Som sagt, vill jag kan jag göra likadant fejk skit, det är inte speciellt svårt. Ska du fortsätta ljuga?
Du känner inte att du lever i förnekelse nu? Så lätt är det inte att förfalska något från en
Myndighet. Men men jag skiter i vad du tror. Chrippa har kört sig själv i botten hur som haver.
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Det som talar emot är att OlofK skulle upprepa det några gånger om det hade varit sant. Du måste hålla med om att OlofK hade garanterat vetat om det för att berätta till svenska folket om skulderna? OM det är sant så har garanterat Julia varit ena halvan i skulden men håller tyst för att inte förstöra Chrippas enda chans att tjäna in skulderna. Chrippa gör som Rask, All-in.
kanske Olof har lika mycket skulder han. Då skulle han inte snacka om någon annans.
Jag tror att Vhrippa stod som ensam låntagare på dessa. Julia kanske har skulder oxå. Men inte dessa.
Det som talar emot är att OlofK skulle upprepa det några gånger om det hade varit sant. Du måste hålla med om att OlofK hade garanterat vetat om det för att berätta till svenska folket om skulderna? OM det är sant så har garanterat Julia varit ena halvan i skulden men håller tyst för att inte förstöra Chrippas enda chans att tjäna in skulderna. Chrippa gör som Rask, All-in.
Tvivlar på att Olof K har förstånd nog att efterfråga avslutade för att få alla utslag och inte bara aktuella skulder som ligger hos KF.
Edit
Tog bort det om Julia då det inte hör hemma här. Vad jag förstod det som står Christofer som ensam på alla skulder.
Senast redigerad av rand0mdud3 2023-08-07 kl. 19:06.
Du känner inte att du lever i förnekelse nu? Så lätt är det inte att förfalska något från en
Myndighet. Men men jag skiter i vad du tror. Chrippa har kört sig själv i botten hur som haver.
kanske Olof har lika mycket skulder han. Då skulle han inte snacka om någon annans.
Jag tror att Vhrippa stod som ensam låntagare på dessa. Julia kanske har skulder oxå. Men inte dessa.
Citat:
Ursprungligen postat av rand0mdud3
Tvivlar på att Olof K har förstånd nog att efterfråga avslutade för att få alla utslag och inte bara aktuella skulder som ligger hos KF.
Om hon varit ena halvan vet jag inte men hon har också betalningsanmärkning samt minus kapital på deklarationen så hon lär ligga hos KF med en del.
Tror Chrippa låg runt -76 på kapital senaste godkända deklaration och Julia -45 någonting samma år. Så inte lika stora räntekostnader som Christofer men rätt nära.
Olof var som en hund med Jockibois alla företag så jag tror att han vet hur man spårar folk. Jag är bara så objektiv som möjligt. Skulderna är kanske anledningen till att de inte bränner varandra offentligt? win-win och inte lose-lose?
EDIT: Vi kanske ser break-down aka gråt-video snart som Rask? Hoppas att det sker i en bil med lånade pengar, som Rask.
Senast redigerad av kanblikul 2023-08-07 kl. 19:03.
Ombud Sökande Belopp
Lowell Sverige AB Vadstena Sparbank 134 940,79
Lowell Sverige AB Vadstena Sparbank 243 706,50
Visma Financial Solutions AB Sweden Car Transport AB 20 370,00
Modhi Collect Sweden AB Modhi Collect Sweden AB 54 925,90
Svea lnkasso AB Svea Bank AB Tid. Tact Finance AB 7 605,00
Sileo KapitalAB Sileo KapitalAB 21 923,30
lntrum Sverige AB Collector Bank AB 19 735,32
Svenska Europainkasso AB McGreg Kredit AB 6 081,90
Gothia lnkasso Ifa Finance Dac 23 529,56
lntrum Sverige AB Verisure Sverige AB 11 403,13
Lowell Sverige AB Gollector Bank AB 35 162,78
Billecta AB Billecta AB 10 416,00
Gothia lnkasso lfa Finance Dac 13 358,80
Viaconto Sweden AB Viaconto Sweden AB 37 911,86
Gothia lnkasso Untie Lending AB 12 144,20
Alektum Group AB Ferratum Bank P.L.C. 20 611,61
Axactor Sweden AB Resurs Bank AB 236 353,19
Lowell Sverige AB Nordea Finans Sverige AB (Publ) 54 826,52
