• 1
  • 2
2023-08-07, 14:45
Medlem
bonerkuks avatar
När Ryssland var Sovjet så fick vi lära oss att - Feminism = Sant. Alla raser är lika = Sant. Koldioxid är farligt = Sant. Gay/pedolfili = Bra. Judar = Bra. Kommunism = Bra. OSV... Sen dess har vår ELIT (och deras får) hållit hårt i detta...

När kommunismen "föll" så blir budskapet ett annat från Ryssland. De lögner som kommunismen påtvingat oss var helt plötsligt osanna (i alla fall gradvis).

Nu ska Ryssland rädda oss från Woke. De ska rädda oss från Feminism, från antirasismen. De ska rädda oss från galna "globalister" och "kapitalister" ... för det vet ju alla, enligt storkapitalistiskt tänkande - Bill Gates som den superkapitalist han är - vill utrota vitingar, förstås. Den enda lösningen är den leninistiska - att utrota kapitalismen?! Logiken är CRYSTAL.

Enligt vår gamla husgud Anton Johansson så kommer Ryssland att invadera Sverige tillsammans med Frankrike. När jag hörde detta först så tyckte jag att A.J. var ett skämt. Nu när jag börjar förstå Rysslands långsiktiga plan så är det fullt rimligt. Ett stort antal av "högermänniskorna" i Frankrike köper det ryska narrativet - och de kommer alliera sig med ryssland när tiden är inne.

Därefter invaderas Sverige när de Europeiska lydstaterna ordnat in sig i Rysslands fälla.

Är Ryssland räddaren eller är de bara bedragare? Och hur ska vi bäst bemöta dem när de kommer till Sverige?
Citera
2023-08-07, 14:56
Medlem
Pungpuckels avatar
Den vänster och kommunism som finns i Sverige är inte samma som den gamla sovjetiska, det fanns en utpräglad rasism, och HBTQ betydde Gulag.

Fråga en gammal östare som levde under Sovjet om det verkligen var bögeri och bongotrummor hela dagarna.
Citera
2023-08-07, 15:11
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonerkuk
När Ryssland var Sovjet så fick vi lära oss att - Feminism = Sant. Alla raser är lika = Sant. Koldioxid är farligt = Sant. Gay/pedolfili = Bra. Judar = Bra. Kommunism = Bra. OSV... Sen dess har vår ELIT (och deras får) hållit hårt i detta...

När kommunismen "föll" så blir budskapet ett annat från Ryssland. De lögner som kommunismen påtvingat oss var helt plötsligt osanna (i alla fall gradvis).

Nu ska Ryssland rädda oss från Woke. De ska rädda oss från Feminism, från antirasismen. De ska rädda oss från galna "globalister" och "kapitalister" ... för det vet ju alla, enligt storkapitalistiskt tänkande - Bill Gates som den superkapitalist han är - vill utrota vitingar, förstås. Den enda lösningen är den leninistiska - att utrota kapitalismen?! Logiken är CRYSTAL.

Enligt vår gamla husgud Anton Johansson så kommer Ryssland att invadera Sverige tillsammans med Frankrike. När jag hörde detta först så tyckte jag att A.J. var ett skämt. Nu när jag börjar förstå Rysslands långsiktiga plan så är det fullt rimligt. Ett stort antal av "högermänniskorna" i Frankrike köper det ryska narrativet - och de kommer alliera sig med ryssland när tiden är inne.

Därefter invaderas Sverige när de Europeiska lydstaterna ordnat in sig i Rysslands fälla.

Är Ryssland räddaren eller är de bara bedragare? Och hur ska vi bäst bemöta dem när de kommer till Sverige?

Blir du glad eller ledsen då Ryssland invaderar Sverige?
Citera
2023-08-07, 15:14
Medlem
Tintinikongos avatar
Om fascisten i Kreml vågar sig på Nato så är det slut på dvärgen.
Citera
2023-08-07, 15:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tintinikongo
Om fascisten i Kreml vågar sig på Nato så är det slut på dvärgen.

Av alla människor i hela världen så är det nog minst slut med ”fascisten i Kreml” vid ett sådant scenario, då han lär sitta i en bunker i Uralbergen.
Citera
2023-08-07, 17:35
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonerkuk

Vad jag minns ifrån Anton Johanssons profetior så varnade han för ett krig som skulle utbryta 1953.
Citera
2023-08-08, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Av alla människor i hela världen så är det nog minst slut med ”fascisten i Kreml” vid ett sådant scenario, då han lär sitta i en bunker i Uralbergen.

Sovjetiska kärnvapenindustrin låg i Ural, och svåra kärnkraftsolyckor har skett där. Rysslands plutoniumlager finns där. Inget bra område för en skyddsbunker.
Citera
2023-08-08, 07:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RepublikenTaiwan
Sovjetiska kärnvapenindustrin låg i Ural, och svåra kärnkraftsolyckor har skett där. Rysslands plutoniumlager finns där. Inget bra område för en skyddsbunker.

Vilken tur då att bergskedjan är ungefär lika stor (lång) som Sverige.
Citera
2023-08-08, 07:29
Medlem
Citat:
Vilken tur då att bergskedjan är ungefär lika stor (lång) som Sverige.

Menar du att Putler skulle bygga sin bunker vid Norra ishavet?
Citera
2023-08-08, 07:38
Avstängd
Citat:
Menar du att Putler skulle bygga sin bunker vid Norra ishavet?

Jag vet inte var han har det, jag har bara hört att det finns flera bunkrar i Uralbergen.
Citera
2023-08-08, 07:42
Medlem
Citat:
Jag vet inte var han har det, jag har bara hört att det finns flera bunkrar i Uralbergen.

Här har vi en kandidat, i Altai i Sibirien.

https://www.google.com/amp/s/www.dai...clear-war.html
Citera
2023-08-08, 07:52
Avstängd
Citat:
Här har vi en kandidat, i Altai i Sibirien.

https://www.google.com/amp/s/www.dai...clear-war.html

Ja det låter ännu bättre. Poängen var att Putin troligtvis är en av de som klarar ett kärnvapenkrig bäst i hela världen.

Undrar om Uffe har någon schysst bunker?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in