Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-03, 15:13
  #12457
Medlem
Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Går det i mobilappen (android) att slumpa låtar från olika album som ligger i en mapp? I desktopversionen på datorn funkar det hur bra som helst men i mobilen hittar jag inte hur man ska göra.

Edit: Nej, de tog bort denna möjlighet tidigare i år. Idiotiskt och det är många som klagat på detta tydligen. Enda alternativet är att installera senaste versionen där detta fungerade och sen aldrig uppdatera appen såvida man inte orkar göra en enda lång spellista av alla album i mappen.

Laddade ner v7.7.0.1179 och installerade med App Cloner så jag kan ha både den och den senaste versionen.
Citera
2017-12-05, 17:43
  #12458
Medlem
Hur gör man med wrapped2017? Kommer upp felmeddelande när jag försöker.
Citera
2017-12-09, 10:31
  #12459
Medlem
ariananicole99s avatar
hur gör man för att byta så man får premium till sitt nya konto? jag har 1 konto med premium men har gjort ett nytt, går det typ att flytta ''premiumet'' till det nya kontot på något sätt?
Citera
2017-12-10, 13:33
  #12460
Medlem
Är det nån här som har haft problem med spotify connect den sista tiden? Har en pioneer SC-LX801 hemmabioförstärkare och fram till för ett par veckor sen så har spotify connect fungerat klockrent men nu hittar inte spotify förstärkaren på wifinätet längre.
Har pratat med förhandlaren där jag köpte förstärkaren och pioneer support men verkar inte vara nån som kan hjälpa mig..
Hoppas de finns nån här som har några förslag på en lösning
Citera
2017-12-17, 13:23
  #12461
Medlem
Reggaemans avatar
Jag laddade ner Spotify via deras hemsida.

Nu vill jag avinstallera Spotify men när jag går in på "Avinstallera eller ändra ett program" så får jag bara upp meddelandet "Spotify har slutat att fungera" dvs det går inte att avinstallera det på traditionellt vis

Söker jag på datorn så hittar den ingen mapp med Spotify överhuvudtaget dvs det finns inte ens någon Spotify Uninstall ikon...hur fan är detta möjligt?

Hur avinstallerar jag skiten??
Det startar varje gång jag startar datorn så det borde ju ligga någonstans och inte kan jag välja bort att det ska starta vid datorns uppstart heller, jävligt irriterande
Citera
2017-12-18, 01:47
  #12462
Medlem
Q1986s avatar
Nät tror ni att vi kan få Spotify HiFi?
Citera
2017-12-21, 19:08
  #12463
Medlem
BrainDisorders avatar
Hej!

Gör väl ett försök här. Jag har köpt ny mobil och laddade hem Spotify på den nya omedelbart men upptäckte då att jag har när jag skapade kontot gjort det via Facebook och har under tiden avaktiverat Facebook-kontot och det går således inte att komma åt det kontot igen. Jag kan alltså varken komma in på min gamla Facebook (det existerar inte längre) eller på Spotify, eftersom jag glömt alla lösenord och så vidare. Därav kan jag inte heller avbryta min prenumeration för att göra ett nytt konto och betala för en ny prenumeration där.

Vad gör jag? Alla tips jag hittar på Spotify's hemsida handlar om hur man loggar in på Facebook etc.
Citera
2017-12-21, 19:19
  #12464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Hej!

Gör väl ett försök här. Jag har köpt ny mobil och laddade hem Spotify på den nya omedelbart men upptäckte då att jag har när jag skapade kontot gjort det via Facebook och har under tiden avaktiverat Facebook-kontot och det går således inte att komma åt det kontot igen. Jag kan alltså varken komma in på min gamla Facebook (det existerar inte längre) eller på Spotify, eftersom jag glömt alla lösenord och så vidare. Därav kan jag inte heller avbryta min prenumeration för att göra ett nytt konto och betala för en ny prenumeration där.

Vad gör jag? Alla tips jag hittar på Spotify's hemsida handlar om hur man loggar in på Facebook etc.

Kontakta Spotifys support:

https://support.spotify.com/se/contact-spotify-support/

Välj lämplig kategori och välj "Jag behöver fortfarande hjälp"

(Ser nu att skiten verkar kräva inloggning...)
__________________
Senast redigerad av asfett 2017-12-21 kl. 19:33.
Citera
2017-12-25, 00:04
  #12465
Medlem
pyro860s avatar
Om man vill ha Spotify premium i 12 månader punkt slut utan att binda något kreditkort eller liknande, hur går man lättast till väga? Dvs, typ dra en engångssumma.

EDIT: Efter mycket googling hittade jag faktiskt.
__________________
Senast redigerad av pyro860 2017-12-25 kl. 00:40.
Citera
2017-12-25, 13:51
  #12466
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Om man vill ha Spotify premium i 12 månader punkt slut utan att binda något kreditkort eller liknande, hur går man lättast till väga? Dvs, typ dra en engångssumma.

EDIT: Efter mycket googling hittade jag faktiskt.
Det måste väl gå att köpa presentkort eller flera månader på samma kod hos Pressbyrån eller så?
Det är hyggligt om man skriver lösningen på sitt problem, nån annan kanske har samma.
Citera
2017-12-25, 14:03
  #12467
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det måste väl gå att köpa presentkort eller flera månader på samma kod hos Pressbyrån eller så?
Det är hyggligt om man skriver lösningen på sitt problem, nån annan kanske har samma.

https://support.spotify.com/se/accou...fy-gift-cards/
Citera
2017-12-25, 14:50
  #12468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
https://support.spotify.com/se/accou...fy-gift-cards/

Du kan även köpa ett årskort hos Telia med 2GB/månaden för 1299kr, då ingår en årsprenumeration hos Spotify.

https://www.telia.se/privat/ladda/refill#sv/products

(Klicka på årskort och välj alternativet för data)

Detta blir en hundring dyrare, men du får ganska mycket mer på köpet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback