2023-08-06, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Vet inte riktigt men det känns som att Linnea är lite väl taggad på kameran och att ta plats i videon för att man inte ska misstänka att det ligger ett syfte att flyga med där. Men samtidigt är det också väldigt osmakligt gjort med tanke på hur infekterad nu den här situationen är bland tittarna så tror inte det faktiskt gynnar henne som hon kanske hoppas.

Och återigen blev videon utdragen till precis över 10min fast den här gången med utfyllnadsklipp och inte bara svart skärm 😅🤣
https://anonfiles.com/yaQ3S16bzc/Screenshot_20230806_210111_Instagram_jpg
https://anonfiles.com/z1Q4Sf68z8/Screenshot_20230806_210006_Instagram_jpg
https://anonfiles.com/06QaS068zb/Screenshot_20230806_210011_Instagram_jpg

Otroligt grisigt är det, riktigt fult gjort.
Här är bilder från Chrippas instastory...svar på tal, med ett tag in i r*ven på flickan...
Citera
2023-08-06, 21:17
Medlem
Citat:
Vet inte riktigt men det känns som att Linnea är lite väl taggad på kameran och att ta plats i videon för att man inte ska misstänka att det ligger ett syfte att flyga med där. Men samtidigt är det också väldigt osmakligt gjort med tanke på hur infekterad nu den här situationen är bland tittarna så tror inte det faktiskt gynnar henne som hon kanske hoppas.

Och återigen blev videon utdragen till precis över 10min fast den här gången med utfyllnadsklipp och inte bara svart skärm 😅🤣

Jag säger ju att hon är endast mediakåt! Hon vill åt the fame! Tänk när Chrippa fått klamydia och en och annan sjukdom, plus att han blir dumpad! Usch, jag tycker hon är skräp!
Jag tycker inte om det Chrippa gjort heller, men hon är verkligen skräp! LOW LIFE!
Chrippa sa att denna tjejen var driven och framgångsrik. Undrar om hennes chefer vet att hon drar ladd på festivaler?
Citera
2023-08-06, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Avundsjuk på honom? Grabben mäter 1.70 från strumplästen, han kan ju fan gå raklång under ett soffbord. Fett och träning kan man styra över själv, men längden blir svårt.
Många brudar vill ha en lång ståtlig mörkhårig inte en ljushårig dvärg med en panna lika stor som Värmland.
Sen är hans personlighet så jävla tröttsam och han tänker först och främst på sig själv. Han har gjort bort sig och det kommer han inse om ett tag!

Hehe, har ingen aning om chrippas längd. Är han bara 1.70? hmmmm

Ingen vettig svensk kvinna/tjej vill ha en blattelitos elle negros. Det slutar alltid mycket illa.
Dom har vidrig kvinnosyn tyvärr.

Chrippa ser 10x bättre ut än varenda flykting.

Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Sjukligt aktivt tråd.
Hur länge tror ni förhållandet håller innan det spricker och chrippa står där med hakan tungt mot marken och inser att han blev lurad.

Kollade lite på Julias insta live. Jäklar vad hon livear. Hon har tydligen inte träffat någon..verkar som hon låtsas så som hon talade. Hur länge har hon egentligen gått på Usk-linjen? Finns massor av jobb som vårdbiträde och något extremt just under sommaren men endå sitter hon bara hemma så jag börjar se dedär med noll ambitioner och lathet.. för att jobba ihop sina egna pengar får man snällt stå o torka röv på närmsta äldreboende..så är det bara när man varken har talang eller utbildning. Har svårt att se henne ens jobba på Coop.

Kamma till sig o skaffa sig ett jobb. Hon sa att hon drömmer om att bo i hus i marbella då får hon leta efter en daddy som kan betala.

Om hon ska ha en daddy får hon köra fitness först 2år och bli tight.
Men kan hålla med om att det är sjukt att hon inte skaffar jobb.
Hon kan få jobb idag, enorm brist på vårdare, specielt inom äldreboendet.
Har hon inte skaffat jobb nu inom 3månader så vet man att hon är 100% en lat WT.

Vi låter tiden gå nu lite innan vi dömmer henne helt. Nu är ju daddy Chrippa inte kvar
med öppen plånbok. Så hoppas hon gör rätt och börjar arbeta nu. Och ta hand om sin hälsa med.

