Det känns som att Spotify's servrar går ner minst en gång i veckan numera för uppspelning, åtminstone via Connect, som just nu ligger nere än en gång för nog fjärde gången senaste månaden om jag minns rätt. Börjar bli tröttsamt.
https://downdetector.se/problem-storningar/spotify/
Sen finns det för övrigt två olika Windows-appar, Desktop och Store, om det kan skilja mellan dom också. Sist jag försökte så gick det inte att ha båda installerade samtidigt, vilket är synd, för annars skulle man kunna kört två olika konton på en Windows-användare.
https://downdetector.se/problem-storningar/spotify/
Citat:
Det låter som att Enhance-funktionen är påslagen, den lägger in kommersiell skit från skivbolagens gunstlingar bland ens egna listor. Vet inte om den finns i Desktop på nyaste versionerna, jag kör en äldre med gamla UI't. Däremot går den att slå på/av i för en spellista i Mobile. Jag tror funktion är individuell för varje spellista och jag tror den som default är Av men det kan ha ändrats.När jag lyssnar på en låtlista så kommer där ofta låtar som jag INTE har lagt in, det verkar som om Spotify lägger till låtar själv och det vill jag inte.
Jag vet att det under Inställningar finns en post som heter "Automatisk uppspelning" och under den rubriken står det "Njut av att lyssna utan avbrott. När ljudet tar slut spelar vi upp något liknande för dig".
De låtar som läggs till kommer då inte vid låtlistans slut utan de kommer lite då och då. Jag använder dessutom alltid Shuffle och listan är lång så den tar aldrig slut. Dessutom så är funktionen AVSTÄNGD. Ändå så läggs låtar till. Går det att få bort detta...?
Jag använder bara Spotify på dator och använder då Windowsappen.
Jag vet att det under Inställningar finns en post som heter "Automatisk uppspelning" och under den rubriken står det "Njut av att lyssna utan avbrott. När ljudet tar slut spelar vi upp något liknande för dig".
De låtar som läggs till kommer då inte vid låtlistans slut utan de kommer lite då och då. Jag använder dessutom alltid Shuffle och listan är lång så den tar aldrig slut. Dessutom så är funktionen AVSTÄNGD. Ändå så läggs låtar till. Går det att få bort detta...?
Jag använder bara Spotify på dator och använder då Windowsappen.
Sen finns det för övrigt två olika Windows-appar, Desktop och Store, om det kan skilja mellan dom också. Sist jag försökte så gick det inte att ha båda installerade samtidigt, vilket är synd, för annars skulle man kunna kört två olika konton på en Windows-användare.