Citat:
Ursprungligen postat av
Dart380
Fast är det verkligen så?
Jag tror många fler än bara dom som hänger på FB är trötta på hela Pridegrejen och att få det nerkört i sina halsar. Liksom många säkert är trötta på att företag och myndigheter idkar Pinkwashing i rent komersiellt syfte och att godhetssignalera.
Vad är HBTQ-rörelsens medlemmar hotade av idag egentligen?
Microagressioner. Glöm inte att felköning DÖDAR. Deadnaming DÖDAR.
Glöm inte att barn är en rättighet som ska finnas på marknaden!1!!!
Nej men alltså det är en massa runkare. Normalt folk onanerar inte och kollar porr så mycket som folk tror. De knullar sin partner. Det är bra att de sexuellt handikappade får sin dag.
Hejja bögarna. Men alltså jag har ett liv som pågår 24/7/365 det där med sex och kids har jag redan kirrat för länge sen.
Jag har andra intressen. Typ som vem som helst. Elon Musk. Phebe Novakovic. Ah doers. Pride är verkligen inte doers. Det är ett gäng runkers. Förlåt men det där pallar man inte hålla på med. Det var inne på 90-talet eller något.
50,000 sexuella avvikare visar upp sig en gång om året, det är deras grej. Jag har andra grejer som är viktigare att fixa med.
edit: OK vill inte vara dömande men berätta gärna varför det är iaf 80% fula brudar i det där tåget?