2023-08-04, 19:44
Medlem
Finns en porrsida jag brukade gilla tills det dök upp porr på första sidan som ser ut som barnporr i mina ögon, kan gå in och länka.. Har aldrig varit intresserad eller tryckt på nå sånt så va håller de på med på hemsidan??? Den heter xvideos.com och tror förövrigt att de tillome nu har gemensam första sida aom alla ser lika nufötrtiden förut så var det 100% random nya videor.

Breeding pedophiles or something??
Senast redigerad av Mrsoysauce 2023-08-04 kl. 19:47.
Citera
2023-08-04, 19:49
Medlem
xvideos ä ju helt legitim
Citera
2023-08-04, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
xvideos ä ju helt legitim
Sarkasm???
Citera
2023-08-04, 19:58
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Finns en porrsida jag brukade gilla tills det dök upp porr på första sidan som ser ut som barnporr i mina ögon, kan gå in och länka.. Har aldrig varit intresserad eller tryckt på nå sånt så va håller de på med på hemsidan??? Den heter xvideos.com och tror förövrigt att de tillome nu har gemensam första sida aom alla ser lika nufötrtiden förut så var det 100% random nya videor.

Breeding pedophiles or something??
Om dom där negerkukarna ser ut som barnporr i dina ögon så har du fel på ögonen.
Citera
2023-08-04, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Om dom där negerkukarna ser ut som barnporr i dina ögon så har du fel på ögonen.
Betyder detta att du kollqr på sån porr? Nej troligtvis inte så varför visar det dig detta på första sidan??
Citera
2023-08-05, 01:10
Medlem
xavi8222s avatar
Hur svårt vore det att länka till någon video som du tycker är barnporr?

Kollade in förstasidan och såg ingenting som skulle kunna vara sådant.

Tror mer att du är ett troll.
Citera
2023-08-05, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xavi8222
Hur svårt vore det att länka till någon video som du tycker är barnporr?

Kollade in förstasidan och såg ingenting som skulle kunna vara sådant.

Tror mer att du är ett troll.
Tror du jag e dum? Trycker jag på den så har jag typ en 16 åring som knullar pā min mobil så dum är jag inte
Citera
2023-08-12, 01:33
Medlem
xavi8222s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Tror du jag e dum? Trycker jag på den så har jag typ en 16 åring som knullar pā min mobil så dum är jag inte

Jag är övertygad om att du är ett troll.

Jag gick in på sidan nu igen. Alla är MINST 18 år. Sluta sprid skit.
Citera
2023-08-15, 18:27
Medlem
McCarthy01s avatar
Det finns en tjej som ser väldigt ung ut som heter Alice Marsch och hon är med i en video där hon runkar av någon som ska föreställa att vara hennes styvfarsa eller bror eller något. Den videon förekommer på flera porrsajter. Annars har jag inte sett något som kan liknas vid sådant på just Xvideos. Men den sidan är för övrigt rätt buggig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in