känd är mer värt än rik+okänd i många sammanhang.
Citera
2023-08-07, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Ger ett rätt seriöst intryck

https://www.facebook.com/watch/?v=365900454365517

Han är vardagshjälte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto