2023-08-05, 00:15
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Om Kane sagt det så förstår jag att Levy inte ens vill träffa Bayern, var har du hört/läst det? Kanske Kane försöker tvinga fram en rekordsumma från Bayern. 150m euro, behåller du eller säljer?

Bayern valde vänta ut den 3 gånger bättre Lewandowski och ta han gratis så att man ska bli desperata och lägga 150 miljoner euro på en arsenal reject med 1 år kvar på kontraktet kan du ju släppa direkt. Tack
Citera
2023-08-05, 00:15
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Gerrard menar du?
Tänkte faktiskt skriva att vi redan är uppe i 300 sidor och ändå en vecka till premiären och att idag varit en bra tråd, lite skämtsamt urspårad till vettig dialog men det var tur jag väntade med inlägget.

Vem i hela världen kan man lita på?
Citera
2023-08-05, 00:16
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Vem i hela världen kan man lita på?

Gerrard?
Citera
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vad är det för rekord? Brittisk spelare eller?

150m euro vore väl rekord för Bayern samt att han blir den dyraste brittiska spelaren någonsin. Tänker att Kane verkligen vill lämna, men han vill också hjälpa Spurs så mycket han kan, därav snacket om att han säger att han signar nytt om det ej blir affär nu? Obs rena spekulationer 🙃
Citera
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Om Kane sagt det så förstår jag att Levy inte ens vill träffa Bayern, var har du hört/läst det? Kanske Kane försöker tvinga fram en rekordsumma från Bayern. 150m euro, behåller du eller säljer?

Hittade ej originalkällan jag läste för några dagar sedan men hittade detta nu

https://www.football.london/tottenham-hotspur-fc/transfer-news/harry-kane-tottenham-bayern-transfer-27206368.amp

” Kane is willing to negotiate a new contract with Tottenham if he remains this summer and the team show significant progress under Ange Postecoglou. Spurs, though, are refusing to set a deadline on talks with Bayern over Kane, with the transfer window not closing until 11pm on Friday, September 1.”
Citera
2023-08-05, 00:19
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Gerrard?
Japp, han fixade hem CL i världens mest klassiska match sen råka han halka iväg en PL som han var så värd. Även hans värsta hatare hade unnat honom det.

Sen att han hamna som sisteman med boll i den situationen är obegripligt än idag. En mittfältare ska icke ner i den positionen.
Citera
2023-08-05, 00:20
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Bayern valde vänta ut den 3 gånger bättre Lewandowski och ta han gratis så att man ska bli desperata och lägga 150 miljoner euro på en arsenal reject med 1 år kvar på kontraktet kan du ju släppa direkt. Tack

Nä självfallet tror jag inte att Bayern kommer buda 150m euro. Frågade skarpen om han hade tagit cashen eller behållt Kane.
Citera
2023-08-05, 00:20
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Nä självfallet tror jag inte att Bayern kommer buda 150m euro. Frågade skarpen om han hade tagit cashen eller behållt Kane.

Alla inblandade vet att Kane väntar på nytt kontrakt från spurs. Även vi här i tråden.
Citera
2023-08-05, 00:24
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Svårt det där. Säljer vi honom nu har vi ingen klar ersättare och det kommer märkas. Frågan är dessutom vilka anfallare som finns vi kan plocka in och förstärka.
Citera
2023-08-05, 00:24
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Alla inblandade vet att Kane väntar på nytt kontrakt från spurs.

Jaha, varför har han inte signat det nya kontraktet som erbjöds för en månad sen då?
Citera
2023-08-05, 00:26
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Jaha, varför har han inte signat det nya kontraktet som erbjöds för en månad sen då?

Gerrard Chelsea nytt kontrakt. För ung eller minns du? Enda skillnaden är att Bayern används istället för Chelsea i media.
Citera
2023-08-05, 00:28
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Svårt det där. Säljer vi honom nu har vi ingen klar ersättare och det kommer märkas. Frågan är dessutom vilka anfallare som finns vi kan plocka in och förstärka.

Mm, samtidigt är 150m sjuka pengar som skulle kunna köpa er 2 riktiga stjärnspelare. Vlahovic verkar tillgänglig men annars kommer jag inte på någon vettig ersättare. Osimhen skulle väl bli alldeles för dyr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in