2023-08-07, 19:28
Medlem
Som en föredetta snattare av högre rang som till slut åkte dit kan jag säga att bli tagen var så befriande. Före det var det ett beroende trots att pengar fanns. Nu flera år efter lever jag än idag med skammen och längtar att 5 år ska passera så att jag försvinner ur belastningsregistret samt Lexbase.
Hoppas Anders gör en liknande resa.

Men nu över till Anders, har en rolig historia om honom som visar på hans mindre moraliskt korrekta egenskaper. För cirka 13 år sedan var Anders dragplåster på Bomässan. En kväll efter mässan bjöd en av deltagarna från föreläsningen in honom på en fest hos henne med massa kompisar. Jag hade jobbat på Bomässan och hängde med för att agera chaufför då Anders ej kände till staden vi var i. Jag och Anders hade lärt känna varandra under några dagar. Han var trevlig men rak, samt att han alltid skulle ha sista ordet. Vi åkte dit, och där satt han relativt berusad och så jäkla gapig och stöddig. Hon som bjöd in honom klängde på honom oavkortat och inte honom emot. Efter typ 1.5 timme på festen går dom in på toan och där inne hörde man hur han satte på henne i cirka 15 minuter.

Vi flabbade utanför ju. Men så säger jag "är han inte gift och har barn....?" Men Anders kommer ut med tjejen, stolt och rakryggad, halvsvettig med slarvigt åtspännt skärp.

Kunde fan inte titta på honom resten av kvällen, och varje gång jag ser honom i media tänker jag bara på det.
Senast redigerad av Dfokkr 2023-08-07 kl. 19:31.
Citera
2023-08-07, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dfokkr
Som en föredetta snattare av högre rang som till slut åkte dit kan jag säga att bli tagen var så befriande. Före det var det ett beroende trots att pengar fanns. Nu flera år efter lever jag än idag med skammen och längtar att 5 år ska passera så att jag försvinner ur belastningsregistret samt Lexbase.

Men nu över till Anders, har en rolig historia om honom som visar på hans mindre moraliskt korrekta egenskaper. För cirka 13 år sedan var Anders dragplåster på Bomässan. En kväll efter mässan bjöd en av deltagarna från föreläsningen in honom på en fest hos henne med massa kompisar. Jag hade jobbat på Bomässan och hängde med för att agera chaufför då Anders ej kände till staden vi var i. Jag och Anders hade lärt känna varandra under några dagar. Han var trevlig men rak, samt att han alltid skulle ha sista ordet. Vi åkte dit, och där satt han relativt berusad och så jäkla gapig och stöddig. Hon som bjöd in honom klängde på honom oavkortat och inte honom emot. Efter typ 1.5 timme på festen går dom in på toan och där inne hörde man hur han satte på henne i cirka 15 minuter.

Vi flabbade utanför ju. Men så säger jag "är han inte gift och har barn....?" Men Anders kommer ut med tjejen, stolt och rakryggad, halvsvettig med slarvigt åtspännt skärp.

Kunde fan inte titta på honom resten av kvällen, och varje gång jag ser honom i media tänker jag bara på det.

Är man en rak ryggad man som Anders, som går upp varje dag och åker till jobbet och sköter sig i övrigt har jag inget emot om man är lite slirig på Fyllan. Hade hans fru/tjej gett honom tillräckligt så hade inte någon tjej utanför förhållandet varit intressant.
Citera
2023-08-07, 19:33
Medlem
Förövrigt vill jag bara säga att jag tycker alla ska ta det försiktigt mot Anders. Vi har en POlischef som nyligen belv utsatt för drev och tog sitt liv. Anders har säkert starkare pannben men jag tycker ändå det är jävligt smutsigt och se hur folk kommenterar hans liv. Den dagen ni själva drar in miljoner om året och fixar era liv som han har så kan ni komma
Citera
2023-08-07, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
+ alla uteblivna inkomster samt att kunder uteblir hos företaget som han har? Sen skammen och stämpeln men det är nog inget som narcissisten lider av då han ser sig själv som grandios.

