Citat:
Ursprungligen postat av
FNLS
Kl 17 springer dessa sprintstafett
Tove sparar benen till helgen.
Vet du om tävlingen har tidigarelagts en halvtimme senaste eftersom det inte inte stämde överens med den ursprungliga sändningsstarten jag hade uppskrivet från SVT, eller varför borstbindare Ohlsson inte tillåts sprida glädje till världen? Var inte hon en del av vinnande laget i senaste stafetten för bara någon månad sedan? Om dom har nämnt det under sändningen som jag missade början på.
OffTopic men alltid får jag ett förbannat sug efter att spela något gammalt The Legend of Zelda-spel varje gång jag kollar på orientering.
Edit: SVT bryter alltså intervjun med svenskan för att klippa in den schweiziska och låta svenskan stå och vänta, istället för att bara lägga en delay på den andra som dom regelbundet gör. Det är J-O Waldner vs Staffan Lindeborg all over again.
---
Edit2: Helt OffTopic men direktsänd finsk kanot på öppet vatten utan geo-block för den som vill prova på YleArenan's eminenta tjänst(går att casta från Chrome) i väntan på att VM-cyklingen börjar:
https://arenan.yle.fi/1-66139530
Finfina 1080p50 i över 7.1Mb/s, något klåparna på SVT inte kommer i närheten av.