Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Fan vad du har snöat fast på detta om kroppar och fett. Inte få upp den hit och dit.
Har inte hört Chrippa sagt något om detta.
Han pratar om tillit och förtroende. Det är något helt annat. Du har själv aldrig haft ngt förhållande?
Hur gammal är du?
Hur fitness är hans nya tjej? Är hon ngn atlet? Sportar hon?
Äh lägg ner det där snacket. Ta upp det när Chrippa säger. - Jag dumpa henne för att hon var fet.
Chrippa kan säga mycket, men inte ens han skulle säga det på Youtube. Att hans ex sambo var så fet
och osexigt för hans smak. Det om något hade sårat Julia, men även byggt helt jävla sjukt mycket hat.
Han hade direkt blivit totalt Canceled 100% Endast några riktiga hardcore incells hade följt han då.
Tillit och förtroende? Vad menar du? Har Julia varit otrogen eller vad? Det tror jag inte.
Jag har haft ett förhållande på 17år
Är Man på 39år
Har en Son på 10år
Är lagom tjock, men inte fet. Stark. Äter massor, tränar tunga lyft, inte som chrippa
han kör med småvikter. Jag kör mer strongest man stilen, har mage och är brutalt stark.
Kan hålla upp Chrippa med en hand i luften. Han är lättvikt. Jag är tung.
Är next level i styrka. 133kg, tränat 20år.
Vill inte skryta om vilka vikter jag tar.
För då tror alla jag flashback myttar, typ 28cm slak FB Dase stilen.
Chrippas brudar:
Hans nya tjej har hälsosam vikt. Faktiskt helt okey kropp, oavsett fitness eller ej.
Julia är ganska vacker när hon har sminkat lite lätt. Om hon gick ner 25kg skulle hon varit en hottie.
Troligen snyggare än nya tjejen faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Bara för att man är smal så kan inte ja påstå att man är fitness och tar hand om sin kropp.
Det handlar mycket om gener och anlag. Ta tex hans bror Jocke. Är han fitness? Tar han hand om sin kropp? Har nog aldrig sett Jocke träna
Men han e fitness.. Och jag tror han röker också
Ska han också dumpa sin kärring? Jonna e ju inte så fitness ha?
Äh du verkar inte fatta hur det är att vara i ett förhållande.
Du resonerar som en tonåring.
Jocke måste lida av Anorexia? Min grabb på 10år börjar bli manligare än han.
Jonna var hemskt stor ett tag. Men man ser att hon tagit tag i det där. Hon har tappat minst
15kg i vikt, hoppas hon tappar minst 10-15kg till.
Jonna är en sjukt gullig och mysig tjej. En riktigt fin människa.
Jocke är ju fegis. Var ju Jonna som fick be Golof fejk Escobar typ dra åt pipan medans Jocke gömde sig vid flygplatsen när de ankom till deras semester i hyrda lyxhuset ganska nyligen i Marbeija
eller hur det där gangster nästet stavas. Ja det är förstört med jävla mycket gangsters där idag
specielt ifrån Sverige.
Det enda ESCOBAR med golof är att han liknar Pablo Escobar till utseendet.
Han kunde ha lurat mig ireal innan hans kändiskap att han var Pablos son på riktigt.
Och jag hade inte tvekat alls faktiskt om han talat om det på Engelska.
Okey tarmstuvning, är ni man eller kvinna?
Är ni fet?
Har du förhållande?
Har du baaarn?
Röker du?
Jahaja, det här började spåra ur riktigt nu.
Låt oss skriva om Chrippa nu endast
Men jag måste ge att Scammer Olof G är Skrämmande lik Pablo Escobar.
Det är helt okey med kvinnor som har lite extra, typ 10kg övervikt.
Men det blir jobbigt om dom är 25kg + övervikt. Alltså stora kvinnor. Nääh jag hade nog bangat då.
Själv har jag 15kg övervikt, men det är för att jag drivs av att vara extremt stark.
Och jag gillar att folk säger HELVETE VAD ENORM du är, hur mycket tar du i bänk.
Samt att alla tror jag går på Anabola med
Jag vet vad gener är. Tro mig.
Få kan bli som jag utan anabola, Max 1-2% av männen.
Vill du bjuda mig på Donken? Jag tar 4-5 big mac och 20pack chicken nuggets. Easy.
500g köttfärs äter jag själv till middag med pasta som inget. 2 enorma djupa tallrikar.
Ska det bli över till en eller två andra måste man steka minst 800g
Nu är vi färdiga med fetma och allt hoppas jag.
Eller nej, en sak till.
Det är faktiskt värre om kvinnor är feta jämfört med män.
Ta bara en man som spelade huvudrollen i Sopranos. Det blev helt rätt med en boss som var
lite fet och sådär. Allt var big, hans hus, hans cadillac escalades och annat.
Nu var han ingen kroppsbyggare, men ändå jävla respekt. Han var så jävla manlig ju.
Kan du erkänna att jag har rätt nu? Gällande James- R.I.P
Kvinnor borde se upp med fetma, det blir faktiskt ganska fel.
För mig är det en självklarhet att en riktig man kan bära sin brud.
Nu blir det inget problem för mig. Men JockIBOI då, hade han orkat bära Jonna? NEJ.
Men Jonna hade kunnat bära Jocke seriöst tror jag. Kan slå vad om 100 kr.
Och då är det ju jävligt illa,. Inte alls bra fan.
Jahaja, det här började spåra ur riktigt nu.
Låt oss skriva om Chrippa nu endast.
Kan Chrippa ha åkt på gubbsjukan?
Tvungen skaffa ung smal brud?
Jag tror endel handlar om att Julia inte brydde om sin kropp ett dugg.
Det ser ut som att Jonna har börjat tänka till nu. Det gör henne nytta, är ganska säker
de får bättre sexliv nu. Det är på väg åt rätt håll för henne