2023-04-19, 14:30
Medlem
Det känns som att Spotify's servrar går ner minst en gång i veckan numera för uppspelning, åtminstone via Connect, som just nu ligger nere än en gång för nog fjärde gången senaste månaden om jag minns rätt. Börjar bli tröttsamt.

https://downdetector.se/problem-storningar/spotify/

Citat:
Ursprungligen postat av stjo57
När jag lyssnar på en låtlista så kommer där ofta låtar som jag INTE har lagt in, det verkar som om Spotify lägger till låtar själv och det vill jag inte.

Jag vet att det under Inställningar finns en post som heter "Automatisk uppspelning" och under den rubriken står det "Njut av att lyssna utan avbrott. När ljudet tar slut spelar vi upp något liknande för dig".
De låtar som läggs till kommer då inte vid låtlistans slut utan de kommer lite då och då. Jag använder dessutom alltid Shuffle och listan är lång så den tar aldrig slut. Dessutom så är funktionen AVSTÄNGD. Ändå så läggs låtar till. Går det att få bort detta...?
Jag använder bara Spotify på dator och använder då Windowsappen.
Det låter som att Enhance-funktionen är påslagen, den lägger in kommersiell skit från skivbolagens gunstlingar bland ens egna listor. Vet inte om den finns i Desktop på nyaste versionerna, jag kör en äldre med gamla UI't. Däremot går den att slå på/av i för en spellista i Mobile. Jag tror funktion är individuell för varje spellista och jag tror den som default är Av men det kan ha ändrats.

Sen finns det för övrigt två olika Windows-appar, Desktop och Store, om det kan skilja mellan dom också. Sist jag försökte så gick det inte att ha båda installerade samtidigt, vilket är synd, för annars skulle man kunna kört två olika konton på en Windows-användare.
Citera
2023-04-30, 10:45
Medlem
Någon som jobbar på Spotify här?
Varför kan jag inte queue:a låtar ifrån mina recent search results (på Android)? Går inte long-pressa för att få fram menyn heller. Det enda man kan göra från recent search results är att ta bort sökresultatet. Lägg in det valet i menyn istället.
Jag måste söka upp låten igen för att kunna få fram menyn när jag long-pressar.

Åtgärda genast. Förstår inte hur det kan ha varit så här så länge.
Citera
2023-05-01, 20:48
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag har ett problem med min iPhone-app, och har haft i ett par dagar. Kanske ni också har samma problem.
När jag söker efter en artist/låt i min egen spellista, kan jag inte trycka på den längre för att starta sången. Istället måste jag scrolla ned i listan för att starta den.
Någon annan som har samma problem? Vad kan man göra för att fixa detta?
Citera
2023-05-02, 21:37
Medlem
Obekvamstamnings avatar
Varför kör Spotify forfarande med covid banners på nya podcasts?

Verkar lite kommunistiskt att forfarande köra med sånt när alla andra plattformer droppat det.
Citera
2023-05-31, 18:40
Medlem
zlikyrs avatar
Finns AI DJ tillgängligt för oss än?
Citera
2023-06-05, 22:17
Medlem
Ramsviks avatar
Hur hindrar jag appen från att automatiskt starta på PC och Android? Ja, jag har bockat av autostarten bland appens settings men det hjälper inte.
Citera
2023-06-16, 12:46
Medlem
CyberIngmars avatar
Spotify har lagt till något som kallas för 'ät spellista" i redigering. Vad innebär det? Inget händer när jag testar.
Citera
2023-07-25, 01:41
Medlem
pyro860s avatar
Nu har dom höjt premiumpriset till 119kr/månad
Citera
2023-07-25, 15:34
Medlem
Atamons avatar
Runt 3 miljarder kronor i förlust andra kvartalet 2023.
Vad är det med alla dessa techbolag och deras eviga fokus på tillväxt, tillväxt och tillväxt.

Hur många miljarder kronor ligger de back sedan start nu? 100 miljarder?

Entreprenörerna som startar dessa bolag hyllas som superstjärnor när de i själva verket är helt värdelösa på det mest fundamentala vid företagande: Att tjäna pengar!
Citera
2023-08-01, 15:32
Medlem
Moramannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumahunter
Det låter som att Enhance-funktionen är påslagen, den lägger in kommersiell skit från skivbolagens gunstlingar bland ens egna listor. Vet inte om den finns i Desktop på nyaste versionerna, jag kör en äldre med gamla UI't. Däremot går den att slå på/av i för en spellista i Mobile. Jag tror funktion är individuell för varje spellista och jag tror den som default är Av men det kan ha ändrats.

Sen finns det för övrigt två olika Windows-appar, Desktop och Store, om det kan skilja mellan dom också. Sist jag försökte så gick det inte att ha båda installerade samtidigt, vilket är synd, för annars skulle man kunna kört två olika konton på en Windows-användare.
Har på sistone märkt något liknande när jag lyssnar på poddar. Plötsligt får jag "rekommenderade avsnitt" som spelas upp automatiskt, trots att de inte motsvarar mina intressen. Är det samma funktion eller något som går att stänga av?
Citera
2023-08-06, 21:43
Medlem
Nintendokids avatar
Bara jag som stör mig på att de tog bort hjärtat och ersatte det med +?
Citera
2023-08-09, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Finns AI DJ tillgängligt för oss än?

Nu skall AI Dj finnas i Sverige. Men själv vet jag inte var man hittar den ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in