Var kommer siffran 45 miljoner ifrån som folk påstår att han har? Han pantsatte ju huset samma dag som stölden och nu kan han inte längre äta fin mat gratis. Det var ju i februari i år som han glömde scanna räkor för 100:- och chasewnötter a 79:- Den djäveln har fått sina skrovmål nu och det är dags att börja betala. Jag ser den arge som en manisk tjyv och lögnare endast. Så fruktansvärt pinsam människa.

Han är definitivt narcissistisk men ingen psykopat som Paolo, så hans grandiosa inställning är nog i gungning just nu. Och skam, vilket inte ska misstas för samvete, är han nog när det skiter sig inte alltför långt borta för honom att känna. Hans program bygger mycket på skam och förnedring, en spegling av hans egen uppväxt. Detta är just också hans egna svaga punkt. Det är ju mot detta han just nu försöker slåss emot. En psykopat hade hanterat det hela annorlunda och med mera tålamod och med en klackspark.
Citera
2023-08-07, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Han är inget soldatämne. Han är för gammal och för van vid att vara högsta hönset för att bli någon menig knekt. Tror flaskan och kedjerökning ligger närmre till hands för hans del innan han sätter sig och värmer sig hos Malou och tar till spökskrivare.

Om han lyssnar på oraklet Malou, kommer han att tas till nåd av en del, det vill säga de som följer hennes program, men hos övriga är han praktiskt taget förbrukad.
Citera
2023-08-07, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Förövrigt vill jag bara säga att jag tycker alla ska ta det försiktigt mot Anders. Vi har en POlischef som nyligen belv utsatt för drev och tog sitt liv. Anders har säkert starkare pannben men jag tycker ändå det är jävligt smutsigt och se hur folk kommenterar hans liv. Den dagen ni själva drar in miljoner om året och fixar era liv som han har så kan ni komma

Anders gillar uppmärksamheten. Polischefen var ingen linslus som Anders är. Polischefen var dessutom utsatt för kvinnlig list och svartkonst, det är betydligt värre än vi muppar som sitter här.
Citera
2023-08-07, 19:39
Medlem
Jag tror snarare att han begraver sig i arbete och jobbar 20 timmar om dan gapigare och mer stressad än någonsin förr, om inte alla uppdrag torkar upp, vilket jag inte tror, även om de säkert sinar. Han har ju ändå tillhört en stor krets av good old boys i många decennier
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-08-07 kl. 19:41.
Citera
2023-08-07, 19:40
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngeNytt
Ny programidé för TV4-"arga snattaren"

Det där var »IngeNytt«. Du är tia på bollen som bäst.
Citera
2023-08-07, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillenEklund
Om han lyssnar på oraklet Malou, kommer han att tas till nåd av en del, det vill säga de som följer hennes program, men hos övriga är han praktiskt taget förbrukad.

Malou är bäst! Gud kan inte vara överallt samtidigt, därför skapade han Malou!
Citera
2023-08-07, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Jag tror snarare att han begraver sig i arbete och jobbar 20 timmar om dan gapigare och mer stressad än någonsin förr, om inte alla uppdrag torkar upp, vilket jag inte tror, även om de säkert sinar
Klart det inte gör.

Vi vet att han har stulit nu. Ändå har han ett förtroende hos folk och allmänheten. Varför? Därför att han har visat karaktär. Han är en redig jävla karl i alla avsnitt han deltar som arga snickaren. Han skäller lite och är förbannad ibland och han snor någon köttbit so what? hans karaktär är vad som gjort att västvärlden är världens bästa länder. Han stiger upp 07 varje dag och JOBBAR.

Fundera lite på det, när du kan gå in och stjäla kött och ändå ha kvar ditt rykte.

Lite som Trump sa att han hade kunnat skjuta någon på Times Square utan att hans opinions siffror skulle förändras negativt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe

Polischefen utnyttjade lagen för att få fitta, vilket blev olidligt när det hela uppmärksammades. Anders stal biffar och åkte fast. Vad har de två olika fallen med varandra att göra?
Citera
Medlem
deadfisheyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dfokkr

Jag som känner både karln och konan i fråga kan meddela att Arga knullaren har OK hemifrån att stånka på bara han inte drar hem nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in