2023-08-07, 11:33
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hur omogen är inte du?
Du gissar garanterat fel på oss alla.
Bara för att man har en kritisk åsikt och inte höjer denna omogna tonåring till skyarna så går du till personlig attack? Vad normalt.

Jag kan få sex hur många gånger om dagen jag vill mr. Att åka på knark och fest resor är verkligen inte min grej och kommer aldrig vara, kommer aldrig någonsin ta knark och att supa sig red full är inte en rolig aktivitet. Har du svårt att fatta att alla är olika och såklart har olika syn på vad man tycker är kul?
Om jag ska gissa på en gemensam nämnare bland oss tyckare. Skulle jag säga att vi alla är människor som gillar att diskutera och argumentera. Och det ska jag erkänna, att även om jag är nöjd med mitt liv, så har jag inte så många som vill göra just det i min omgivning. Och då är Flashback en utmärkt lekplats för att få utlopp för det behovet.

Jag har heller inte kvar behovet av att diskutera de stora frågorna, meningen med livet, är människan i grunden god eller ond, vad krävs för att en anarkistisk stat skulle funka eller vad finns efter döden. Jag har hittat mina svar på de frågorna. Nu vill jag bara diskutera skitfrågor, som Ebba Busch, Chrippa eller Margaux.
Citera
2023-08-07, 11:33
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Naja,, sålänge vi bara får höra/se Chrippas sida av myntet så blir allt vi skriver bara spekulationer.
Vi vet ingenting.
Citera
2023-08-07, 11:47
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Lek med denna tanke..
Han kanske suttit och flirtat med denna tjej i x antal år.
Om det är någon som känner Chrippa bäst så är det Julia. Hon om någon har med 100% säkerhet märkt av detta.
Vetat om vad han gör men inget sagt. Han har nog skött det på så sätt att inga bevis finns och bara nekat och ljugit. Vilket i sin tur skapar osäkerhet och misstänksamhet hos Julia. Dvs.. ett dåligt mående. Då blir det lätt som så att man ist tröstar sig med tex mat och cigg. Hade hon mått bra hade det varit lättare att sköta kost och ev sluta röka. Så han är/blir delvis delaktig i detta.
Vet inte? Spekulerar bara.

Eller så är han som en del skrivit här
En feeder.
Jag får oxå en känsla av att Chrippa är ganska dominant i ett förhållande. Chrippa ville bo utomlands, hur höga är oddsen att han följt med hem till Mjölby om Julia fått ett vanligt jobb som vårdbiträde. Hur stora är oddsen att han ställt upp på att vara uppbunden till ansvaret för C när Julia i så fall arbetade kvällar och helger?

Om Julia skulle jobbat när hon var i en relation med Chrippa skulle det krävt att hon hade ett jobb hon kunde utföra var hon än var. Och det är inte lätt att få. I synnerhet inte om man har så lite arbetslivserfarenhet som hon har.

Det känns inte heller som att Chrippa är typen som lyfter upp sin partner. Han har länge sagt att Julia är lat, att hon inte bidrar till försörjningen etc etc i sina klipp. Om han säger det offentligt, kan man fantisera om vad han säger när de är själva. Och även om han hävdar att han skojar. Så ligger det ofta väldigt mycket allvar i det man skojar om.

Sen om han gillar att se sin partner äta chipsen han inte unnar sig själv har jag ingen aning om.
Citera
2023-08-07, 11:52
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Man undrar varför Julia är så diplomatisk mot Christofer i sina lives. Mina erfarenheter av tjejer som blir dumpade är att de går all in på att svartmåla och ärekränka killen. Kanske har Christofer någon hållhake på Julia?
Jag skulle tro att det är för hon vill behålla lite stolthet. Hon kanske gråter och svär över Chrille med sina vänner. Men offentligt vill hon hålla huvudet högt. Hon kanske oxå tänker att dottern en dag kommer att kunna läsa och se vad hennes föräldrar sa om varandra.
Citera
2023-08-07, 12:15
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Lek med denna tanke..
Han kanske suttit och flirtat med denna tjej i x antal år.
Om det är någon som känner Chrippa bäst så är det Julia. Hon om någon har med 100% säkerhet märkt av detta.
Vetat om vad han gör men inget sagt. Han har nog skött det på så sätt att inga bevis finns och bara nekat och ljugit. Vilket i sin tur skapar osäkerhet och misstänksamhet hos Julia. Dvs.. ett dåligt mående. Då blir det lätt som så att man ist tröstar sig med tex mat och cigg. Hade hon mått bra hade det varit lättare att sköta kost och ev sluta röka. Så han är/blir delvis delaktig i detta.
Vet inte? Spekulerar bara.

Eller så är han som en del skrivit här
En feeder.

Har hon någonsin visat några tecken på att vilja sluta röka? Svaga spekulationer.
Citera
2023-08-07, 12:22
Medlem
jesussugers avatar
Dom va roliga att kika på när han körde med sin brosa jacke. Sen crille gjorde en egen kanal har jag inte sett nått av det han gör
Citera
2023-08-07, 12:30
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Fast alla influensers gör så. Alltid skumpa och dryck på bild och videos nästan.

Det är bra att Chrippa har kul nu. Han kan ju lugna ner sen när han fyller 40.

Du frågade om jag saknade något som Chrippa har även.

Ja jag saknade nog resor igen. Reste mycket förut.
Annars är jag nöjd med bilarna, huset, stugan och mitt familje/privatliv.
Fester? För mig blir det nej tyvärr. Vill ha lugnare miljö så man kan prata och höra vad som sägs.
Slippa få hesröst dagen efter Är ju äldre än Chrippa 39år.
Oavsett har jag aldrig gillat festa. Har bilar som stort intresse och det blir därför ingen alkohol nästan.
Vill inte vara kändis heller, eller ha egen kanal nej. Jag behöver lugnet och privatliv.
Min sambo är som jag. Hon är lugn och mogen. Vi har en son på 10bast med.

Det är väl resorna då. Tänkte lite på Chrippas ord han sagt i tidigare video.
Att man lever bara en gång, man ska njuta och skapa minnen.
Så det fick mig att faktiskt boka resa för min familj igår och inte bara en, utan två Hehe
Blir åka lite senare i höst till värmen, och sen även igen vid mellandagarna efter jul.
Är faktiskt Chrippa som fick mig att vakna upp lite, och därför bokade jag resorna.
Det blir fantastiskt och underbart för min familj. Dom blev så glada. Jag tänkte avslöja senare
men kunde inte hålla mig mer än par timmar efter båda resorna var bokade. Haha.

Du själv då? Vad saknar du?

Chrippa är kul, som rör sig mycket nu. Kul se lite party, för mig räcker det få se lite när han festar.
Blir glad av det. Som jag sa är jag själv lugnare. Skulle inte palla när tusentals är i samma ställe
härjar, hoppar, dansar och skriker LOL.

Chrippa borde åkt till något annat land, något nytt och inte Spanien igen.
Men han måste såklart välja något safe han varit till ofta innan med tanke på Chloe ska med.
Så man förstår ju. Jag hade inte heller vågat resa till en helt ny destination med så litet barn själv.
Hoppas han bokat eller ska boka en resa till något helt nytt ställe även för bara honom och Linnea nu
strax. Skulle bli kul content se dom två tillsammans i något nytt land. Kul för dom att upptäcka nytt
med kan jag tänka mig. En romantisk resa typ.

Härligt att du blev inspirerad av Chrippa, är också sugen på en resa nu efter att ha läst dina ord! Hoppas ni får fantastiska resor
Citera
2023-08-07, 12:56
Medlem
Citat:
Julia må vara "mognare" än Christofer men samtidigt ser han bra ut, har en gudalik kropp, är rolig som fan, tjänar bra (antar jag) och han har tagit henne från Karlskoga ut i världen på resor. Blir svårt att hitta någon ny i Karlskoga som matchar.

Han är inte snygg för fem öre. Har du sett hans läppar och panna? Han har konstant tryckt ner henne i sina videos! Så jo jag tror det finns ganska mycket bättre därute som inte heller ligger inne med en micropenis!
Citera
2023-08-07, 13:03
Medlem
Chrippa har garanterat gått bakom ryggen på Julia. Vem accepterar ens en random människa på snap och börjar inleda konversationer? Han har haft en planB hela tiden!

Nu är han och gubbarna på festival, barnet kommer aldrig komma i förstahand. Tror Chrippa ärvt mycket gener från sin mamma.
Citera
2023-08-07, 13:17
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Sådär skulle bara en person som aldrig få ligga uttrycka sig

Så om man skriker "DU DÅ!", håller för öronen och springer iväg. Är man en knullgud som vinner alla dueller då?

Jag tror(inte illa menat) att du är den yngre generationen. Chrippa har nu två olika generationers följare, den gamla gillar inte den nya Chrippa. Jag som den äldre VET att korta personer kan ha storkomplex för det och därför börjar gymma för att kompensera för det. Att Chrippa kan umgås med en så mycket yngre visar att han inte haft ett stort utbud i livet när det kommer till tjejer ELLER så är han efter i huvudet. Jag får också unga tjejer och ja, man kan känna sig som 20 år men om man pratar mer invecklat så märker man att det är en avtändande skillnad. Alla tycker olika men jag känner ingen i min ålder(Chrippas ålder) som vill ha tjejer under 25, alla är över det stadiet.

https://www.youtube.com/watch?v=0hCX2Z0U66U
Det Chrippa går genom är inget nytt fenomen, låten är inte skriven till honom personligen, "Magnus Uggla - Fula Gubbar"
Citera
2023-08-07, 13:18
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Man undrar varför Julia är så diplomatisk mot Christofer i sina lives. Mina erfarenheter av tjejer som blir dumpade är att de går all in på att svartmåla och ärekränka killen. Kanske har Christofer någon hållhake på Julia?

Förmodligen för att hon är en fult fungerade och normal människa som inte anser att man tar sånt här offentligt, speciellt när man har barn ihop.
Citera
2023-08-07, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Förmodligen för att hon är en fult fungerade och normal människa som inte anser att man tar sånt här offentligt, speciellt när man har barn ihop.

Nej, det måste vara något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in