Gothia lnkasso lfa Finance Dac 33 017,17
Alektum Group AB Qliro AB 22 923,68
Svea lnkasso AB Svea Bank AB 11 544,00
Catalunia CapitalAB Catalunia CapitalAB 10 153,00
Partner lnkasso Sverige AB Partner lnkasso Sverige AB 3 476,17
Svea lnkasso AB Svea Bank AB Federal Express Gorp. Filial Sverige 1 209,00
Gothia lnkasso Northmill Bank AB 79 741,00
Fsi Inkasso Förskottslön Sverige AB 4 460,77
Axactor Sweden AB Entercard Group AB 75 595,26
Gothia lnkasso Ifa Finance Dac 35 669,58
Gothia lnkasso Gf Money Consumer Finance AB 37 582,55
Sergel Kredittjänster AB Sergel Finans AB (övertag Från Telia Finance AB) 30 409,60
Partner lnkasso Sverige AB Partner lnkasso Sverige AB 16 594,62
Alektum Group AB Paynova AB 3 315,81
Gothia lnkasso lfa Finance Dac 8 287,16
Gothia lnkasso lfa Finance Dac 4 072,94
Lowell Sverige AB American Express Europe S.A 30 992,49
Svea lnkasso AB Svea EkonomiAB Federal Express Corp. Filial Sverige 1 195,00
Svea lnkasso AB Svea EkonomiAB Webpay 2 605,00 Totalt 1 377 851,16
EDIT
Glömde tillägga att det inte finns ett bolag i Spanien med Christofer Berg som ägare.
30k lön som svetsate och ytterligare 50k max (oskattade) på youtube och 1,3 miljoner i konsumtionskrediter. Jag kallar det inte att ha goda finanser i alla fall, eller hur Chrippa uttrycker det. Misstänker att skuldberget kommer öka.
Nu såg jag att chrippa har satt sin unge på gymmet golv med både en iPad och 2 kilo godis att sitta o tugga på under en MÅNDAG.. 2,5 år gammal unge och han håller henne sysselsatt med iPad och massa godis han är verkligen världens SÄMSTA farsa.
Olof var som en hund med Jockibois alla företag så jag tror att han vet hur man spårar folk. Jag är bara så objektiv som möjligt. Skulderna är kanske anledningen till att de inte bränner varandra offentligt? win-win och inte lose-lose?
EDIT: Vi kanske ser break-down aka gråt-video snart som Rask? Hoppas att det sker i en bil med lånade pengar, som Rask.
Att gå in och läsa bolagsrapporter från allabolag.se är inte direkt att spåra folk.
Många som ringer efterfrågar bara aktuella skulder hos KF och inte eventuella beslut eller utslag.
Nu såg jag att chrippa har satt sin unge på gymmet golv med både en iPad och 2 kilo godis att sitta o tugga på under en MÅNDAG.. 2,5 år gammal unge och han håller henne sysselsatt med iPad och massa godis han är verkligen världens SÄMSTA farsa.
Jävlar är det skulder alltså? Jag kan inte tyda sånthär. Men då bor han hyresrätt? Trodde han hade bostadsrätt. Är han alltså så jäkla dum att han tagit massa lån. Wow.
Chrille har alltid bott i hyresrätt och alltid privata värdar tror jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Man vet att man har misslyckats som föräldrar när man introducerar en överstimulerade iPad dygnets alla timmar och godis på veckodagar..
Han är ju iaf inte världens bästa farsa som han påstår. Men jag tror på allvar han tycker han är bäst. Det är mycket han inte ser.
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Sånna som dig gillar vi! Glöm inte bort din uppgift nu bara
Haha detta vill jag veta direkt så jag ringer inte en sekund senare till KF än man kan.
Skulle han ha skulder på 1.3 miljoner är alla hans ryggdynkare i denna tråden nere för knock out. Är det fejkat är det riktigt lågt. Jag håller med att det är konstigt att Snorolf inte tagit reda på det då men hans IQ nivå är ju låg. Snacka om att sitta i skiten med 1.3 miljoner till KF om det stämmer. Annan sak om det var lån tiĺ hus. Undra hur Chrille ska snacka bort detta då. Kastat så mycket skit på invandrare och att man ska göra rätt för sig sedan har han inte rent framför egen dörr.
Har man skulder på 1.3 miljoner tror jag inte man har ambitioner att betala tillbaka allt.
Senast redigerad av 400Ben 2023-08-07 kl. 19:34.