2023-08-07, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rand0mdud3
Direkt från Kronofogden, idiot. Kolla länken.

Som sagt, vill jag kan jag göra likadant fejk skit, det är inte speciellt svårt. Ska du fortsätta ljuga?
Citera
2023-08-07, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Som sagt, vill jag kan jag göra likadant fejk skit, det är inte speciellt svårt. Ska du fortsätta ljuga?

Ring och kolla Kronofogden själv om du inte tror mig
Citera
2023-08-07, 18:12
Medlem
Citat:
Ring och kolla Kronofogden själv om du inte tror mig

Så du fortsätter?

Ughhh, OK…. Normalt sätt hade jag inte gjort det men ska bli kul och se dina ursäkter imorgon Tragiskt att ljuga
Citera
2023-08-07, 18:13
Medlem
Citat:
Så du fortsätter?

Ughhh, OK…. Normalt sätt hade jag inte gjort det men ska bli kul och se dina ursäkter imorgon Tragiskt att ljuga

Gör det. Förväntar mig en ursäkt imorgon när du fått äta upp dina ord
Citera
2023-08-07, 18:19
Medlem
Citat:
Gör det. Förväntar mig en ursäkt imorgon när du fått äta upp dina ord

Hade inte sagt något om jag inte vorre helt 100% säker.
Citera
2023-08-07, 18:24
Medlem
Någon som vet om egoisten fått sin dotter? Eller står Julia för 80% av C liv fortfarande?
Citera
2023-08-07, 18:28
Medlem
Citat:
Hade inte sagt något om jag inte vorre helt 100% säker.

Då kommer du få en överraskning. Glöm inte fråga efter avslutade så du får alla utslag också.
Citera
2023-08-07, 18:29
Avslutad
Citat:
Orka ljuga ihop historier… Moget det också?
Fattar verkligen varför det ska vara så himla svårt att vara ärlig för. Och bli sur över sanningen? Vadfan är det för fel?!

Shortking med stor attityd anonymt på Flashback men piper som en liten kattunge i verkliga livet. Passa dig jävligt noga innan du aldrig kan öppna käften igen. Jag syr igen den på en kvart
Citera
2023-08-07, 18:44
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Det är lätt att "leva gott" på lånade pengar..
Förutom ~50ish i skatteskuld + CSN så är det 1,3 miljoner i inkassoskulder än så länge...

https://anonfiles.com/N29ebf7az4/Chrille_Berg_Skulder_pdf?fbclid=IwAR2bSRBPXuOYOljT _zFt_yp2Zhn8OJ45cQShNd9__EujJQE5F66pzw9sMwE

För er som inte orka ladda ner

EDIT
Glömde tillägga att det inte finns ett bolag i Spanien med Christofer Berg som ägare.
30k lön som svetsate och ytterligare 50k max (oskattade) på youtube och 1,3 miljoner i konsumtionskrediter. Jag kallar det inte att ha goda finanser i alla fall, eller hur Chrippa uttrycker det. Misstänker att skuldberget kommer öka.
Fuck!!!! Är det där bara skulder? Nästan 1,4 miljoner uppdelat på typ 40 långivare. Han kommer inte att kunna äga något mer någon gång i hela sitt liv. De där kreditlånen är omöjliga att betala av. Sen kommer väl skatteskulder på det. Han kan inte köpa en lyxbil. Fogden kommer att ta både skräpbilen och skotern. Stackars människa vilken soppa han satt sig i.
Citera
2023-08-07, 18:49
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Då kommer du få en överraskning. Glöm inte fråga efter avslutade så du får alla utslag också.

Det som talar emot är att OlofK skulle upprepa det några gånger om det hade varit sant. Du måste hålla med om att OlofK hade garanterat vetat om det för att berätta till svenska folket om skulderna? OM det är sant så har garanterat Julia varit ena halvan i skulden men håller tyst för att inte förstöra Chrippas enda chans att tjäna in skulderna. Chrippa gör som Rask, All-in.

EDIT: När Rasks skattedeklaration spreds på nätet så flippa han ur, korthuset föll. Han va inte så rik och arbetsvillig som han skrek i sina videos. Om nu Chrippa har de skulderna så kommer hans korthus också att fallera.
Senast redigerad av kanblikul 2023-08-07 kl. 18:56.
Citera
2023-08-07, 18:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Fuck!!!! Är det där bara skulder? Nästan 1,4 miljoner uppdelat på typ 40 långivare. Han kommer inte att kunna äga något mer någon gång i hela sitt liv. De där kreditlånen är omöjliga att betala av. Sen kommer väl skatteskulder på det. Han kan inte köpa en lyxbil. Fogden kommer att ta både skräpbilen och skotern. Stackars människa vilken soppa han satt sig i.

Jävlar är det skulder alltså? Jag kan inte tyda sånthär. Men då bor han hyresrätt? Trodde han hade bostadsrätt. Är han alltså så jäkla dum att han tagit massa lån. Wow.
Citera
2023-08-07, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum

Kom ihåg hur han stod över sin bror Jacke och påpekade att Jacke har dålig tjej, missbruk etc. Som någon översittare, sen kollar man på honom själv, jävla sopa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in