Om 3månader vet vi

Citat:
Ursprungligen postat av Livetispanien
Lätt road?

Följer man Chrippa så är man lätt road.
Tycker han är patetisk som har hängt ut Pontus Rasmusson på Yotube för att han säljer kläder med foto på sig själv men nu gör han det själv.
Så strutarna passar väldigt bra för han 🥳🥳

Ja jee mmmhh, men Pontus körde riktigt fula business, med dolda avgifter och skit.
Lurendrejeri som vanligt. Och som grädde i moset betalade han 0 kr skatt.
Samma sak med föräldrar som hade sjukpenning och stöd, fast dom var fullt kapabla arbeta och
härja i Pontus barnsliga videos.

Det är helt annan nivå på Pontus och Chrippa. Han riktade till Barn.
Chrippa säljer dyrt som endast vuxna med bra ekonomi kan köpa. Inga dolda fejk grejjer heller.
Pontus har gjort så sjuka saker. Sjukast var nog telefongrejjer som gjorde att massor med föräldrar
till barn fick mångtusenlappar i räkning. Och han sket i dom. Största scammern, och mot barn.
Oförlåtligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Hon har nog inte varit ärlig mot Julia i detta läge, hon visste nog sedan länge att hon ville ha Julias kille. Att man fortsätter och ragga på en upptagen kille/tjej förstår jag inte. Chrippa är ju inte heller oskyldig i detta, utan dom två ihop har gått bakom ryggen och startat något utan Julias vetskap. ÄCKLIGT

Ja jag håller lite med där.
Linnea har kört 100% lite fult måste man erkänna.
Chrippa är jag inte helt 100a på dock. Han kanske ville träffas som polare bara när chansen
dök upp. Sen råkade han bli lite kär, vilket kanske inte var alls meningen ifrån Chrippa.
Det här kommer man aldrig få veta 100%. Förhållandet var på väg bli slut tror jag med.
Dom hade kommit överens redan utomlands att förhållandet inte fungerar mellan Chrippa och Julia
sa Chrippa faktiskt.
Kan även varit därför han träffade Linnea. Han kanske är en man som inte kan vara ensam/singel.

Endast Chrippa vet själv varför han träffade Linnea. Det kan ha varit endast som vänner ifrån Chrippas
sida, men att Linnea haft andra avsikter det tror jag. Hon har nog velat ha Chrippa länge.
Men det vet man inte heller helt 100%.
Linnea ljög om sin ålder gjorde hon. Kanske har hon lite daddy issues.

Nu är det som de är i varjefall.
Senast redigerad av booosss 2023-08-06 kl. 21:24.
Citera
2023-08-06, 21:22
Medlem
No homo men fan vad Luggen är underbar.
Citera
2023-08-06, 21:25
Avslutad
Citat:

Exaaaakt hon är FÖR taggad inför kameran och den ena feta blondinen klistrar sig framför kameran i bakgrunden. Linnea har fått hybris för att små pojkar har kallat det för uppgrade men dom tänker bara på kroppen från fet till normal/små mullig det är ju inte direkt snygga äldre killar som har kommenterat uppgradera utan bara 12 åringar vilket måste vara majoritet av chrippas följar skala. Hon är verkligen ett bottenskrap till brud. Chrippa ska allt få se att han blivit så jävla lurad. Hur är en telefonförsäljare som nappat på erbjudandet om att sitta på telefon och sälja skit i en piss lgh i marbella ett kap eller en driven person? Seriöst en telefonförsäljare..hahah

Bettar en stor summa att detta förhållande blir väldigt väldigt kort.

Julia har aldrig varit intresserad av kändisskap eller youtube.. chrippa hade ett perfekt fruntimmer som älskade honom för den han är. Chrippa hade sin ”Jonna” men sumpade det.
Citera
2023-08-06, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
No homo men fan vad Luggen är underbar.

