Fast alla influensers gör så. Alltid skumpa och dryck på bild och videos nästan.
Det är bra att Chrippa har kul nu. Han kan ju lugna ner sen när han fyller 40.
Du frågade om jag saknade något som Chrippa har även.
Ja jag saknade nog resor igen. Reste mycket förut.
Annars är jag nöjd med bilarna, huset, stugan och mitt familje/privatliv.
Fester? För mig blir det nej tyvärr. Vill ha lugnare miljö så man kan prata och höra vad som sägs.
Slippa få hesröst dagen efter

Är ju äldre än Chrippa 39år.
Oavsett har jag aldrig gillat festa. Har bilar som stort intresse och det blir därför ingen alkohol nästan.
Vill inte vara kändis heller, eller ha egen kanal nej. Jag behöver lugnet och privatliv.
Min sambo är som jag. Hon är lugn och mogen. Vi har en son på 10bast med.
Det är väl resorna då. Tänkte lite på Chrippas ord han sagt i tidigare video.
Att man lever bara en gång, man ska njuta och skapa minnen.
Så det fick mig att faktiskt boka resa för min familj igår och inte bara en, utan två

Hehe
Blir åka lite senare i höst till värmen, och sen även igen vid mellandagarna efter jul.
Är faktiskt Chrippa som fick mig att vakna upp lite, och därför bokade jag resorna.
Det blir fantastiskt och underbart för min familj. Dom blev så glada. Jag tänkte avslöja senare
men kunde inte hålla mig mer än par timmar efter båda resorna var bokade. Haha.
Du själv då? Vad saknar du?
Chrippa är kul, som rör sig mycket nu. Kul se lite party, för mig räcker det få se lite när han festar.
Blir glad av det. Som jag sa är jag själv lugnare. Skulle inte palla när tusentals är i samma ställe
härjar, hoppar, dansar och skriker LOL.
Chrippa borde åkt till något annat land, något nytt och inte Spanien igen.
Men han måste såklart välja något safe han varit till ofta innan med tanke på Chloe ska med.
Så man förstår ju. Jag hade inte heller vågat resa till en helt ny destination med så litet barn själv.
Hoppas han bokat eller ska boka en resa till något helt nytt ställe även för bara honom och Linnea nu
strax. Skulle bli kul content se dom två tillsammans i något nytt land. Kul för dom att upptäcka nytt
med kan jag tänka mig. En romantisk resa typ.