Senare under natten kunde polisen bekräfta att det rörde sig om ett misstänkt mord. En man i 25-årsåldern hittades död i lägenheten.
En kvinna greps i bostaden, misstänkt för mordet.
– En kvinna är gripen och även anhållen. Hon befann sig på platsen, säger Mikael Holmström, jourförundersökningsledare vid Malmöpolisen.
Mannens anhöriga har underrättats.
Senast redigerad av Drooid 2023-08-05 kl. 04:44.
OK, då citerar jag lite från artikeln.
Kan det vara samma kvinna, som du trodde var BO, som nu är GM?
Jag kan inte berätta varför jag tror efternamnet är inblandat här på något sätt utan att röja min identitet för oönskade personer, men ja det är möjligt.
Senast redigerad av SigneKanin 2023-08-05 kl. 05:01.
Nej, det är sannolikt en ung kvinna som har mördats. Om det är den jag tror så är hon skötsam och akademiker, men har ett efternamn som är välkänt i kriminella kretsar.
Tycks vara tvärtom - det är en (ung?) kvinna som tros ha mördat.
SVT säger att BO är i 20-årsåldern. Kanske var mellan 20-25 år då eftersom andra medier sagt 25-års åldern.
"En man i 20-årsåldern hittades död i en bostad i Hyllie i Malmö under fredagskvällen när polisen gjorde en insats för misstänkt grovt brott. En kvinna i 20-årsåldern greps på plats och är nu anhållen. Händelsen utreds som mord."
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!