Ja han är riktigt skön lirare. Hahaha. Hoppas Chrippa har honom med på fler videos.
Han blev så nöjd över maten, och milkshaken. Stor njöt där.
Inga mer blåbyxor. Helt rätt.
Önskar honom och Chrippa all lycka, och tjocka plånböcker.
Citera
2023-08-06, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Ja han är riktigt skön lirare. Hahaha. Hoppas Chrippa har honom med på fler videos.
Han blev så nöjd över maten, och milkshaken. Stor njöt där.
Inga mer blåbyxor. Helt rätt.
Önskar honom och Chrippa all lycka, och tjocka plånböcker.

Jo han är väldigt söt men vart får han sitt levebröd ifrån? Tycker han är mystisk.. han kletade inte på någon brud på big slap och vart är dendär omtalande cazzandra?
Citera
2023-08-06, 21:42
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://anonfiles.com/z1Q4Sf68z8/Screenshot_20230806_210006_Instagram_jpg
https://anonfiles.com/06QaS068zb/Screenshot_20230806_210011_Instagram_jpg

Otroligt grisigt är det, riktigt fult gjort.
Här är bilder från Chrippas instastory...svar på tal, med ett tag in i r*ven på flickan...
Varför är Chrippa orange på alla bilder? Badar han i morotsjos?
Texterna till bilderna är sååå pubertala.
Med Emil, förlåt Luggen, typ ”Bröder Glöder, från start alltid rygg mot rygg” som en jävla 14 årig strulkille på ett hvb. Och med Linnea” Min älskling, din och min kärlek är evig och finare än vad någon någonsin upplevt” som en jävla pubertal fjortis brud som blivet kär för första gången.

Världen är emot mig! De flesta upplever en sådan period i tidiga tonåren, men de flesta inser att det inte stämmer och att man får av världen vad man förtjänar. De flesta vet oxå att kärlek är inget som kommer direkt. Förälskelse visst, men det tar tid att veta om man älskar någon.

Jag tänker att Chrille helt har tappat sin rakhet, ärlighet och sin glädje. Inget Whats poping eller Hey ho. Inga glada öppningar med sång. Utan konfrontativt, världen hatar mig och jag ska visa dom.

Han tappar oxå poäng när det visar sig att han inte är någon att lita på, någon som inte står för sitt ord. Inte ens mot sin dotter.

I förra veckan skrev han att
Lilla C, vi kommer alltid att ha hatare mot oss. Men pappa finns alltid vid din sida.

För det första vem hatar Barnet? Och för det andra, tror han att vara vid ett barns sida är att vinka på FaceTime ibland?
Citera
2023-08-06, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Jo han är väldigt söt men vart får han sitt levebröd ifrån? Tycker han är mystisk.. han kletade inte på någon brud på big slap och vart är dendär omtalande cazzandra?

Cazzandra?
Nu har jag missat något säkert. Vem är det? Och vad har den för anknytning till Chrippa?

Chrippa tjänar bra även på Memmo. Han gör flera om dagen.
Hans kanal.
Merch.
Jag tror han får lite livvaktspengar även av Jokkiboi. Chrippa backar upp han direkt. Möter även folk
som Golof ireal. Han fixade så Jokki fick lugn och ro äntligen ifrån Golof. Det kanske Jokki belönade
Chrippa lite extra med.
Han kanske strippar till tanter på någon onlyfans anonynomt med. LOL.
Ingen vet allt.
Citera
2023-08-06, 21:56
Bannlyst
Linnea har perfekt kropp. Lite lätt mullig, helt perfekt.

Lite att ta i, men inte ohälsosamt. Det här är perfekt.
Hoppas förhållandet håller nu mellan Linnea och Chrippa.
Citera
2023-08-06, 22:00
Avslutad
Mängden av avundsjuka sexlösa medelåldersmän i denna tråd är något helt otroligt.

Blir helt paff av att man som människa orkar lägga sån negativ energi på en livlig 35 åring som helt enkelt lever sitt liv tillfullo. Ingen normalt funtad person lägger så mycket energi på en främling. Men men.. förmodligen så är det en del människor här inne som har väldigt ordinära tråkiga svenssonliv, så det är ju inte konstigt att en avundsjuka bildas hos många när man ser Chrippa having the time of his life.
Citera
2023-08-06, 22:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Någon som vet vad Luggen heter?

https://www.facebook.com/emil.johansson.520125
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto